28)

45 5 1
                                    

Zatímco si kluci povídali v obýváku Zane nervózně seděl za stolem s hrnkem kávy v rukou a snažil se nevypadat tak okatě z Kennyho zkoumavého pohledu. „Proč si tak nervózní amigo?" Zeptal se po chvíli zaujatě, blonďák se ošil a zvedl pohled k modrým očím schovaným za širokým kloboukem. 

„No....úplně nevím co dělat....přece jenom...když se na to podíváte z mého úhlu pohledu...Sedím tu s mužem co je u mafie a devadesát procent jeho slovníku je italština a španělština." Přiznal a podrbal se na zátylku. „Nepoužívám zas tak neznámé slova amigo...taky bych mohl mluvit plynně španělsky." Řekl a hodil si nohy na volnou židli. 

„Tak jsem to uplně nemyslel....jen nevím prostě co dělat...dlouho mi trvalo Kyla přijmout a začít mu věřit...jste další mafián co se tu ukázal...snad chápete.." Hlesl a pokusil se zagestikulovat co má na mysli. „Já tě chápu klacíku...jen mě baví ta tvoje nervozita." Řekl s uchechtnutím Kenny a v pobaveném úsměvu ukázal Zanovi bíle zuby.

Muž si poraženě povzdech, došlo mu že Kenny stejně jako Kyle není zlý, jen se prostě baví nad tím, když se někdo ztrácí. Jednoduše řečeno Kenny je chodící škodolibost, trochu mu to i vadilo, jelikož si vždycky s takovými lidmi nahrál a udělal ze sebe blbce. 

„Pověz mi něco o sobě amigo" Pobídl ho muž s drobným úsměvem. Zane si promnul ruce a pohodil rameny. „Nevím co bych vám řekl.....kromě toho že sem strašná osoba, co se týče chápaní něčích blbých vtipů, na mě nic zajímavého není." Přiznal a sklonil hlavu ke svému hrnku. 

„Ale hovno amigo....na každém je něco zajímavého, jen musíš chtít ukázat co." Řekl pevně Kenny a upil z hrnku. Zane se zamyslel a povzdechl si. „Když na mě vážně není nic....jsem policista a kromě toho že jsem chtěl vytáhnout Kyla z věznice jsem pro něho neudělal nic...chvíli jsem hodil s Lewisem, ale nechal jsem ho....protože jsem viděl o co on zatím ne..." Šeptl posmutněle.

 Kenny pozvedl obočí a pohodlněji se usadil. „Hlavu vzhůru kluku....ušetřil si tím oběma bolest navíc...možná ho to chvíli trápilo, ale bylo to lepší, než se cítit provinile, kvůli tomu že se s tebou musí rozejít." Řekl klidně starší z mužů a opět upil, ze skoro prázdného, hrnku. „Mimochodem amigo.....tykej mi....jsem Kenny....prostě Kenny." Řekl a zakřenil se, Zane lehce kývl a pousmál se.

„Teď mi řekni něco ty Kenny.....odkuď znáš Kyla? A co znamená hyjo?" Začal už trochu klidněji a zaujatě si podepřel hlavu. Kenny se zasmál a zahleděl se do hrnku. „Hyjo je španělsky syn... Kyla beru jako syna, jelikož sem ho často někam bral pryč od těch dvou... Nebudu ti říkat kdo, co a proč....jestli Kyle chce sám ti to řekne." Odpověděl klidně a drobet se pousmál.

 „Jo, jo v pohodě....mě hlavně zajímalo proč hyjo..." Řekl Zane s drobným úsměvem, chvíli si ještě povídali, než z obýváku zaslechli ránu. Oba se pohotově zvedli a vydali se podívat proč ta rána. Zane se držel za Kylem, jelikož na rozdíl od něho neměl žádnou zbraň, kterou by se bránil. 

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat