✨ yirmi yedi

236 27 10
                                    

Merhaba, bol ol yorum yapın da özlem giderelim kurban olduklarım <3



Şarkı önerisi Emir'den, Ufuk Beydemir - Ellerin Uzansa




- 27. Bölüm -

"Senin hakkındaki bilgilere en çok senden değil başkasından ulaşıyorum nedense."



"Öf susun tamam yeter be!" diyerek Berkin ve Ulaş'ın arasından perde gibi onları iki yana açarak girdi Ayla. Arkasından da Defne takip etmişti. Ellerindeki poşetlerde bu gece için almış oldukları içecekler ve abur cuburlar duruyordu. Poşetlerle birlikte ellerini havaya kaldırdılar ve Defne "Partilemeye hazır mısınız!?" diye sordu. 

Berkin ve Ulaş koro şeklinde onu onayladılar. Burada hiçbir soru bize sorulmuyordu galiba. 

"Kafam sikildi akşam akşam..." diye mırıldandı Lodos ve hepsine kaşlarını çatarak "Diğeri nerede?" diye sordu. Kimden bahsettiğini anlamak için arkadaşlarımızı kontrol ettim. Hepsi buradaydı, Alaz zaten bizimle olduğuna göre?

"Benden 'diğeri' diye bahsetmen çok kırıcı bu arada Lodos kişisi. Şiddetle kınıyorum." diyerek hepsini yara yara içeri geçti Emir. Sesini duyduğum an gözlerim irileşmişti. "Emir!" diye özlemle kıvranan analar gibi haykırdım ve koşup ona sarıldım. 

"En azından birileri seviyor beni şu bilmem kaç kişilik insan grubunda. N'aber kız cimcime?"

"Cimcime olmamakla birlikte seni gördüm daha iyi oldum." diyerek yanaklarından öptüm. 

"Beni görünce daha iyi olman koltuklarımı kabarttı ama şu sevgilin olacak bey sana bakamıyorsa söyle ben evime alayım seni. Anacuğum ikimizi de çok güzel besler. Ultra hızda iyileşirsin. İki güne bir şeyin kalmaz."

"İmkansız." diyerek ben bir şey söyleyemeden araya girdi Lodos. Alaz da sessiz kalmadı. "Ben de çok iyi besliyorum bu arada. Öyle bir yemek yaptım ki parmaklarını yediler."

Kafamı salladım. "Yiğidi öldür hakkını yeme demişler, iyi bakıyorlar aslında." dediğimde Emir şüpheli bakışlarla birden kenara çekildi. İlahi bir güç tarafından olmasa da şimdilik elimizde Ayla vardı. Aramızdaki engelleri aştıktan sonra bana sarıldı. 

"Çok özledim seni kimse kütüphanede karşımda oturup sağlıklı şeyler kemirmiyor!" diye şikayet ettiğinde gülmeden edemedim. 

"Azıcık kaldı, yulaflı hurmalı toplarımı yapıp yapıp geleceğim." diyerek onu rahatlatmaya çalıştım. Ondan sonra Defne de sarıldı. O da aynı ses tonuyla kimsenin onları çay içelim mi diye kantine sürüklemediğini söylemişti. 

Berkin ve Ulaş ile de sarılıp sağlığım hakkında ufak diyaloglar kurduktan sonra hep beraber salona geçtik. Poşetleri geniş masanın üzerine yerleştirdikten sonra kabanlarından kurtulup yerleşmişlerdi. Emir yanıma oturup kollarını bana sardığında ben de ona karşılık verdim. Küçükken hastalandığımda da böyle üzerime düşerdi, o yüzden şimdi yakın davranması bana küçüklüğümüzü hatırlatıyordu. 

"Oyununuz var değil mi Lodos, almadık çünkü." dediğinde Ayla, sohbete odaklandım duygusal bir top olmayı bırakıp. Lodos başını sallarken Berkin "Kızım diyorum sana iki erkeğin yaşadığı evde oyun olmaması imkansız." dedi, daha önce söylemiş olduğu belliydi.

Yıldızlar Sana İstediğinde GülümserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin