Consent vragen voor, na en tijdens de seks of dergelijke handeling (aanrakingen, kussen/zoenen etcetera) is echt een belangrijke zaak voor beide of meerdere partners. Ook doe het alsjeblieft veilig, tenzij je natuurlijk kinderen wilt.
Speel het nummer af, zodra je bij de herinnering bent ;).
Eindelijk, ein-de-lijk! We verlaten te auto, ons onderkomen van de aflopen 24 uur. Ik heb mijn best gedaan mijn frustratie en irritatie te onderdrukken, want ik zou er niet leuker op worden en het zou de video niet beter maken.
"Ik ben weg!" roept Robbie die als de wiedeweerga begint te rennen. Ik gok dat hij op weg is naar de wc. We beginnen te lachen en lopen richting de trap. Ik strek mijn benen eens door net zoals een ballerina mijn voet op een houten legger te leggen en voorover de buigen. "Ja en handjes omhoog, rug rechten!" Ik steek mijn middelvinger op naar Raoul. Tijdens het traplopen verneem ik het al, ik ben zo stijf als een hark geworden. Ook verneem ik iemand dicht achter mij lopen. Het is Milo. Zijn rechterhand ligt nog net niet in mijn zij. Ik slik, eerste hoekje waar niemand ons kan zien en ik ram hem tegen die muur. Alleen de gedachte zelf al...
We hebben de camera's opgeborgen in twee tassen. De tweede video zal pas in het huisje worden opgenomen. De productie is er inmiddels ook bij: twee cameramannen en het productie sletje. We lopen met de groep het dek op, echter is Robbie nergens te vinden.
"Als jullie hier blijven, gaan wij even op zoek naar de Brabander," Milo wijst daarbij naar zichzelf en mij. Ik stem in. We lopen bij ze vandaan en tussen de mensen door naar binnen toe. "We rennen weg hoor!" hoor ik Koen ons naroepen. We beginnen te lachen, "we gaan hier geen verstoppertje doen," zeg ik stellig tegen Milo. "Nou, dat is wel een goeie moet ik zeggen," hij heeft een glimlach op zijn gezicht en voor een aantal seconden staar ik naar zijn mond.
"Je maakt het wel obvious," zegt hij op een serieuzere toon. Ik knipper een paar keer en schud mijn hoofd onwetend. Hij rolt zijn ogen, ik moet zeggen: ik weet wat hij bedoeld, maar hij maakt het ook wel heel duidelijk tegenover de anderen dat hij even met mij alleen wilt zijn.
"Mag ik op de foto met jullie?" een meisje komt naast ons lopen. "Ja, tuurlijk," antwoord ik. We gaan met haar op de foto en vervolgen de route naar de toiletten zonder een woord te wisselen. Eenmaal daarbinnen duwt hij mij direct tegen de muur. Hij begint mij te zoenen en ik laat hem. Mijn benen bind ik om zijn taille heen en mijn handen zitten in zijn blonde haren. Ik kreun zacht in zijn mond, hier heb ik naar verlangd. Zijn vingers gaan naar mijn riem toe, maar ik hou hem voorzichtig tegen.
Hij heeft de volledige dominantie, ik schaam mij bijna hoe gemakkelijk ik het hem laat krijgen. Dan bedenk ik mij opeens dat we in een openbaar wc gedeelte zijn, niet eens een daadwerkelijk wc-hokje. Ik probeer met mijn hand op de wastafel rechts van mij te leunen, om Milo weg te kunnen duwen zonder dat ik val. Vlug maak ik mij los en duw hem weg. Hij kent geen genoeg en komt direct weer tegen mij aanstaan. Lichtelijk geïrriteerd druk ik mijn hand op zijn mond en draai hem tegen de wand aan. Ik leun op hem in en mijn ogen worden groot, ze kijken bijna boos.
Wederom besef ik mij dat we bij de wasbakken van de toiletten staan en ik stap achteruit voor het geval iemand binnenkomt. "W-we zoe-zoeken Robbie," stotter ik en hou mijn handen angstvallig voor mij, terwijl mijn stem de paniek in mijn lichaam begint over te nemen. Milo zijn blik is verbaast en hij laat zijn rug een stukje naar beneden glijden. Hij lijkt in een luister modus te zijn, hij straalt de woorden 'vertel maar' uit. Oké, ja ik ben in paniek en nee ik kan er niet over praten. Ik kijk achterom, geen enkele deur is op slot gedraaid. Geen anderen hier te bekennen.
"Matt, doe eens rustig," zijn woorden komen niet tot mij binnen en in een blinde vlaag loop ik de gang weer op. Als je eenmaal ergens mee begint, kan je niet meer stoppen. Zo dom, zo zo zo fucking dom. Ik ga op automatische stand, geen idee of Milo mij volgt of dat ik Robbie tegemoet loop, het zal mij een worst wezen.
-
Ze kreunde toen hij naar binnen ging, ik heb geen idee in welk gat het gebeurde. Was het belangrijk? Ze haalde zonder te kijken mijn tulp uit de onderbroek en begon met aftrekken. Ze ging boven mij hangen, haar tieten hingen zowat in mijn gehele zicht. Ik legde mijn hand in haar nek en rukte haar gezicht naar de mijne. Haar lippen raakte op een millimeter na de mijne, ze ademde mijn adem in en kreunde terug mijn mond in.Plots trok Milo haar aan het haar omhoog, zijn andere hand ging daarna naar haar borsten toe. Haar hoofd werd zover naar achteren getrokken, dat ik haar pijn bijna voelde. Hun bovenlichamen waren verbonden, terwijl hij zichzelf nog steeds bij haar naar binnen douwde. Mijn zicht was opwindend, ze deden het voor mijn ogen. Ik kroop met mijn rug tegen de muur aan, de benen uit elkaar en mijn hand richting hetgeen wat klaar was voor haar. Ze probeerde neer te kijken, maar Milo zijn gigantische hand ging voornamelijk over haar mond heen. Het blokkeerde haar zicht op mij.
Ik sloot mijn ogen: hun gehijg, gejengel en de trillingen die door het bed gingen, lieten mij harder trekken. "Ga hem eens helpen," ze werd hardhandig voorover geduwd. Mijn onderbroek ging uit en terwijl ze mij sensueel aankeek, kwam ze kruipend weer op mijn heupen. Dit keer pakte ze het beet en hielp het in haar te gaan. Ik voelde hoe het puntje de warmte in werd genomen. Ze zette haar nagels in mijn bovenarmen en mijn handen knepen wederom in haar bovenbenen. Ik hoorde hem naar ons toeschuiven op zijn knieën. Zijn mond kwam bij haar oor, "zakken meisje, lager." Hij drukte ineens zijn gewicht op haar heupen en ze schoot door. Ze liet een kreet uit, ik kreunde luid en sloeg mijn hoofd naar achteren toe. Ik knalde tegen het ijzeren bed aan, een pijnsteek ging door mijn achterhoofd. Raar genoeg deed het op dat moment minder pijn dan de daarop volgende dagen. De adrenaline in mij was zo hoog, ik kon de hele nacht doorgaan zo voelde het.
Ik hoorde Milo grijnzen, hij was ook aan het genieten. Ze begon mij te berijden, elke beweging voelde zo verdomd goed aan. Wellicht kwam dat ook doordat ik al in maanden geen seksueel contact heb gehad. Ik bewoog met haar mee en liet mijn handen haar hele lichaam ontdekken.
Mijn lijf werd in het matras geduwd, ik zag hoe Milo met zijn handen haar torso omlaag drukte. Haar borsten werden geplet op mijn borstkast, maar dat deed er niet toe. Mijn jongeheer verliet bijna haar lichaam, maar Milo drukte haar terug. Ze gleed weer naar beneden, het voelde echter anders. Het ging stroever om naar binnen te komen en met de brunette op mijn borst, keek over haar schouder Milo aan. Hij hield haar billen stevig vast en plaatste zijn gevaarte zowat ertussen.
Op dat moment verschoot ze en haar hand porde Milo in zijn onderbuik. Hij zou via de achterdeur naar binnen gaan. Ik stak er gelijk een stokje voor: ik plaatste haar handen tussen onze beide lichamen in en drukte haar polsen samen. Haar ogen leken mij te smeken, een kleine grijns verscheen op mijn gezicht en ik trok haar naar mij toe. "Mercy?" fluisterde ik op een kalmerende toon in haar oor, terwijl ik Milo aankeek. Ze begon zwaarder te ademen en ik voelde haar natter worden. Hij beet zijn lip, mijn ogen gingen op en neer zijn lichaam. "Ram h'm d'r in," beval ik hem.
"Goh," zijn ene wenkbrauw ging omhoog en hij deed wat ik hem had gezegd. Ze kromp in elkaar, haar voorhoofd lag op mijn schouder en haar bovenlichaam smolt zo ongeveer in de mijne. "I'm begging you for mercy," sprak ze moeizaam uit. Yes, please.
Langzaam liet ik ons naar achteren vallen en dacht dit keer aan de bedrand. Ik wilde niet nog een pijnlijk plek op mijn achterhoofd.
Milo bracht zichzelf in beweging, ze genoot er echt wel van. Ik voelde tintelingen mijn hele lichaam doorgaan, je ging niet menen dat ik nu al dicht bij mijn hoogtepunt was.
"Fuck!" schreeuwde ik uit. Ik probeerde haar van mij af te duwen en van het bed af te komen, maar mijn benen konden niet bewegen. "Hmm," klonk eruit haar mond.
"Nee nee, serieus. Kappen!" iets in mijn hoofd knapte en mijn hartslag begon tienmaal harder te slaan dan mijn kloppende erectie. Gelukkig merkte Milo aan mijn stem dat er iets mis was, waardoor hij het meisje naar zich toetrok en ik klungelig naar de bedrand kon schuiven. Zenuwachtig begon ik met mijn vingertoppen te tikken op de rand. In mijn oren begon het te suizen. Ze zeiden iets, maar het kwam even niet binnen. Het alles duurde nog geen drie minuten, maar het voelde als tientallen. Mijn borstkast kon zich weer uitzetten, ik kreeg weer lucht.
-
JE LEEST
Trio's werken nooit
Fanfiction🔞 Milo en Matthy jagen op die wel besproken trio, waarna het nachtje met weinig slaap het begin is van een opbouwende seksuele relatie* tussen beide. *het verhaal is geschreven ervan uitgaand dat zowel Matthy als Milo geen vriendin heeft. (Over K...