SAPLANTI - Bölüm 5

29 9 0
                                    

Eve polisler gelmişti ve banyonun olduğu yeri şeritlerle kapatmışlardı. Olivia ve Mia ise kenarda polis Moses'e ifade veriyordu.

Olivia Dark'in İfadesi

23/01/22 tarihli günde alınan ifade şu şekildedir;

"Geceleyin arkadaşım ile geç saatlerde yattık. Ayrıca önceden kapıları ve pencereleri kilitlemiştik. Sabah kalktık ve okula geç kaldığımızı anladık ve acele ile toparlanıp, giyindim. O sırada arkadaşım Mia beni banyonun önüne getirdi ve bu manzara ile karşılaştım. O sırada bilinmeyen bir numara aradı beni. 'Bıçağımı geri ver' diye bağırıyordu bir adam. Bunun katilin olabileceğini düşünüyorum. Zaten dünde beni o katil yakalamaya çalıştı ama son anda kurtuldum.

Merak etmeyin, bıçağa elimi sürmedim. Hatta şuan odam hariç hiçbir yere elimi sürmedim ama Mia'yı bilemem. Onun belki parmak izi çıkar normal olarak. Parmak izi almanızı ve katilin kimin olduğunu bulmanızı istiyorum."

Mia Tober'ın İfadesi

23/01/22 tarihli günde alınan ifade şu şekildedir;

"Arkadaşımda kalmıştım dün gece. Geceleyin biraz fazla geç yatmıştık. Saat 4 gibi.

Arkadaşım uyudu ve bende şu içmeye gittim. Aşağıya indim ve mutfağa doğru adımlar attım. O sırada gözümün kenarından birşey geçti. Kim ya da ne bilmiyorum. Mutfağa girdim ve kendime su koyup içtim. Tam yukarı çıkacakken bir yürüme sesi ve ardından gelen kapı çarpma sesi ile irkildim ve koşarak odaya gittim. Hemen bizim yattığımız kapıyı kilitledim ve yatağa girdim. Korkudan arkadaşımı bile kaldıramadım. Biraz sakinleşmek için telefonda takıldım ve ardından uyuya kaldım.

Sabahta kalktım ve geç kaldığımı görünce hemen üstümü değiştirip aşağı indim. O sırada bu banyo ile karşılaştım ve arkadaşıma göstermeye gittim. O da kalkmıştı ve merdivenlerde çarpıştık. Ona bunu gösterdim. O sırada telefonu çaldı ve bana bunun katil olduğunu söyledi. Açtı telefonu ve konuştu. Telefondaki adamın ne dediğini pek duyamadım ama biraz olarak 'Bıçağımı geri ver' dediğini duydum.

Benim ifadem bu kadar. Diğer ilanları zaten Olivia anlatmıştır. Katilin bulunması dileğiyle..."

Polisler ifadeleri aldıktan sonra ve evi boşalttıktan sonra polis merkesine geri döndüler. Tabii Olivia ve Mia sonuçlar çıkana kadar o eve göremezlerdi. O yüzden ikisi de Mia'nın evinde kalmaya karar verdiler.

Tabii birkaç gün geçti ve polislerden hiçbir haber gelmedi. Ne yeni bir sonuç, ne de haber...

Olivia ise her zamanki gibi kalkmış, evden çıktı. Okuldan izin alacaktı bir süre. Çünkü biraz dinlenmeliydi. Evinde bir katille durmuştu. O gece dışarıdan gelemezdi. Her yer kilitliydi. Ama eğer depodan girmediyse...

Uyuyan Mia'yı uyandırmadan evden çantasını alarak çıktı. Sırt çantasını değil bu arada, normal küçük çantasını almıştı omuzuna.

Hava günlük güneşlikti ve sokakta kimse yoktu. Bir kedi, köpek bile yoktu etrafta. Ama bu onun umurunda değildi. Biraz sakinleşmeliydi. O katili düşününce hep kardeşinin cesedini hatırlıyordu. Bunu hatırlarken de sürekli midesi bulanıyordu.

O sokakta son sürat yürürken önünden bir ses duydu. Merhaba Olivia!

Önüne baktı ve Martian'ı gördü. Beyaz bir t-shirt ve üstüne de yeşil gömlek giymişti. Düğmelerini iliklememişti. Galiba Mia'ya gidiyordu.

"Mia'dan geliyorsun galiba, değil mi?"

"Evet, dün gece onda kaldım. Yani, evime girebileceğim zaman evime dönebileceğim."

SAPLANTI - Sona Erdi -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin