🔞 Adem

1.6K 65 64
                                    

We hebben al even gepraten, wanneer ik haar vertel over de eerste trio. Ik laat Milo buiten zicht en ook het feit dat dit nog maar de eerste trio is. Ze noemt mij een hypocriet, omdat ik met haar nooit een trio wilde. "Jij kunt niet delen, niet je partner. Dat zijn toch echt te veel prikkels?" zegt ze stomverbaasd, waardoor de volgorde van wat ze precies vraagt ook wat warrig overkomt. Ze valt mij niet perse in de rede met haar woorden, want ik merk dat ze snapt het oprecht niet snapt en het juist probeert te snappen. Ik geef haar groot gelijk en ze heeft gelijk. Ik kan niet mijn (seks)partner delen en een trio is te veel prikkels voor mij. Maar ik geef het niet toe.

Carolijn, geloof mij; ik wilde het ook niet, maar ik moest wel. Mijn lichaam schreeuwde 'ja', maar inderdaad mijn hart en hersenen riepen 'nee'. Uiteindelijk won mijn lichaam het, omdat ik simpelweg een kans zag om weer eens te gaan neuken. Ik ben bang dat ik die mogelijkheid anders zou uitstellen tot de oneindigheid.

"Maar, umh, twee vrouwen? Of een vrouw en man?" vraagt ze nieuwsgierig. Ik draai mijn ogen naar haar toe, terwijl mijn linker mondhoek stijgt. Kalmpjes knik ik, "vrouw en man." Haar ogen worden wederom groot en haar mond valt dramatisch open, "geil!"

Ik begin te lachen. Ja, eigenlijk had ik deze reactie wel verwacht. Het zijn meestal vrouwen die een trio met twee mannen willen, dus ik denk dat zij zich nu in de schoenen verplaatst van het meisje. Mannen willen doorgaans een trio met twee meiden, het liefst twee biseksuele vrouwen nog wel. Maar ik genoot toch wel meer van de jongen waarmee ik de trio had, de beide trio's.

"Ja, jawel," zeg ik al knikkend met mijn hoofd. Ik laat mijn rechterhand op mijn onderbuik rusten, terwijl ik nog altijd met mijn hoofd op mijn andere hand lig. Met fronsende wenkbrauwen schudt ze haar hoofd, "waarom klink je niet enthousiast?" Haar toon is bijna bezorgd, alsof het niet mijn eigen keuze was.

En nu denk ik 'fuck'. Ik wil nu niet deze kant opgaan, dus ik lieg en verbreek slim het oogcontact. "Ben ik wel, maar Caro je bent mijn ex en om het dan nu over mijn of jouw seksleven te gaan hebben," twijfelend haal ik mijn schouders op, "nah." Ze zucht, waardoor ik haar weer aankijk en zie hoe haar wenkbrauwen omhoog gaan en ze haar lippen stevig op elkaar drukt. Ik weet niet of ze mij gelooft, maar ik houd vast aan de denkwijze 'je moet niks meer willen delen met je ex'. Ondanks het feit dat we hier weer samen liggen, verhalen delen en exen zijn.

Onopvallend schuif ik met mijn lichaam naar haar toe en breng mijn rechterhand onder de sprei. Ik begin haar heup te strelen; mijn ogen volgen mijn vingertoppen via de gaten in het kleed en die volgen op hun beurt haar striae. Met alle macht probeer ik het gesprek te laten doodbloeden en oogcontact met haar te vermijden. Ik ben bang dat ze mijn gedachtes kan lezen, dat ik uit mijn rol val of andere doemscenario's zich voor gaan doen.

Ze rilt en ik glimlach, waarna mijn vingertoppen haar lies inglijden. "Ik meende dat jij wilde neuken? Je hebt me blij gemaakt met een dode mus," vertel ik met een grinnik. Met mijn vingers kom ik aan bij haar schaamstreek en ik hoor haar ademhaling zwaarder worden, ze probeert het echter te negeren. Ze knikt zwijgzaam, waarschijnlijk wetende dat ik niet meer in zal gaan op het onderwerp van zonet.

Ik lik mijn lippen en begin te staren naar de hare. Mijn erectie begint weer te kloppen en de drang naar het eruit neuken van de vlinders wordt met de seconde groter. "Kom hier," zeg ik en tegelijkertijd leun ik op haar in. Met mijn linkerhand pak ik haar gezicht vast en beginnen we met zoenen. Ik neem direct de leiding en ga over haar heen hangen. Ze lijkt nog niet helemaal in het moment te zijn, maar ik hoop, als ik gewoon door blijf gaan, dat ze er van zelf weer is. Ik verdien haar aandacht hier, want zij krijgt (althans zo probeer ik) de mijne.

Ik duw haar benen open en laat mezelf er met mijn middel tussen vallen. Mijn handen racen over haar lichaam, terwijl zij de sprei aan de kant drukt. Ze hijgt alsof ze buiten adem raakt en stiekem hoop ik dat ze op het punt staat om klaar te komen. Het tweede orgasme gaat bij haar altijd lastiger en pijnlijker. Dus ze zal mij smeken te stoppen, maar dat gaat niet gebeuren. Niet voordat mijn stekende pijn van verscheidene gevoelens weg zijn.

