SAPLANTI - Bölüm 18

10 2 0
                                    

Merhaba canlarım ✨💖

Bu bölümde katilimizin asıl gerçek kimliğini öğreneceğiz! Hazır mısınız?

Bu bölümden sonra başka bir bölüm daha olacak. Sonradan da özel bir bölüm atacağım. Umarım beğenirsiniz 💖

Neyse, çok uzatmadan bölümümüze geçelim.

İyi okumalar...🙈✨

 "BODRUM KATI"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"BODRUM KATI"

Jack o soğuk, korkunç koridorda tek başına kalmıştı. Tek o ve odada neler olduğunu bilmeyen Olivia vardı hastanede. Kimse yoktu, onlar dışında kimseler yoktu!

Etrafına baktı. Yerdeki iki cansız bedene kaydı gözleri. Ve midesi bulandı. Kusacaktı. Koridorun duvar kenarına dayandı ve eğilerek yere kustu. Ardından tekrar kustu.

"Ah, siktir!" diye mırıldandı. Sonra tekrar ayağı kalktı. Elleriyle saçlarını tuttu. Ne yapmalıydı? Buradan nasıl kaçacaklardı? Bu koca hastaneden nasıl kaçacaklardı?
Ve bir odadan kız çığlığı yükseldi. Evet, bu az önce çıktıkları odadan geliyordu. Yani bu Olivia'nın sesiydi. Başına bir şey gelmişti.

"Hayır, Olivia!"

Hızlıca Olivia'nın odasına koştu. O koşarken hafif kıvırcık saçları havalanıyordu soğuk koridorda. O soğuk, artık gözlerindeki okyanuslarına da bulaşmıştı. Okyanusları donmuştu. Artık okyanusları bir buzdan ibaretti. Artık kimse yüzemezdi o okyanuslarda. Olivia bile.

Odaya vardı ve hemen kapıyı açıp içeri fırladı. Telaşla etrafına baktı. Hayır, bu olamazdı. Bu gerçek olamazdı. Olivia odasında yoktu. O ela gözlerine bakınca canlandığı kız, yoktu.

Telaşlandı, hemde öyle böyle değil!

"Olivia!" diye bağırdı tedirginlik içinde. Elleri tekrar titremeye başladı. "Sizinde titreme zamanınız geldi! Tam da zamanında yani!" Koşarak bulunduğu koridoru gezdi. Hasta odalarını aradı. Önüne çıkan her odaya girdi ve onu aradı. Ama yoktu. Sonraki koridora girdi. Orada da her odaya girdi. Ama yine yoktu. O yoktu!

"Olivia'm! Neredesin Olivia'm!"
Ağlıyordu artık. Gözleri dolmuş, tane tane yaşları akmaya başlamıştı. Hem korkuyor, hemde Olivia için tedirginleniyordu.

"Katil bozuntusu! Senin olduğunu biliyorum! Olivia'ma bir zarar gelsin, seni doğduğuna bin pişman ederim! Duyuyor musun beni piç kurusu!"

"Duyuyorum seni kaltak. Hadi gel, saklambaç oynayalım! Sen ebesin, hadi
Olivia ile bizi bul! Haha!"

Jack sinirli bir şekilde elini duvara vurdu. Hemde defalarca.

"Ah! Seni öldüreceğim piç!"

"Hadi gel de beni bul! Kim piç kurusu öğrenelim!"

SAPLANTI - Sona Erdi -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin