Vanuit Matthy's perspectief
Ik trek Milo tegen mij aan met mijn hand geklemd in zijn trui en ik leg mijn tong in mijn rechter mondhoek. Met opgeheven kin kijk ik hem aan in zijn heldere ogen, twee handen glijden via mijn heupen naar mijn onderrug. Hij likt zijn lippen, drukt ze daarna stevig op elkaar en haalt zijn rechterwenkbrauw omhoog. Het lijkt alsof hij iets wilt vragen zonder het daadwerkelijk te vragen.
Ik splijt mijn ogen en maak mezelf langzaam langer door hoger op de tenen te gaan staan. Ik breng mijn lippen voor de zijne, "hmm?" Misschien wilt hij mij vertellen wat hij nu denkt, wat hij hopelijk met mij van plan is.
Het feit dat we in een volle club staan, dringt bij mij nog niet helemaal door. Ik krijg van alle kanten ellebogen en schouders tegen mij aan, iedereen houdt zich hier met zichzelf bezig en dat is helemaal oké. Hoe minder ogen op ons zijn gericht des te beter. Maar dan alsnog, vrienden kunnen ook zo klef met elkaar zijn, vooral wanneer er alcohol in het spel is.
Hij brengt zijn mond met een schuinbeweging langs de mijne en gaat richting mijn rechteroor. "Naar de wc?" nooit gedacht dat ik opgewonden zou raken van een regel waarin het woord 'wc' in voorkomt. Ik zet ondertussen mijn lippen kort op zijn jukbeen en laat mijn vrije hand over zijn arm naar zijn pols glijden. Ik knik en maak een zoemend geluid. Ja, heel graag Milo.
Ondertussen dreunt de muziek mijn lichaam binnen, de beat zorgt voor beweging in mijn heupen, schouders en benen. Ik begin mijn heupen tegen de zijne te rollen, ondanks het feit dat hij een stukje langer is. Mijn handen strelen op en neer zijn bovenlichaam, ik probeer mezelf in bedwang te houden. Ik kan en mag hier niet een stijve krijgen, ook het uittrekken van zijn kleding lijkt mij ongepast. Toch bonkt er iets.
Hij duwt mij voorzichtig van hem af en pakt mij bij de schouders om mij om te draaien. Dit vind ik weer helemaal niks: ik moet langs en door groepen zwetende en dronken mensen. Na een diepe in- en uitademing prop ik mezelf tussen de jongeren door met het zicht op de toiletten. Zijn gloeiende lichaam voel ik ondertussen tegen mij aan botsen.
Dan zie ik Koen tussen de dansende mensen staan, hij heeft toch wel de beste moves van ons vijven. Misschien komt dat ook wel doordat hij zich nergens voor schaamt, hij leeft. Ik twijfel geen seconde en trek hem aan zijn bovenarm naar mij toe. Ik beweeg mijn hoofd naast de zijne, hij verplaatst zich met mij mee en zet zijn hand in mijn zij. "Wij gaan misschien neuken," als ik dronken ben, heb ik echt geen filter. Milo steekt zijn hoofd erbij, "we gaan neuken!" schreeuwt hij en klemt zijn arm om mijn heup om mij al half optillend voort te duwen. Terwijl ik mijn hele gewicht in Milo's armen vertrouw, kijk ik nog naar Koen om. Hij lacht luid en vormt vervolgens met zijn handen een soort van megafoon, "heb je condooms bij je?"
"Altijd," roept Milo terug. Ik begin te glimlachen, wat laat ik mij toch gemakkelijk meenemen en wat maakt het mij weinig uit! Het maakt mij allemaal echt geen bal uit. Ik wil hem, hier en nu. Al zijn aanrakingen geven mij tintelingen en vlinders, zolang het avondeten er maar niet uitkomt.
Plots begin ik dan toch tegen te stribbelen door niet meer vooruit te lopen. Hij is er zeker niet van gediend en dat laat hij weten. Hij verstevigd zijn greep om mijn buik heen en drukt mij daarbij dicht tegen hem aan. Ik voel zijn al groeiende gevaarte net boven mijn billen en laat voorzichtig een kreun gaan. "Gaan we nou hard to get spelen?" fluistert hij met zijn mond tegen mijn oor aan.
Ik lach en schud mijn hoofd, terwijl ik mijn achterhoofd tegen zijn sleutelbeen aan laat vallen. "Wat dan?" vraagt hij met zijn lippen nu tegen mijn voorhoofd aan, omdat ik mijn hoofd schuin heb gedraaid tot met mijn wang bijna op zijn borstkast. "Dominerend," zeg ik op een toon die niet veel verbergt. Ik ben echt dronkengeil. Maar wel alleen voor hem.
Ik draai mij naar hem om, terwijl ik op hem om blijf hangen. Mijn handen laat ik steunen in zijn elleboogholtes en ik druk mezelf op mijn tenen. Direct leun ik op hem in, mijn lippen komen met een tempo tegen de zijne aan. Ik druk mijn tong tegen zijn mond en dan zijn tanden aan. Hij glimlacht en zet daarbij zijn ene hand in mijn haren, hij trekt mij bij hem naar binnen. Beide gaan we voor de dominantie, maar terwijl ik mij druk bezig houd met het zoenen, port zijn andere hand in mijn zij. Hij begeleidt mij naar achteren, weer krijg ik allemaal stompen van andere feestgangers in mijn rug.
Dan knal ik tegen een muur op, de hand in mijn haren zorgt ervoor dat mijn hoofd niet de getegelde muur raakt. Anders zou de hoofdpijn van morgen twee keer zo erg zijn. Maar tot nu toe voel ik mij goed, lekker, geil: de adrenaline pompt door mijn lijf, mijn maag vult zich met vlinders net zoals mijn tulp meer bloed ontvangt.
Wow, oké. Ik krijg een nuchtere klap in mijn gezicht, als zijn ene hand onder mijn shirt glipt. Dit gaan we niet hier doen. Mochten er wel vieze gluiperds meekijken en weet ik veel gaan doen. Ik pak zijn dalende hand vast en met mijn andere hand zijn gezicht om onze monden te scheiden. "Wc," zeg ik zonder geluid te maken, hij fronst zijn wenkbrauwen en maakt het duidelijk mij niet te snappen. Dan trek ik zijn gezicht weer naar de mijne toe en breng ik mijn lippen tegen zijn oor aan, "wc, zei je." Hij knikt hevig, "ja, ja!" roept hij luidt.
Op een manier belanden we achter de deur waar in grote letters 'wc' opstaat. Na het dichtsmijten van de deur, duw ik hem tegen één van de wasbakken aan. Ik buig weer voorover om mezelf van toegang te verschaffen. De muziek is hier gedempt, maar desondanks voel ik de frequentie. Het maakt mij alleen maar meer opgewonden.
We zoenen, mijn handen gaan over zijn hele lichaam net zoals ik zijn handen overal voel: op mijn kont, in mijn haren, om mijn keel, over mijn bovenbenen en de bult in mijn broek. "Zuig me anders effe," kreunt hij in mijn mond. Ik begin te glimlachen en laat mijn hand direct bij zijn onderbroek naar binnen glijden. Een trilling loopt over zijn lichaam, het laat mij breder glimlachen en vlug zet ik mijn lippen in zijn nek. Hij laat zijn achterhoofd tegen de spiegel leunen en begint te hijgen.
Mijn broek komt langzamerhand op spanning te staan, hij voelt het blijkbaar want hij maakt mijn gulp los en haalt mijn rits omlaag. Ik kreun binnensmonds, omdat ik een zuigzoen achter probeer te laten. Niet in het midden van zijn nek, maar net onder zijn trui.
Dan klapt er plots een deur open, ik schrik ervan en deins direct van Milo af. In de spiegel achter hem zie ik hoe mijn haren verwilderd zijn, hij heeft nu al een ravage achtergelaten. Ik kijk hem kort in de ogen aan, maar hij kijkt mij voorbij. Aan de andere kant van Milo zijn hoofd zie ik in spiegelbeeld een meisje staan.
Ik slik, duw mijn duimnagel in mijn wijsvinger en draai mij zo rustig mogelijk om. Zij blijft daar ook maar staan in de deuropening van het toilethokje. Milo breekt het ijs, "hoi," zegt hij droog met een brede glimlach op het gezicht. Hij is zo dronken. Ik voel mij trouwens ook niet nuchter, maar ik ben op het moment heel ongemakkelijk, een vlaag van nuchterheid bekruipt mij. Ik knik haar toe als begroeting, er zit namelijk een brok in mijn keel.
Ze knikt terug en er gaat een mondhoek van haar omhoog. Haar ogen gaan onze lichamen op en neer. Ik weet niet wat haar ogen proberen te vertellen of wat haar houding zegt op het moment. Zonder oogcontact te verbreken, reikt ze met haar rechterhand naar de opengeslagen deur. Ze stapt naar voren toe en geeft de deur een zetje zodat deze net niet in het slot valt.
Mijn hart bonkt in mijn keel. Waarom staan we hier al zolang in stilte? Milo schraapt zijn keel, ik denk om haar woorden te ontlokken en dat lukt hem. Ze wijst naar de deur waar Milo en ik net uit zijn gekomen, waar achter de menigte dronken staat te worden. "Damestoilet," zegt ze met een zachte en bijna tedere stem, ze grinnikt erbij.
Ik zucht kort en sluit mijn ogen. Jezus, wat zijn wij een idioten. Milo begint te lachen, "misschien wilden wij hier wel zijn?" Ik draai mijn hoofd naar hem toe, hij is rechtop gaan staan en lijkt behoorlijk stevig in zijn schoenen te staan. Praten met vrouwen kan hij als de beste natuurlijk.
Ze knikt naar hem met gefronste wenkbrauwen en getuite lippen, 'ja, vast,' spreekt haar blik. Ik knijp mijn lippen op elkaar en glimlach een soort van. Ja, dat kwam inderdaad niet heel geloofwaardig over.
"Maar goed, mag ik erbij?" vraagt ze opgewekt en ze vouwt haar handen in elkaar. Mijn ogen rollen weer haar kant op en worden groot, mijn onderkaak zakt. Ik hoor Milo grinniken en hij tikt mij aan, zonder weg te kijken van haar lichaam. Ik heb mij nog niet zelfverzekerd genoeg gevoeld om haar hier en nu uit te checken. Misschien zou ik dat wel eens moeten gaan doen.
Hebben jullie eens mazzel: twee delen op één dag! Ja en dit was mijn laatste dagje vakantie (niet dat het echt vakantie was, want ik heb te veel gewerkt). Verwacht de komende dagen maar geen nieuw hoofdstuk...
JE LEEST
Trio's werken nooit
Fanfiction🔞 Milo en Matthy jagen op die wel besproken trio, waarna het nachtje met weinig slaap het begin is van een opbouwende seksuele relatie* tussen beide. *het verhaal is geschreven ervan uitgaand dat zowel Matthy als Milo geen vriendin heeft. (Over K...