Sabah oldu ve kanalizasyon çalışanları sabah saat 6'da uyandı. Giyinip kahvaltı ettiler. Sonra da bir otobüsle, arabayla, motorla veya yürüyerek geldiler.
İlk gelen çalışan Thomas'tı. En erken gelen oydu. Normal işçiler 8 gibi gelirlerdi. Ama o 6:30'da gelmişti.
Şahsen Danny'den nefret ederdi. Zaten ondan nefret ediyordu ve yaptıklarını öğrenince daha da nefret etti. Onu öldürebilirdi. Her an...
Kanalizasyona yürüyerek gitmişti. Arabası tamirdeydi. Adımlar atarak kanalizasyon girişine geldi. İçerisi güneş ışıkları sayesinde biraz aydınlıktı. Geceki gibi kapkaranlık değildi. Yine de ne olur ne olmaz el fenerini açtı ve kanalizasyona adımını attı.
İçerisi yine her zamanki gibi dışkı ve sidik kokuyordu. Bu kokuya artık alışmıştı. Ama bir an önce buradan kurtulmak istiyordu. İşe girmesinin nedeni de maaşın fazla olmasıydı. Bin dolarlık kadar...
Biraz daha derine gidince koku değişti. Dışkı, sidik kokusu gitti, yerine leş kokusu geldi. Yani bildiğiniz ölü, ceset kokusu. Bir kedi veya köpek olabilir diye geçirdi içinden ama pek te sanmıyordu. Bu belki de insandı, nereden bilebilirdi ki? O mu dün akşam gececiydi? Hayır. Ama o sırada, gececiliği Danny'nin yaptığı aklına geldi. Belki o ölmüştür, nereden bilecek ki? Zaten öldü...
Daha da, daha da derine girdi ve oradan sola girdi. En sonunda kötü mir manzarayla karşılaştı. Çünkü etrafa fışkırmış olan bir kedinin ceseti ve Danny'nin cansız bedeni, yerde yatıyordu.
Thomas, elini ağızını götürdü ve öğürdü. Böğk!
Hemen oradan kaçtı ve cebinden telefonunu çıkardı. Kanalizasyondan çıktı ve arama yerine girdi. 911'i tuşladı.
Tam aramaya kalktı ki sinyalin çekmediğini anladı. Etrafa bakındı ve yüksek bir yer aradı. Evet, büyük bir kaya vardı. Ona doğru koştu ve hızlıca çıktı. Başardı.
Tekrar aradı ama yine sinyal çekmedi. En sonunda kanalizasyonun bölgesinden ayrıldı ve yola çıktı.
911'i tekrar aradı ve sonunda telefon açıldı ve bir polis konuştu.
"Buyrun, İhbarınız nedir?"
"Lütfen Dark otoyolunun altındaki kanalizasyonunun girişine gelin. Burada bir ceset var. Ayrıca yanında da ezilmiş, kanları da etrafa fışkırmış bir kedi var."
"Tamamdır, hemen bir polis ekibi gönderiyoruz."
"Çok teşekkürler."
Telefonunun ekranını kapattı ve cebine soktu. O sırada arkasından bir ses geldi. Evet, o arkadaşı Jean'di. Thomas arkasına döndü ve Jean ile karşılaştığında çok sevindi.
"Ne oldu Thomas, burada ne arıyorsun?"
"Danny vardı ya, benim nefret ettiğim, kızının ölümüne yol açan o adam."
"Evet, ne olmuş ona?"
"Dün akşam gececiydi, değil mi?"
"Evet, gececiydi."
"O şuan kanalizasyonun ilk solunda ölü olarak yerde yatıyor. Yanında da porsiyon olarak kanları fışkırmış, ezilmiş bir kedi var!"
"Ne! Nerede bu, hemen göster bana!"
Jean, Thomas'ı takip etti kanalizasyona kadar. Sonra da Thomas ilk sol kanala getirdi ve ona o manzarayı gösterdi. Bunu gören Jean şaşkınlık içinde, koku nedeniyle öksürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI - Sona Erdi -
HorrorKorku, senin liderin olacak. Herkesin gerçek yüzü, açığa vuracak. İhanetler, seni darbeler halinde vuracak. Her Hafta 1 Bölüm... Başlama Tarihi - 17 Ocak 2022 Bitiş Tarihi - 29 Ağustos 2022