SAPLANTI - Bölüm 12

17 5 0
                                    

Merhabalarr 💞

Uzun zamandır konuşamıyorduk. Şimdi bir konuşma yapmak istiyorum.

Eğer okunmalar yükselirse bir çekiliş yapacağım. Çekilişte Saplantı'nın ayracını ve bir fotoğraf yayınlayacağım. Ama unutmayın, okunmalar fazla olmazsa yapmam imkansız.

Şimdi biraz uzun olan bölüme başlıyoruz. Keyifli okumalar ✨💕

 Keyifli okumalar ✨💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Aşk ve Vahşet"

Polisler, olay yerine gelmiş, etrafı şeritlerle kaplamışlardı. Evet, bunu yine o katil yapmış olmalıydı. Adi herif!

Bu olaylar yaşanırken Olivia ve Jack, bir kafede kahve içiyorlardı. Evet, o okulun karşısındaki yeni kafede. Daven'ın çok övdüğü kafe.

İkisi, hiçbir şey konuşmayarak kahvelerini içiyorlardı. Ayrıca Olivia tatile çıkmak istiyordu. Bir güzel Dubai tatili...

Ne güzel olurdu ama!

Ama Olivia'nın kafasına takılan tek şey, Daven'ın nerede olduğuydu. Cidden, neredeydi?

"Jack," diye başladı söze Olivia.

"Efendim?" diye yanıtladı Jack.

"Daven nerede? Onu bayağıdır göremiyorum."

"Sen bilmiyor musun? Daven, Sidney'e gitti. Ailesine yani."

"Aa, bilmiyordum. Bende diyorum öldü galiba diye." dedi Olivia. Sonunda bir sorunun yanıtını alabilmişti.

"Yok canım, katil onun gibi bir cadıyı neden öldürsün ki? Boşuna gitmesin cehenneme, doldurmasın boşuna boşuna orayı."

Olivia büyük bir kahkaha attı ve o kahkaha atarken, kafedeki herkes, sessizce ona baktı. Evet, rezil olmuştu ve kahkahası bitince kendisinin rezil olduğunun farkına varmıştı.

Gülen suratı düştü ve elleriyle yüzünü kapattı.

Evet, böyle saklanamazdı. Biliyordu.

Jack, kolunu çenesinin altına dayadı ve gizlice kıkır kıkır güldü. Olivia, Jack'e baktı ve sonra telefonunu çıkardı ve gelen mesaja baktı.

Evet, bilinmeyen numarayı bu.

"Kim o?" diye sordu Jack.

"Bilmiyorum. Geçen haftadan beri beni rahatsız ediyor. Aslında bu iki oldu ama..." diye yanıtladı Olivia.

"Ne yazmış?"

"Al da bak."

Olivia, telefonunu Jack'e uzattı. Jack'te telefonu aldı ve mesajı okudu.

SAPLANTI - Sona Erdi -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin