"Wil je niet?"

3.8K 68 66
                                    

Het is een uur of twee geleden dat Milo zijn DM voorlas en het verhaal oppervlakkig uitlegde aan de kijkers. Het spookt nog steeds door mijn hoofd, maar ik probeer mijn gedachtes te verzetten.

We gaan nu beginnen met carpool karaoke, het zal vast helpen om m'n hoofd leeg te maken. Ik zou zo graag willen weten wat er door Milo zijn hoofd heengaat op het moment.

We hebben een lullig radiootje met een microfoon eraan bij ons. Een aantal nummers, voorbereidde acts, staan op de CD gebrand binnenin de roze hand radio. Raoul begint met het nummer 'Alles Is Liefde' van BLØF. Goed nummertje uit de oude doos en typerend voor ons vaderfiguur. We schreeuwen het refrein luid op mee. "It hits right in the feels, man," roept Milo tussen twee zinnen door.

Alles is liefde
Alles is liefde
Voor iemand zoals jij
Voor hem, voor haar, voor mij
Alles is liefde
Alles is liefde
Alles is liefde

Robbie zit inmiddels achter het stuur en parkeert de auto op een groot parkeerterrein. Het rim duo Koen en Matthy gaan een liedje opvoeren. We hebben de camera op een statief geplaatst en buiten de auto neergezet, zonder dat we de auto uit zijn geweest. De kofferbak staat open en we zitten op de rand met onze benen net boven de grond te bungelen.
"It's close to midnight. And something evil's lurking in the dark," Koen begint met het zingen en bij het refrein zijn we tweestemmig aan het zingen, terwijl we het dansje van 'Thriller' mee proberen te doen.

We gaan helemaal op in de muziek en ondanks dat er geen drank in het spel is, voel ik geen schaamte. Dit zijn m'n beste vrienden, ze kennen mij tot op het bot. Althans niet geheel, maar de jongen die zometeen 'Billionaire' van Bruno Mars gaat zingen, houdt ook dingen achter. Hij begon expliciet met het vertellen van zijn avontuurtje in het afgelopen weekend, maar liet een derde deel buiten beschouwing. Mij.
-
Ik keek het meisje weer aan, haar grote bruine ogen gingen naar en van zijn en mijn lippen. We stonden stil in de club. Onze eerste club van de avond en we waren nu al van plan de stapavond te beëindigen. Ik had nog nooit een trio gehad, überhaupt had ik nog maar twee bedpartners gehad. Ik stond op het punt om dat aantal te verdubbelen. Ik gokte dat Milo tegen de 30 vrouwen in bed heeft gehad. Inclusief de trio's en weet ik veel welke combinaties nog meer. Ik wist niet of hij ooit iets meer dan zoenen had gedaan met een man. Wellicht zou ik ook de eerste voor hem zijn.

Haar hand gleed langzaam in de mijne, ze had Milo zijn hand ook vast. Ik besefte mij dat we mensen in de weg stonden en dat het allemaal al te lang duurde. Ik draaide mij weer om naar Milo en kwam dichterbij zijn gezicht om boven de muziek uit te komen, "wil je dit? Is 't wel een goed idee?"

Hij keek neer op mijn lippen. Zijn ogen ontmoetten de mijne weer en hij antwoordde: "ik ben in, jij ook?" Wederom keek hij naar mijn mond, misschien wachtend op antwoord. Ik wist net welk antwoord hij wilde of verwachtte, maar ik dook voorover en gaf hem een korte kus op zijn mond. Met mijn lippen bleef ik voor de zijne hangen, ik opende langzaam mijn ogen om in Milo's sprankelende ogen te kijken. We hadden even oogcontact, hij kuste mij terug en dit keer voor een langere tijd. Zijn lichaam bewoog langzaam naar de mijne toe, totdat ik mijn hoofd naar achteren gooide. Ik gaf hem een kleine glimlach, zij was breed aan het glimlachen en hij had een kleine grijns op zijn gezicht.

