33)

40 5 3
                                    

Lewis vyvalil oči a začal vrtět hlavou. „Kyle prosím to....to po mě nemůžeš chtít..." Zašeptal a o několik kroků couvl. Kyle si ho přitáhl zpátky k sobě a něžně ho políbil. „Ale můžu...a žádám to. Vím že chci hodně, ale nikdo z nich nebude váhat tě zabít. Lewisi já o tebe nemůžu přijít..." Zašeptal s nádechem zoufalosti a schoval obličej do hnědých kadeří.

 Lewis se zarazil a několikrát zamrkal mokrými řasami. Kyle nikdy nebyl na sladký řeči lásky, svou náklonost vždy dával najevo svými činy. Zvedl hlavu a rychle ho políbil. „Vrať se mi prosím.." Zašeptal a přivřel oči. Kyle se lehounce pousmál a zastrčil mu delší pramen vlasů za ucho.

„Nikdy bych tě tu nenechal...na to tě až moc miluju." Přiznal a odešel dřív, než si brunet plně uvědomil co mu černovlasý muž řekl. Zhluboka se nadechl a schoval se do skříně, nefandil si. Nebyl Kyle, aby se vyhnul kulce pár milimetrů před ním.¨

 Kyle moc nevnímal okolí kolem sebe, proto měl co dělat, aby se vyhnul kulce, jen pár milimetrů od něj. „Býval si pozornější Kyle....co to jenom s tebou ten kluk udělal." Ozval se teatrálně z útrob domu Tylerův hlas. „Sem pořád stejný Táji....jak si nás našel?" Černovlasého muže zamrazilo z té přezdívky, Kyle mu takhle neřekl od jejich patnácti let. Zatřepal hlavou, aby vyhnal z hlavy sentimentální myšlenky a rozhlédl se po svém bratrovy. 

„Přiznávám....dalo mi zabrat, než jsem si vzpomněl na tuhle barabiznu...Měl si jí hodně rád....prý ti připomíná chvíle, kdy sme ještě byli sourozenci." Chtěl, aby jeho hlas zněl posměšně, jenže i jeho dohnali vzpomínky na místo, které oba milovali. 

Kyle vycítil v Tylerově hlasu slabost, taktéž mu bylo jasné, že co se tu vybavují, Kenny se Zanem se postupně probíjejí přes lidi, kteří přišli se zelenookým mužem. Bohužel si nevšiml jednoho osamoceného, který se dostal až do horního patra za Lewisem. 

„Docházejí ti lidi Tylere....co kdyby si to vzdal? Pořád můžeš utýct a zachránit si prdel." Křikl přes barák a sestřelil jednoho, co se špatně kryl. „Nejsem ty. Dal jsem otci slib, že mu donesu tvou hlavu, ať se ti to líbí nebo ne. Když budu muset donesu mu všechny čtyři." Kyle si tiše povzdechl a zaposlouchal se. 

Jistěže...Chtějí ho obklíčit z obou stran, zatímco se vybavuje s bratrem. „To ti nikdy nedovolím a ty to víš." Křikl, než připravil o život muže, které nazýval dlouhá léta přáteli. Musel uznat, že si vzal Tyler pořádnou posilu, jelikož mu pomalu docházeli náboje. Věděl že mu síly ubývají, ale nesměl polevit ani o kousek. Jestli se dostanou k Lewisovi příjde o něj.

 Pomyšlení, že příjde o toho, kdo mu ukázal novou krásu světa, ho nabudilo k nezastavení. Netušil jak, ale z běsnícího amoku se vzpamatoval, až když zaslechl spoušť a naprázdno klapající zásobník.

 Po celé chatě cítil kovový pach krve, na každém rohu ležel mrtvý a jeho, kdysi bílé tričko, na sobě nesly velké, rudé cákance. Zhluboka se nadechl a zahodil pistol za sebe, už mu byla k ničemu, tak nač jí sebou tahat? 

Pomalu se rozešel po chalupě a pečlivě naslouchal. Přesto Tylera neslyšel, až když se na něj z poza rohu vyhnala osoba, všiml si těch tmavých zelených očí, které na bratrovy vždycky miloval. 

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat