Goedemorgen

3.9K 55 14
                                    

Ik lig in foetus houding, zodat ik bij de voeten geen last heb van de armsteun voor in de auto. De dekens zijn strak om mijn keel gebonden, zodat er geen warmte kan ontsnappen. Zijn ene arm ligt om mijn nek met de hand op mijn borst. De andere hand zit in de mijne en rust in mijn zij.

Ik open mijn ogen en eigenlijk tegelijkertijd opent Koen ook de zijne. We kijken elkaar aan. Ik ben nog niet helder genoeg om te bedenken dat ik mij zou moeten losmaken van Milo. In principe valt er voor Koen nu niks te zien, aangezien alles onder de dekens gebeurd.

"Hoi," zeg ik zachtjes tegen hem. Hij draait zijn lichaam een kwartslag en begint het standaard ochtendmuziekje te zingen. "Good morning (ooh), good morning (ooh)."

Ik begin te lachen, het is een brakke ochtend lach die hapert. Voordat ik het doorheb, heeft Koen de GoPro van de muur afgehaald en filmt mij van dichtbij. Ik sla het deken voor mijn gezicht, Koen begint te lachen en draait de GoPro om. "Je boys zijn wakker," zegt Koen met het 'peace' teken in de lucht, terwijl ik het kleed weer onder mijn kin stop. Mijn ogen zijn gespleten, maar ik zie wel dat de camera op onze slaapkoppen is gericht.

Ik voel mij in het nauw gedreven en onder het mom van content rol ik tegen Koen aan. Het was eerder uit paniek ontdekt te worden. "Hallo," zeg ik op een mongolische manier tegen hem en in de lens.

Ik hoor Milo omdraaien, hij lijkt nog ver weg te zijn gelukkig. Ik verplaats mij weer naar het midden van het matras en staar voor een lange tijd naar het dak.
-
Zij begon met hem aftrekken en ik greep zijn ballen. Met mijn andere hand trok ik aan haar string, ze hield op dat moment haar mond bij mijn rechteroor en maakte enkele hitsige geluiden.

We wisselenden af en toe van taak en maakten ook gebruik van onze monden. Milo kreunde en duwde ons door tot onze grenzen. Haar hand kriebelde in mijn nek en liep op en neer mijn ruggengraat.

"Oh, Jezus," hijgde hij. Ik merkte dat hij dichtbij was. Hij bewoog steeds sneller met ons mee en zijn hoofd was naar achteren gesmeten. Zijn ogen waren dicht en de greep in mijn haar werd strakker.

Opeens besloot ik te stoppen met het pijpen, pakte haar kin vast en drukte haar lippen op de mijne. In plaats van mijn tong naar binnen te brengen, tufte ik in haar mond. We zoenden daarna, terwijl ik een tik op mijn achterhoofd kreeg van een foeterende Milo die niet was gekomen.

Ik stond op en nam haar mee omhoog. "Naar de slaapkamer dan maar?" vroeg ik haar en greep vanaf achteren haar borsten beet. Ik zette mijn tong achter haar oor en ging haar nek af.

"Hmm," zei ze sensueel, terwijl ze zich overgaf aan mijn grip. We liepen door een eetkamer, ik had er geen oog voor. Al snel waren we op de eerste verdieping in haar slaapkamer.

Ze draaide mij om met haar handen op mijn bovenarmen en gaf mij een zetje. Ik knalde tegen de bedrand aan en belandde met mijn rug op het matras. Ze kroop bij mij op schoot en ging zitten op de bult in mijn onderbroek. Het deed pijn op een prettige manier. Ik kneep in haar dijbenen en likte mijn onder voortanden. Ze was zo mooi. Milo zijn silhouette verscheen achter haar, terwijl ze voorover was gebogen om mij in mijn nek te zoenen.

Hij trok haar string uit en ik duwde haar heupen zijn kant op. Ik voelde zijn handen om haar heupen bindden van achteren.

"Waar heb je condooms liggen?" vroeg hij aan haar. Snel kwamen haar lippen los van mijn huid, ze leunde op zij en opende het nachtkastje. Ze deed een greep in het la en haalde er een aantal condooms uit. Alsof we de hele nacht door zouden gaan, maar in ieder geval zou het wel veilig gaan gebeuren. We hoefden nog geen kleine Milootjes en Matthyasjes.

Ze overhandigde hem er één en hervatte waar ze mee bezig was. Ik ademde onrustig, mijn ene hand ging door haar kronkelde lokken. Hij haalde het condoom uit de verpakking en liet deze om zijn gevaarte glijden.
-
"Goedemorgen mannen," zegt Raoul eentonig. Hij is zeker nog niet wakker. "Lekker geslapen?" vraag ik hem, terwijl ik rechtop ga zitten. Hij draait zijn lichaam mijn kant op. Koen legt zijn telefoon aan de kant en pakt de grote camera er weer bij.

"Verschrikkelijk, ik heb hier gelegen alsof ik opgebaard werd," we beginnen te lachen, eens een leuke opmerking van boomer Roelie. Ik haal mijn hand door m'n haren, het steekt geheid alle kanten op.

"Geef Milo eens een tik, Matt," zegt Koen tegen mij. Ik kijk hem aan waarna mijn ogen de andere kant op bewegen. Hij ligt klein gevouwen en met één arm boven de lakens. Met drie vingers por ik in zijn blote bovenarm. Geen reactie. Ik prik hem in de zij en hoor hem iets brabbelen.

"Oh, sorry. Ik bedoelde dat je Mario moest aantikken," Koen zijn woorden stuiteren nog net niet over elkaar heen. Raoul en ik beginnen te lachen. "Mariooo, wordt wakker!" schreeuwt Raoul op de 'Turkse vader' manier. Robbie wordt wakker en ook Milo begint te bewegen.

"Jezus, man," zegt Robbie met een ontiegelijk Brabants accent. Ontzettend genieten deze klagende ochtenden met de mannen, vooral als de slaapplekken ook klaag materiaal voor de ruggen zijn en "mijn benen, ouwe." Er viel even een stilte. "Die zijn gewoon helemaal samengetrokken," we maken na zijn opmerking weer de 'Rob is klein' grappen. Maar om eerlijk te zijn, Robbie is wel de enige die daar überhaupt had kunnen slapen.

Milo heeft zich intussen omgedraaid en drukt zijn blote rug tegen de kofferbak deur aan. "Wat een slaapkop!" zeg ik lacherig en begin te leunen op mijn elleboog. "Mario werd geroepen," imiteert hij met zijn handen voor zich uit gestoken.

Trio's werken nooitWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu