31)

43 5 6
                                    

„Proč si se se mnou minulou noc nevyspal?" 

Šeptl brunet a zrudl jako rajské jablíčko, strašně ho ona otázka hlodala, jelikož měl Kyle dobrou možnost, nikým nerušený, nášlap na to měli taky dobrý, ale černovlasý muž se s ním jen tulil, dotýkal se ho a líbal, k lemu kalhot se ale ani nepřiblížil.

 Kyle překvapeně zamrkal a vydechl, nemohl popřít že ho otázka nezaskočila, jelikož čekal nějaké šetrné odmítnutí a vyznání strachu. „No.....nepřál sis to...byl sis dost nejistý, když jsem z tebe stahoval tričko....A já nechci dělat něco co si nepřeješ." Odpověděl, když se trochu vzpamatoval. Lewis se drobet pousmál a přikývl, spokojen odpovědí se přitiskl k holé hrudi a vdechl příjemnou osobitou vůni. 

„Dobře..." Zašeptal a zavřel oči, Kyle si tiše oddechl a zase pevně Lewise objal. Miloval jeho osobitou vůni hořkého koření, i když byl brunet drobný neodolal mu vedle prvního flíčku neudělat další. „Jestli toho nenecháš tak tě kousnu taky." Zavrněl Lewis provokativně, přestože mu krk nastavil. 

„To by si mi neudělal....na to mě máš až moc rád." Vzdychl zasněně černovlasý muž. Lewis se tiše zasmál a pevně ho objal. „Nějak si fandíte mladý pane." Zavrněl a zavřel oči, nechtěl dělat nic jiného, než se tisknout ke Kylovi a přemýšlet o budoucnosti s ním.

 Černovlásek chvíli mlčel, než se zvedl a vydal se do koupelny. Lewis nechápal proč tak najednou odešel, řekl snad něco špatně? Vydal se za opatrně za ním, nakoukl za dveře a lehounce se pousmál. Kyle ze sebe shazoval oblečení a pohazoval ho na zem. „Proč si mi neřekl, že jdeš do sprchy?" Zavrněl a položil mu ruce na holý pas.

 „Protože by ses tam přicpal taky." Zavrněl a lehce ho líbl na čelo. „To nesmím?" Zašeptal dotčeně brunet a sklopil oči. „Když se nebudeš stydět tak klidně." Zasmál se lehce Kyle a shodil ze sebe i poslední kousek oblečení. Lewis polkl nad délkou a začal se svlékat taky.

 Zalezl ta Kylem do sprchového koutu a schovívavě se usmál. „Na to jak si malý máš ksakru sexy prdelku." Zavzdychl černovlásek a přitáhl si ho k sobě. Lewis se začervenal a natiskl se mu na tělo, příjemně hřálo, aniž by vnímal horkou vodu, tekoucí mu po zádech.

 Když vezli ven, nedalo by se říct, že by byli umytý. Kyle si ho vyhoupl do náruče a odnesl ho do pokoje. „Lewisi...si tak strašně krásný." Zavrněl a uložil ho do peřin, brunet se nenechal pobízet dvakrát a všechny polibky s oblibou oplácel. Došlo mu, že Kylovi nejde ani tak o sex, jako fyzický kontakt.

 Černovlasý muž přejížděl hbitými prsty po kůži a potěšeně se usmíval, když se pod ním Lewis kroutil. Chvíli ho ještě laskal a opečovávál, než se zapřel o ruce a lehce se zašklebil. „Teď vstávat krásko....nebo pro nás Kenny přijde osobně." Usmál se lehce a vylezl z postele.

 Brunet si poraženě povzdechl a vyhrabal se z postele taky. Nepochyboval, že je Kenny pedant na zbytečné válení v posteli.

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat