25)

50 5 0
                                    

Prudce se otočil a rovnou o krok couvl. „Vzpomínám si že tvé reflexy byli velmi dobré." Řekl s uchechtnutím a založil ruce do kapes dlouhého kabátu. Kyle ustrašeně couvl a zadíval se na tvář s upravenými vousy. Postarší muž skrýval své modré oči za širokým černým stetson kloboukem a vytvářel tak dost děsivý dojem. 

„Ale no tak Compare....to se ani nepřivítáš se svým Padrinem?" Řekl a lehce napřáhl ruce v obětí, Kyle na něho chvíli ještě zmateně koukal, než se k němu rozešel a pevně ho objal. „Kenny....chyběl si mi..." Šeptl a zavřel lehce uslzené oči. „Ale no tak amigo....snad si nemyslíš že bych tě tady nechal?" Hlesl a natiskl si ho k sobě. 

„Ne to ne....ale odešel si...Myslel jsem že tě zabili.." Šeptl a zvedl k němu pohled, muž se uchechtl a pocuchal mu černé kadeře. „Simtě.... ty niente proti mě nemají žádnou šanci...když jsem se vrátil z ciziny oznámili mi že z tebe stal infame...co je na tom pravdy můj hijo?" Zeptal se naléhavě a pohodil hlavou, aby se zbavil přebytečných, hnědých a dlouhých vlasů, které mu padali do očí. 

„Už to nešlo....vždyť....jenom ty si mě měl nějakým způsobem rád...navíc...je v tom něco víc.." Šeptl a sklopil oči. Kenny zamrkal a zvedl Kylovi bradu.„ Ty si enamorado můj hijo..." Řekl s širokým úsměvem, černovlásek uhnul pohledem a přikývl. „Chtěli aby si jí ublížil že jo?" Zeptal se a z objetí ho pustil, Kyle si tiše povzdechl a rozešel se dál po cestě, pokynul přitom muži, aby ho následoval.

„Víš...ona to není tak úplně žena." Hlesl posmutněle, zároveň se zarazil, když zaslechl jak se muž vedle něho zasekl. „Zase?" Hlesl a stáhl drobné obočí do velmi zamračeného výrazu, černovlásek sklopil oči a drobet přikývl. „Accidenti Kyle! To ti s Mateem nestačilo?!" Zavrčel hněvivě a chytl mu ramena, Kyle si tiše povzdechl a sevřel pevně víčka k sobě, několika slzám se stejně neubránil a ony si našli cestu ven.

„Neplač...vím že si tehdy nechtěl....měl by si ale tomu chlapci říct svou minulost...to proč umřel a co se stalo s Izabel." Hlesl konejšivě Kenny a povzdechl si.

„Když já nevím co mám dělat...už pro ně nejsem člen rodiny...Don. nebude váhat, aby mě zabil a Tyler už vůbec ne." Šeptl a složil si obličej do dlaní, nebál se před Kennym ukázat nahromaděný strach, věřil mu, jelikož pro něho byl jako otec. 

„Co se vrátit zpátky za tvými přáteli? luparu tu nemáš, takže lovit asi nepůjdeš." Řekl povzbudivě Kenny a lehce se zakřenil. „Nemůžu....Lewis se mě bojí za to co sem provedl..." Povzdechl si a zavřel oči. muž s černým kloboukem si povzdechl. „Nech toho hijo....jestliže tě má rád tak pochopí proč si to udělal....navíc...ty si docela horká hlava....Vsadím se že si utekl dřív, než ti stihl cokoliv říct." Řekl a přehodil mu ruku přes rameno. „Jen pojď....nijak tomu neuškodíš." 


Compare= partner, mladší přítel, kamarád 

Padrino= kmotr, v mafii měl vysoké postavení  

Niente= doslovný překlad "nula." Znamená to, že označený pro druhé nic neznamená 

Lupara= Puška s krátkou (upilovanou) hlavní. Odvozeno z italského lupo, (vlk) protože se tyhle zbraně používaly k lovu vlků.

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat