SAPLANTI - Bölüm 10

21 5 0
                                    


Yeni bir bölümle hepinize merhaba!

Bu bölümde katil kendini belli edecek. Yani Olivia, Mia, Martian ve Jack ile yeni oyunlar oynayacak. Bu sezondan sonra başka bir sezon var. Yani bu kitap 3 sezonluk olacak.

Neyse, umarım bu bölümü beğenirsiniz 💖

İyi okumalar ✨

Bölüm 10 "Kütüphane"      Sabah olunca alarmı çaldı ve tekrar kendi yatağı olmayan yatağında kalktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm 10 "Kütüphane"

Sabah olunca alarmı çaldı ve tekrar kendi yatağı olmayan yatağında kalktı. Hâlâ Mia'nın evinde bir misafir olarak kalıyordu. Evini geri almalıydı. 1 haftadır ne haber, ne de bir sonuç yoktu. Eğer bu olayı unuttularsa evini geri vermelilerdi. Ama unutmaları da kötü olurdu. Sonuçta geveze bir katil, mahallede dehşet saçıyordu.

Başını yataktan kaldırdığı anda odaya Mia girdi. Elinde portakal suyu vardı. Kapıyı araladı ve gülümsedi.

"İçeri girmemde bir sıkıntı var mı?"

"Ah, tabiki hayır! Girebilirsin."

Mia elindeki portakal suyu ile yanına yaklaştı ve yatağın kenarına oturdu. Elindeki portakal suyunu Olivia'ya uzattı.

"Al, iç. Kendim sıktım."

"Hmm, umarım içinden portakal kabuğu çıkmaz." Küçük bir kahkaha attı.

"Ya! Abartma! O öncedendi. Ama şimdi yok, eminim."

"İyi, bakalım."

Portakal suyundan bir yudum aldı ve yuttu. Tadı güzeldi. Önceki gibi portakal kabuğu çıkmamıştı.

"Tamam, bunda portakal kabuğu yok."

"Oh, ben sana dedim ama."

Olivia içmeye devam etti. O sırada içeri Martian girdi. Kapının önünde durdu. Bir anda şaşırdı.

"Ah, pardon kızlar. Pat diye içeri girdim ama, birşey var. Olivia'yla ilgili. Aslında, pek sayılmaz ama..."

"Ne var?" dedi Mia. Elini yanındaki boş yatak kenarına vurdu. "Gel buraya otur. Anlat ne varsa."

"İyi," dedi ve Mia'nın dediği yatak köşesine oturdu ve kollarını dizlerinin üzerine koyup ellerini bağladı. Sonra bir iç çekti.

"İnternette gördüm. Hatta şuan bütün şehrin, hatta ülkenin he yerinde bu olay ile ilgili tonlarca haber var. Olivia, baban,"

Olivia dikkatlice dinlemeye devam etti.

"Baban, kanalizasyonda ölü bulunmuş."

Olivia büyük bir şaşkınlıkla gözlerini sonuna kadar açtı. Gözleriyle etrafı inceledi. Sonra da başını onaylar bir şekilde salladı. "Anlıyorum..."

SAPLANTI - Sona Erdi -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin