Následujících několik dnů se Kyle snažil zbavil Lewise horeček a infekce jako takové, Zane mu po pár dnech začal dost pomáhat, aby se udělalo jejich příteli líp. Kyle pociťoval ten stres, který na něho padal, jelikož toho moc nenaspal, a když už spal jenom pár hodin, aby se neřeklo.
„Kyle....můžeš sem na chvíli?" Ozval se Zane z obýváku, černovlásek nechal krájení a rychle se vydal za oboumi muži. „Víš že máme problém jestli nezačne jíst maso? Pořád se tomu vyhýbal, ale teď? Tělo se nemá z čeho regenerovat." Kyle si povzdechl a promnul si oči nad miskou dušené, která ležela na malém stolku.
Lewis se od ní držel jako by ho měla každou chvíli pokousat. „Já vím....Jenže normálním způsobem to do něho nedostaneme." Povzdechl si. Zane se na chvíli zamyslel, pak se rozzářil jako sluníčko a zatahal muže za rukáv. Kyle se na něho nechápavě podíval. „Mám nápad....jen nevím jak se ti bude líbit." Řekl trochu nervózně a začal potichu, tak aby Lewis neslyšel, vysvětlovat.
„To si děláš prdel klacíku....to po mě nemůžeš chtít....vždyť....to je tak nechutný." Pomněnkové oči zableskly a Kyle si se založenýma rukama stoupl do zamítavého postoje. „Ale no tak...." Začal Zane a nevině šťouchl muže do žeber. „Neříkej mi že se do toho nějakým způsobem netěšíš." Řekl a trochu ho poposunul k Lewisovi.
„Já tě zabiju..." Hlesl popuzeně Kyle a došel k Lewisovi, vzal misku do ruky a povzdechl si. „Lewisi....proč si přestal jíst maso? A neříkej mi, že je to jenom proto, že sis to jednou řekl....to by si z toho neměl takový panický záchvat." Lewis sklopil oči a s tichý povzdechem se ke Kylovi opatrně přisunul.
„Když jsem byl malý udělal si ze mě můj strýc s tátou srandu....Řekli že to maso které jím je můj pejsek Smoke....já....měl jsem toho psa strašně rád a tehdy mi bylo asi pět let....vím, že je to blbost, jelikož ještě před jídlem jsem s ním byl venku, jenže pak na dva dny zmizel...A já si živě představil jak tam leží a, já.....já že sem ten kdo pojídá.....Pořád se mi to vrací pokaždé, když se na jakýkoliv kousek podívám..." Šeptl docela vyděšeně a schoval si obličej za ruce.
Kyle se zamyslel, jestli má pořád zkoušet ten Zanuv plán, nakonec si s povzdechem, vzal kousek masa na vidličku a zkusil to nejdřív normálně. „Zkus to teď.....dívej se jenom na mě a polkni....je to hovězí...žádný pes." Řekl a drobet se usmál, Lewis zbledl a zavrtěl hlavou, Kyle pochopil že takhle fakt ne a kousek si vzal do úst, chytl brunetovi tváře a políbil ho, nechal ho přitom kousek masa polknout.
Lewis vytřeštil oči. Nejdřív šokem, a potom i nechutí, která se mu nahromadila v puse, kvůli masu. „Opovaž se to vyklopit...když už sem to jak debil předával na ptáka." Řekl vážně Kyle a tváře mu opatrně pustil, brunet se zhluboka nadechl a zavřel oči, netušil proč, ale pocit nepříjemného zvracení se neobjevoval a on se začal soustředit na ten pocit hebkých rtů, které poprvé pocítil v den, kdy ho Kyle pobodal.
Černovlásek ho sledoval a přemýšlel, jestli na něho vyklopí to málo co v žaludku má, když nic nepřicházelo pomalu vzal další kousek masa a přiložil ho Lewisovi ke rtům.
ČTEŠ
Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)
AksiVše co se naučíš je správné! Jednou si členem rodiny a nelze jí opustit! jediný pokus o přešlap a je to velmi trestané. Myslet a cítit je velmi rozdílné, to si mladý psycholog stihl uvědomit, až když se mu před dveřmi bytu ukázala zručná a velmi ne...