Merhaba 💖
Tekrar yeni, ama daha heyecanlı bir bölümle karşınızdayım.
Bu arada, artık ramazan ayındayız. Hepinizin orucu kabul olsun inşallah 😊
Bu bölümde katilimiz, birisine katil olduğunu itiraf ediyor. Hadi bakalım.
Ne düşünüyorsunuz?
Bölümün sonunda şaşkınlığınızı dile getirmeyi unutmayın 😅
Hadi bakalım.
İyi okumalar 📖🙈
"Sakladığın sır senin esirindir, açığa vurursan sen onun esiri olursun."
-Hz. Ali (r.â.)Polisler çocuğun etrafındalardı. Ondan ifade almaya çalışıyordular. Annesi, yanındaki adam ile polisleri izliyorlardı.
"Senin çocuk yine ne yapmış böyle," dedi yanındaki adam. "Polisleri bile getirmiş yani, o derece!"
"Çocuğun suçu yok! Bir adam görmüş ve o adam bir başka adamı kezzapla yakmış. Bunu da bizim oğlan görmüş ve hemen kaçmış. Ama neden dışarı benden izinsiz çıkıyorsa, gerizekâlı!"
Polisler, çocuğa sorular soruyor, ama cevap alamıyorlardı. Polisler, çocuğu çok boğmayarak hep aynı soruları sordular. Ama çocuk hep başını yana doğru sallayarak yetindi. Bilmiyorlardı ki çocuğun konuşamadığını!En sonunda annesi polislerin yanına gitti ve çocuğun konuşamadığını söyledi. Polislerde başıyla onayladılar ve çocuğa soru sormayı bıraktılar. Peki ne yapacaklardı? Katili çocuk detaylıca görmüştü. Her şeyi anlatabilirdi ama konuşamayan bir engelliydi. Eğer bu çocuktan detay alamazlarsa, katili bulamazlardı.
En sonunda polislerden birinin aklına bir şey geldi. Yazmak! Çocuğa defter kalem verip, katilin nasıl biri olduğunu çizmesini isteyeceklerdi. Yani resim çizdireceklerdi. Ayrıca da çocuğun anlatamadıklarını buradan yazarak anlatmasını sağlayacaklardı. Polis, çocuğa yaklaştı ve durdu. Sonra çocuğun annesine baktı.
"Çocuğunuzun resim yeteneği var mı? Yani, güzel resim çizebilir mi?" diye sordu polis çocuğun annesine.
Annesi başıyla onayladı.
"Evet, oğlum güzel resim çizer. Hemde bu yaşta olmasına rağmen kara kalem çalışmaları bile yapıyor."
"Tamam, bu çok iyi. Polisler, bana A4 boyutunda bir defter ve bir kalem getirir misiniz?"
İki polis ayağa kalktı ve gitmek için onlardan ayrıldılar. Ama iki polis tekrar çocuğun başındaki polise seslendi."Kalem tükenmez mi olsun, yoksa kurşun mu?"
"Kurşun kalem olsun," dedi çocuğun başındaki polis.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI - Sona Erdi -
HorrorKorku, senin liderin olacak. Herkesin gerçek yüzü, açığa vuracak. İhanetler, seni darbeler halinde vuracak. Her Hafta 1 Bölüm... Başlama Tarihi - 17 Ocak 2022 Bitiş Tarihi - 29 Ağustos 2022