Merhaba canlarım 😊💖
Bugün size Ceset Ağacı bölümünü sunuyorum.
Bu bölüm ilk bölümdeki gibi bir cinayet ile başlıyor. Yani başka bir cinayet daha işlenecek.
Bu bölümler, önceki bölümlerden biraz daha gizemli olacak. Bu sefer kimseye güvenmeyeceksiniz. Çünkü içlerinden biri her an katil olabilir. Konu kısmında da anlattığım gibi sonraki bölümlerde 2 tane katil olacak. Peki ikinci katil kim?
Buraya devam ettiğin tarihi yazabilirsiniz 💖
Hadi, iyi okumalar 🙈✨
(İkinci katilin maskesi ve kostümü)
"Ceset Ağacı "
O gece, hepsi (Tina, Tom, Jessica ve Mark) birahanede tam beş bardaktan fazlasını içmişlerdi. İkide bir hepsi deli gibi sallanıyor, salak salak konuşuyorlardı.
"Bir şey soracağım," dedi Tina. "Biz içtik mi? Yoksa uykumuz mu var?"
"Ne bileyim ben?" diye cevapladı Mark sarhoş bir şekilde.
"Bence dandini saatimiz geldi. Eve gidelim. Yoksa yere yayılıp bayılacağım." dedi Tom. Bu üç cümleye Tina cevap vermeden duramadı.
"Ya sen mal mısın? Biz nereye gidiyoruz zaten?"
"Nereye?"
Tina öfkeyle derin bir nefes alıp verdi ve tekrar Tom'a döndü."Eve tabii! Başka nereye olacak zaten aptal!"
"Beni övdüğün için teşekkürler canım."
Dördü bu cümleye kahkahalarla karşılık verdi. Hatta Jessica gülmekten yere yayılmış, yere yumruğuyla vurarak gülüyordu. O an sokak onu izliyordu. Reziller! Tüm herkese rezil ettiler kendilerini! Yere yayılıp gülmek nedir ya?
Sokaktaki bütün herkes onlardan rahatsız oldu. Hatta bir amca "Allah'ın terbiyesizleri!" diye bağırıp, üstüne de birde tükürüp oradan bastonuyla uzaklaşmıştı. Ve bu dördü, çevredeki insanların onları deli sanıp oradan uzaklaştıklarını bile anlamamışlardı.
Kısa bir süre sonra yerden tekrar hafif kahkahalar atarak kalktılar ve yollarına devam ettiler.
Sokaklarda kimse yoktu. Eh, doğru. Herkes, geç olduğu için evine dönmüştü. Sadece onlar vardı bu sokakta. Sadece.
"Sokak şişli mi, yoksa bana mı öyle geliyor?" diye sordu Tom.
Evet, hava hafif sisliydi.
"Evet, biraz sis var. Ama ileriyi göremeyeceğimiz kadar değil." diye cevapladı Tina.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI - Sona Erdi -
HorrorKorku, senin liderin olacak. Herkesin gerçek yüzü, açığa vuracak. İhanetler, seni darbeler halinde vuracak. Her Hafta 1 Bölüm... Başlama Tarihi - 17 Ocak 2022 Bitiş Tarihi - 29 Ağustos 2022