Ze ging ons voor naar de uitgang, ons meesleurend aan de hand. Ik liep achterop en en ontweek zoveel mogelijk fysiek contact met de vele mensen op de dansvloer en bij de garderobe. Het meisje en ik kregen onze jassen al vrij snel, maar de jas van Milo leek kwijt te zijn. Hij stond nog aan de balie, terwijl zij mij naar de hoek trok. We begonnen te zoenen, ik nam de leiding en pakte haar bij de heupen vast. Op de achtergrond hoorde ik een aantal gasten juichen, wat een support voor deze droogstaande jongen.

Ik duwde haar ruig tegen de muur aan, mijn rechterhand liep over haar lichaam naar haar haren toe. Haar handen hielden het begin van mijn jas zijn kraag vast. Haar lippen waren groot en zacht, ze voelden prettig aan. Ik werd steeds geiler, al haar aanrakingen: een kus op mijn wang en in mijn nek, haar vingertoppen die onder mijn shirt gleden, wonden me op.

Mijn lichaam leunde volledig tegen de hare aan. Ik voelde haar borsten op mijn borstkast drukken. Met haar gezicht zat ze warm in mijn nek te kussen. Ik vermoedde dat ik de volgende ochtend onder de zuigzoenen en andere plekken zou zitten. Het was nog maar net begonnen.

Plots voelde ik twee handen van achteren in mijn zij komen. We stopten met zoenen en ik draaide mijn hoofd een stukje over mijn schouder heen.

"Heyyy, jasje uiteindelijk gekregen?" zei ze levendig en pakte hem stevig bij zijn shirt vast. Milo sloeg zijn arm om mij heen, "ja gelukkig wel, dus we kunnen gaan."

Ze reageerde hierna enthousiast op alles, hield ons vast en vertelde in de verlaten straten steeds hoe geil ze was. Ze wilde alle hoeken van de kamer zien, "goh, dat kan geregeld worden," antwoordde Milo haar. Ik begon mij af te vragen of het wel juist was waar we mee bezig waren. Opeens voelde ik mij compleet nuchter en verantwoordelijk. Natuurlijk waren we niet van plan om haar aan te randen of nog erger te verkrachten, maar zij leek niet meer geheel voor haarzelf in te staan. Ik maakte mij zorgen. Ze was klein, dus met een kleine hoeveelheid alcohol zou ze al dronken zijn in tegenstelling tot Milo en ik die wel wat drank konden verdragen.

Ik seinde naar Milo om zijn aandacht te pakken, zonder dat zij het door zou hebben. Ze liep in het midden, dus toen Milo de ogen op mij had gericht keken we over haar heen. Ik wierp hem een twijfelende en tegelijkertijd lastige blik. Zijn ogen werden direct groot, hij keek geschrokken. "Wil je niet?" vroeg hij zonder enige aarzeling.

Fuck, fuck, fuck. Dit was niet wat ik bedoelde, Milo. 

We stopten abrupt met lopen, zij draaide zich geschrokken naar mij om. Er waren vier ogen op mij gericht en het licht van een lantaarnpaal. Na een aantal stille seconden, begon ze op een verdrietige toon te praten en mij van allerlei dingen te vragen. Ik schudde mijn hoofd en opende mijn mond alsof ik van plan was iets te zeggen. Er kwamen echter geen woorden uit.
-
"I wanna be a billionaire so fucking bad," zingt Milo zuiver. "Dan heeft 'ie ome duo niet meer nodig," zegt Raoul vanaf het matras in middels, Milo en Raoul zijn van plek gewisseld. We beginnen te lachen, terwijl Milo even stilvalt en achterom kijkt.

We rijden door de binnenstad van Dokkum, Robbie had moeite met de smalle straatjes. Het is buiten ook al donker geworden en we hebben bij de McDonald's avondeten gehaald. De video is op dit punt totale chaos: eten halen, tegelijkertijd karaoke zingen en manoeuvreren door kut straten. De stad is wel erg mooi verlicht, de gevels van de winkels en de gracht. "Wisten jullie dat hier het welbekende keerpunt van de Elfstedentocht is?" Halverwege de opmerking van Raoul, klikte Koen de camera uit. Een klassiekertje.

Trio's werken nooitWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu