Merhabalar 💖💖
Bugün size geçmişi uzun, ama şimdi günümüz olan kısmı az olan bir bölümle geldim.
Bu bölümde sadece Jack'in geçmiş yaşamından bir kesit okuyacağız. Yani geri kalanı sade oldu. Ama sonraki bölüm, tam da tapılmalık olacak. Söz veriyorum!!
Neyse, bölümümüze geçiyoruz.
İyi okumalar 💖✨
"Hastane"Yıl 2006
Jack, o gece odasına girmiş, kendini kapatmıştı. Annesinin ve babasının kavgasını dinliyordu. Çıldıracak gibiydi artık. Her gün bir ölüm nedeniyle annesi babasına darılıyor, ama dövende babası oluyordu. Her gece, her gün hep böyle geçiyordu. Jack'in iyicene psikolojisi bozulmuştu. Eli ayağı durduk yerde titremeye başlıyor, strese giriyordu. Okuldaki devamsızlık canını sıkıyordu. Oysaki ailesi göndermiyordu okula. O kendi gitmek için can atıyor ama ailesi dedikodusu çıkar diye göndermiyordu. Babası katilin ve tecavüzcünün tekiydi sonuçta. Neden herkes onla arkadaş olup konuşsun ki?
"Yeter artık! Yıldım artık senden!" diye bağırıyordu annesi babasına. Babası tabii suskun kalmadı.
"Kendine bak, öyle konuş hanımefendi!"
"Neyim varmış benim he? Söylesene? Senin gibi insan mı öldürüyorum? Senin gibi küçücük yaştaki çocukları mı tecavüz ediyorum? Şu odadaki çocuk bizim kavgalarımızdan yıldı be artık yıldı! Çocuk bizden soğudu. Artık odasından dışarı adımını atmıyor. Şu mutfağa gelip doğru düzgün yemek bile yemiyor! Hep kendini odasına kilitliyor! He, şimdi benim yaptığıma gelelim. Ben mi istedim sanıyorsun namusumu kirletmeyi? Ben mi 'Gel birlikte olalım' dedim sanıyorsun? Hayır. Beni zorla kendine ait yaptı. Anla bunu anla! Benim bir suçum yok! Hepsi bizim yüzümüzden! Çocuk bizimle birlikte sokağa çıkmaya utanıyor ya! Neden mi? Çünkü elalemin bize bakıp 'Bakın, tacizci ailesi' diyecek diye korkup utanıyor!"
Babası derin derin nefesler alıp veriyordu. Sinirli bir şekilde karısının dediklerini dinliyordu. Lafı bitince bir sessizlik oldu.
"Nerde lan bu çocuk!" diye bağırarak Jack'in odasına yöneldi. Arkasından karısı "Dur, yapma!" diye bağırdı, hatta peşinden gidip onu durdurmaya çalıştı ama adam durmadı. Jack'in bulunduğu odanın kapısını açtı ve içeri girdi. Babasını gören Jack aniden irkildi ve durava yaslandı.
Babası ona hızlı adımlarla yaklaştı ve Jack'in kulağını çekti. "Dur yapma, canımı acıtıyorsun!" diye yalvardı Jack. Ama babası dinlemedi onu. Kolundan sıkıca tuttu ve babası dış kapıyı açıp Jack'i dışarı fırlattı. Jack aniden yere kapaklandı. "Yürü git! Bir daha bu eve girme! Parçalarım seni!" dedi son sözler olarak ve kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI - Sona Erdi -
HorrorKorku, senin liderin olacak. Herkesin gerçek yüzü, açığa vuracak. İhanetler, seni darbeler halinde vuracak. Her Hafta 1 Bölüm... Başlama Tarihi - 17 Ocak 2022 Bitiş Tarihi - 29 Ağustos 2022