Merhabalar 💖
Bugün biraz geç atsam da bölümü, okuyun yani 😅
Unuttum bir an. Enkaz Altındakiler'i okurken unutmuşum valla.
Neyse, iyi okumalar...
Artık hava kararmış, nereye gittiklerini bilmeden araba camını izliyordu. Hâlâ bir yere varamamışlardı. Ama en sonunda bir yere geldiler.
Polisler Jean'ı bir binaya getirdiler. Bina büyüktü. Hemde çok...
Üstteki tabelada "Polis Merkezi" yazıyordu. Ama bina hiç öyle bir hava katmıyordu.
"Neredeyiz biz? Nereye getirdiniz beni?"
"Merak etme, kısa bir işimiz var, o kadar." dedi arabayı süren polis.
"İndirin beni! İndirin beni bu arabadan!"
"Sus, susmazsan şu elimdeki silahın altıyla kafana vurur, bayıltırım." dedi Jean'ın yanındaki polis.
"Siz polis falan değilsiniz, değil mi? Doğruyu söyleyin!"
"Fazla merak acı verir evlat. Susmazsan yanındaki polis arkadaşım kafanı parçalayacak. Ona göre."
"Sizi cahil herifler!"
O sırada yanındaki polis, elindeki silahın altıyla kafasına vurdu ve onu bayılttı. Polisler de arabayı binanın yanına çektiler ve durdular. Arabadan indiler ve binaya baktılar. O bina, karanlıktayken korkunç, bir o kadarda gerici gibiydi.
"Ee, bu salağı ne yapacağız?" dedi 2. polis.
"Galiba arabadan çıkaramayız. Adam ayı gibi birşey. O zaman, orada onu öldürmeliyiz."
"Nasıl?"
"Görürsün. Sen şimdi binaya gir, bodrum kattan iki beyzin getir."
"Yoksa düşündüğüm şey mi?"
"Düşünmeyi bırak! Getir şu beyzinleri."
"Tamam, tamam, getiriyorum."
2. polis koşarak binaya girdi ve bodrum kata indi. Etraf karanlık olduğu için duvara asılmış olan lambayı açtı ve bodrum, biraz da olsa aydınlandı.
Polis, etrafa bakındı. Havanın karanlığı onu korkutuyordu. Ama bu işi bitirmelilerdi. Bu Jean denen adam, onların parasını çalmıştı ve üstelik kardeşini de tecavüz etmişti. Cezasını çekmeliydi. Bu ise bir nokta koyulmalıydı. Hemde çok koyu bir nokta...
Etrafa bakınırken o sırada bir 10 metre ötede bir adam belirdi. Adamın gri bir deriden maskesi vardı. Kocamandı maskesi. Polis, bir kez daha etrafa bakındı ve maskeli adama baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI - Sona Erdi -
HorrorKorku, senin liderin olacak. Herkesin gerçek yüzü, açığa vuracak. İhanetler, seni darbeler halinde vuracak. Her Hafta 1 Bölüm... Başlama Tarihi - 17 Ocak 2022 Bitiş Tarihi - 29 Ağustos 2022