"Dat triootje was dus niet goed genoeg," zegt ze vlug tussen het zoenen door. Ik glimlach tegen haar lippen aan en steek vervolgens mijn tong zacht bij haar naar binnen. Ze glijdt met haar hand van mijn borstkast, via mijn buikspieren naar de band van mijn onderbroek. Tintelingen volgen na haar aanrakingen, mijn lichaam reageert gewoon zo goed op haar.

Ze stopt haar hand in mijn onderbroek en ik laat een luide kreun uit. "Hmm," zegt ze zachtjes en al genietend van de macht die zij nu over mij heeft. Voor even voelt het alsof ik oprecht in een lange tijd geen seks heb gehad, want mijn lichaam staat op ontploffen. Het komende orgasme zal meer afleiding voor mij zijn dan een bevrediging.

Ze trekt mij af en ik kom steeds dichterbij mijn hoogtepunt. Ik begin mee te bewegen door mijn heupen tegen haar aan te stoten, alsof ik al in haar zit en dat beeld ik mij dan ook in. Ik zie haar goddelijke lichaam voor mij, iets dat ik mij niet inbeeld en ik druk mijn handen naast haar in het dekbed. Mijn tempo neemt toe, terwijl ik mijn bovenlichaam omhoog til. Onze ogen ontmoeten en onbewust beginnen we in koor te kreunen en hijgen.

"Moet jij stoom kwijt ofzo?" merkt ze kortademig op. Ik grijns en krijg flashbacks van andere keren dat ik haar neukte uit woede, irritatie of verdriet. Het gebeurd dan allemaal zo snel, ik wil te snel en ga dan soms te hard.

"Zo kan je het noemen, ja." Noem het gerust 'het eruit neuken van vlinders', zoals Miel altijd zegt. Ik sluit mijn ogen en mijn ademhaling word zwaarder. "Ik wil...," de gevoelens die ik voor hem heb gekregen kwijt. Ze moeten weg, ik kan nergens anders aan denken. Het is alleen maar hem waar ik aan denk, alleen maar Milo, Milo, Milo...

Plots voel ik nagels in mijn bovenarmen steken en schrik ik uit mijn gedachten. Ik ontmoet haar ogen, haar pupillen zijn groot en haar mondhoeken staan enigszins naar onderen gebogen. Even vergeet ik te ademen en verstijf ik compleet. Ze knikt een keer met haar hoofd, non-verbaal vragend of ik oké ben en ze schudt mij bij de armen heen en weer. "Hey, hey," hoor ik ergens in de verte, terwijl ik haar lippen voor mij zie bewegen. Haar handen pakken stevig mijn gezicht vast en kort schudt ze mijn hoofd. "Matt, adem. Adem, Matthyas"

Met een reeds geopende mond en gesperde ogen knik ik hevig, maar het duurt nog zo'n vijf seconden voordat ik besef wat ze zei. Al snakkend naar zuurstof begin ik paniekerig te ademen. Mijn lippen gaan bibberend op en neer, maar er klinken geen geluiden, laat staan woorden, uit mijn mond. Angstig schudt ze haar hoofd, mij niet begrijpende. Ze probeert mij stil te sussen, maar ik blijf proberen de woorden over mijn tong te krijgen.

"Wa-wat?" vraagt ze bezorgd. Ik schud mijn hoofd en laat mezelf voorover vallen tot ik met mijn gezicht nog steeds op adem komend in haar nek lig. Mompelend en tegen haar huid aan komen er woorden uit mijn mond: "nee ma-, hij wil 't niet zelfde." Ik begin te snikken en struikel over mijn eigen woorden. Mijn handen leg ik op haar ribbenkast en het enige wat ik hoor zijn de stemmen in mijn hoofd. 'Hij wil mij niet, anders had hij wel contact gezocht. Het ging h'm alleen maar om de seks en waarschijnlijk heeft ie al een nieuw slachtoffer. Ik ben niet goed genoeg.'

"Ik had beter moeten weten, ma- maar hij wist 't zo en gebruikte m-me, " komt eruit met horten en stoten. Op het moment kan ik niet meer onderscheiden wat ik allemaal zeg en denk. Ik denk te veel en ik probeer tegelijkertijd te veel uit te brengen.

Ik voel haar ene arm over mijn blote rug gaan en kalmerend schuift ze haar vingers van de andere hand in mijn haar, "sssstt, sssstt..." Ze wiegt mij heen en weer in haar armen, terwijl ik compleet instort. Op een gegeven moment heb ik de energie gevonden om mijn handen naar mijn gezicht toe te brengen. Ik wrijf mijn tranen, gesnotter en kwijl van mijn gezicht en keel af.

Als ik een tijdje stil niet meer snotter, voel ik haar lippen kort op mijn hoofdhuid drukken. Ze blijft vervolgens in mijn haar hangen, haar warme adem weerkaatst tegen mijn huid aan. "Matt, wie is 'hij'?" Ik voel haar armen en ook haar benen strakker om mijn lichaam binden. Mijn onderlip begint te trillen en zodra ik dat merk, zet ik mijn tanden in de lip en vecht ik tegen nieuwe tranen.

Ze zucht, "what the fuck heb jij op je kerfstok."

Stem en reageer, zou leuk zijn :)

Trio's werken nooitWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu