Merhabalar 💖
Bu bölümü sunarken emin olun, aşırı heyecanlıyımmm.
Bu bölümde ortalık yerle bir olacak. Jack, kendinin katil olduğunu Olivia'ya belli edecek ve daha fazla şey olacak. Biraz fazla uzun oldu. Önceki bölüm kısaydı, şimdi şu 2475 kelimelik bölümü doya doya okuyun sjsjsjsjjss.
Neyse, iyi okumalar 🙈✨
"Protesto"
Yıl 2006
Bir çığlık, ardından da tek el silah sesi duydu Jack. Korktu. İlk defa silah sesi duyuyordu. Ne oluyordu böyle? Çok korkuyordu. Yatağından kalktı ve yavaş adımlarla aralık kapıya yöneldi. Kapıyı sonuna kadar açtı. Gıcırdayan kapı onun sinirini bozuyordu. Parkelerde aynı şekilde. İlerlerken hep gıcırdıyordu.
İçeri adımını attı ve o korkunç manzarayla karşılaştı. Annesi kanlar içinde yerde yatıyordu. Tam alnının ortasından vurulmuştu. Kafası çok kötü kanıyordu. Babası da bir köşede ağlıyordu. Yerde de pompalı bir tüfek bulunuyordu.
Jack tekrar strese girdi. Elleri titremeye başladı. Bu sefer bacaklarını hissetmedi. Yere düştü. Bacaklarının üstüne oturdu. Ellerini parkeye koydu. Gözlerinden birer yaş aktı. O yaşlar da yere düşüverdi. Ve ardından daha da fazla göz yaşı, birbirini kovaladı.
Babası o an Jack'in geldiğini anladı. Arkasını döndü ve yere oturup ağlayan Jack'e baktı. Jack'te babasına baktı. Babasının yüzü kıpkırmızı olmuştu ağlamaktan. Gözyaşları yanaklarından yere düşüyordu. "Oğlum," dedi kısık ve cılız bir sesle babası. Jack bir cevap vermedi ve başını yere eğip ağlamaya başladı yüksek bir sesle. Babası da onun ağlayışını izledi bir süre. O gözlerinden akan göz yaşları, ona hiç yakışmıyordu. Şimdi fark etmişti. Ağlamak Jack'e yakışmıyordu.
Ağlayan Jack'in yanına yaklaştı. Elleriyle yanaklarını acılarının içine aldı. Kafasını kaldırdı. Hâlâ ağlıyordu. Gözyaşlarını elleriyle sildi. "Bana bak," dedi babası. "Kesinlikle ama kesinlikle, büyüyünce, benim yaptığımı yapma. Anladın mı? Sakın ama sakın!" Ve o anda dışarıdan polis sesleri geldi. Evin kapısını yumrukladılar.
Jack çok korkuyordu. Nedense, onu alıp çocuk esirgeme kurumuna götüreceklerini sanıyordu. Polisler her kapıya vurduğunda daha da ağlıyordu.
"BEN AĞLAMAK İÇİN DOĞMADIM! YAŞAMAK İÇİN DOĞDUM!" diye bağırdı bir anda Jack.
O anda kapı kırıldı. "Yürüyün arkadaşlar!" dedi bir tanesi. İkisinin bulunduğu odaya girdiler ve Jack'in babasını göğsünden vurdular. Ve Jack, babasının ölümüne şahit oldu. Gözlerinin önünde babası öldürülmüştü. Düşünsenize, çok küçük bir çocuksunuz ve odada babanız veya annenizle konuşurken polisler evi basıyor ve karşınızdaki aile bireyi izi öldürüyor. Nasıl bir his? Hiç hissettiniz mi? Ve Jack, hayat mücadelesinde tek kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI - Sona Erdi -
HorrorKorku, senin liderin olacak. Herkesin gerçek yüzü, açığa vuracak. İhanetler, seni darbeler halinde vuracak. Her Hafta 1 Bölüm... Başlama Tarihi - 17 Ocak 2022 Bitiş Tarihi - 29 Ağustos 2022