SAPLANTI - Bölüm 23

25 2 0
                                    

"Bak, bu son perde oyun yok. Bundan sonra..."

Korku Hikayeleri, serisinin "Saplantı" kitabının sonuna geldik artık. Bu macerada benimle olduğunuz için çok teşekkür ederim 💖

Sonraki kitap, ne zaman çıkar tarih veremem. Ama çok bekletmem. Birkaç bölüm biriktirip yayınlamaya başlayacağım ve zaten size de Instagram üzerinden haber vereceğim.

Instagram hesabım: egemus_caliskan
Kitabın asıl sayfası: saplantı_serisi

Bence çok uzatmadan bölümümüze başlayalım 💖

- Kızmayın ama :) -

BÖLÜM 23 "BAZI SONLARDAN BİRİ"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM 23 "BAZI SONLARDAN BİRİ"

SON BÖLÜM

6 Ay Sonra...

“Hadi artık, unut şunu!” dedi yanında oturan arkadaşı “Sen artık baya bir ünlünün! Gerçek bir kahramansın sen! Daha onu düşünerek zaman kaybediyorsun.”

Unutamam.

“Unutamam Steve,” dedi ona bakarak. Sonra tekrar elindeki ot parçasına baktı ve kenarındaki yaprağı kopardı. “Denemedim hiç.”

“Dene o zaman,” dedi bu sefer. “Belki işe yarar. Hayatını eski zamanları düşünerek kaybediyorsun. Üstünden iki yıl geçti ya! Koskocaman iki yıl!”

“Ama dünmüş gibi hâlâ kafamın bir köşesinde asılılar.”

“O zaman at yere, gitsinler. Giden gitti sonuçta. Değil mi ama?”

Atamıyorum, atamayacağım.

“Denerim,” dedi Steve’in susması için. “Olursa olur, olmazsa olmaz.”

“Olacak,” dedi Steve gülümseyerek. “Güven bana!”


. . .


O akşam, kendine ait olan, daha yeni aldığı evine gitti ve arkadaşının dediğini denemeye çalıştı. Söz vermişti. Olacaktı.
Ama hiç olmadı.

Tekrar denedi o gece yatmadan önce. Yatağının köşesine oturdu. Onlarla ilgili bütün yaşadıkları şeyleri bir bir silmeye çalıştı.

Olmadı. Başaramadı.

“Onları unutamayacaksın,” diyordu içinden bir ses. “Ne kadar denersen dene, unutamayacaksın.”

Unutamadı, yatamadı. Uyuyamadı o gece.

Sabah olunca, kafa dağıtmak için Steve’de yanına alıp bilardo salonuna gittiler. Bir saat boyunca orada bilardo oynadılar ama bir aradan sonra sıktı ve oradan çıktılar.

SAPLANTI - Sona Erdi -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin