SAPLANTI - Bölüm 14

18 5 0
                                    

Merhaba!

Bu bölüm, birinci sezonun son bölümü!

Bu bölümü attıktan tam 1 hafta sonra (yani pazartesi günü) ikinci sezonun ilk bölümü karşınızda olacak.

Neyse, iyi okumalar 🙈✨

Neyse, iyi okumalar 🙈✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14. Bölüm "Tek ve Yalnız..."

O gece, Olivia yemeğini yemiş, oturma odasında Netflix'ten La Casa De Papel'in 5. Sezonunun son bölümünü izlemiş, yatağına uzanmıştı bile. Ama kimse ona yazmamıştı. Dün geceden beri ne Mia, ne Jack, ne de başka bir arkadaşı yazıyordu...

Yatakta dönüp durdu. Ama bir türlü uyuyamadı. Ne yapmalıydı uyumak için? Neden meraklanıyordu bu kadar? Ah, doğru! Mia ve Jack ona yazmamıştı.

İlla yazmak zorundalar mı? Yazmaya da bilirler!

Ama o meraklanıyordu. Neden yazmamışlardı? Neden?

Telefonu eline aldı ve WhatsApp'a girip Sevgilim💖 kişisine (yani Jack'e) tıkladı ve ona yazdı.

Olivia: Jack.

Olivia: Naber?

Telefon ekranını kapattı ve bir süre cevap gelmesini bekledi. Ama gelmedi. Tam 5 dakikadır ne bir bildirim, ne bir ses...

Telefonu tekrar açtı ve bu sefer Kankammmm 🙈 (yani Mia'ya) adlı kişiye mesaj yazdı.

Olivia: Heeeeeeeeeeeyyyy!

Olivia: Naber kankam?

Telefon ekranını kapattı ve tekrar bir süre cevap gelmesini bekledi. Ama yine gelmedi.

Artık gerilmişti. Bir şey mi olmuştu? Neler oluyordu? Neden kimse ona geri dönüş yapmıyordu?

"Ya neden yazmıyor bunlar?" diye söylendi kendi kendine. WhatsApp'tan çıktı ve onları aramayı denedi. İlk önce Jack'i aradı. Açmadı. Sonra tekrar Jack'i aradı, yine açmadı. Ardından Mia'yı aradı. O da açmadı. Tekrar ve tekrar aradı ama yine de açmadı.

Telefonu öfkeyle yumuşak yatağın üstüne fırlattı ve telefon biraz sekleyip yatakta durdu. Ve o an, bir mesaj geldi. Olivia heyecanla telefonu eline aldı ve gelen mesaja baktı. O. Bilinmeyen numara atmıştı. Uzun bir zaman sonra..

"Cama bak..."

Ne camı? Ne vardı dışarıda? Yoksa o mu? Yoksa başka biri mi? Yoksa, bu katil miydi?

Korku ile kafasını pencereye doğru çevirdi. Ne vardı orada? Bakmalı mıydı? Korkunç bir şey miydi? Bence öyleydi. Ama bakmaktan bir zarar gelmezdi.

Ayağa kalktı ve pencereye doğru yavaş ve ağır adımlarla ilerledi. Telli pencereyi araladı ve dışarıya baktı. Ama kimseyi göremedi. Telli perdeyi tam olarak açtı ve biraz daha yaklaştı.

SAPLANTI - Sona Erdi -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin