Pro černovlasého muže jakoby se zastavil čas. Továrnou se rozezněla poslední rána mířená na jeho hruď, očekával jak se mu kulka zařeže do masa a bolest mu spálí celé tělo. Jenže ono se nic takového nestalo, místo toho pohotově chytal padající tělo, které se před něj postavilo v poslední vteřině.
Nekontroloval své jednání a při pohledu do modrých očí se rozkřičel na celý komplex. „Ne....prosím kdokoliv jenom ty ne..." Zašeptal zoufale, když jeho křik zněl, už jen jako ozvěna odrážející se od stěn. Kenny se pousmál a chytl mu ruku, která tlačila co nejsilněji, na ránu v hrudi.
„ama y serás amado můj hijo.....buď na sebe opatrný..." Zašeptal ztěžka muž a podíval se na Zana, který přispěchal k oběma mužům. Blondýn se podíval z Kyla na Kennyho a sklopil oči. Kenny vzal svůj černý statson a položil ho Zanovi na hlavu.
„Nos ho místo mě palo.... ať na něj nesedá prach." Usmál se mile, než zavřel oči a nechal smrt si vzít co si nárokovala. Kyle se podíval na Zana a posmutněle se usmál, blonďák netušil jak si má ten úsměv vylíčit.
Kyle se tvářil jako rozbitá křehká věc, co chce u všech nabýt dojmu, že je vše v naprostém pořádku. Lewis přešel k oboum mužům a položil Kylovi ruce na ramena. „Mrzí mě to já...nevím co říct." Vydechl a klekl si vedle nich, gestem ruky přitom zastavil policii, která se chystala zakročit.
„Je to zase moje vina....kdybych dával pozor nic by se nestalo." Zašeptal Kyle a obličej stáhl do ledové masky vzteku. „Kyle ty za to nemůžeš....Kenny jednal sám za sebe, aby chránil toho na kom mu záleží. Nemůžeš se na za to na něj zlobit." Šeptl konejšivě a pohladil mu rameno. „Já vím...Nic mu nevyčítám, vždycky byl takový."
„Já....nerad vás ruším od vašeho truchlení, ale...je tu dost věcí co by se měli vyřešit...přece jenom. Pořád ste hledaný, ať už ste vymýšlel cokoliv." Vmísil se do hovoru jeden z detektivů. Lewis na něj hodil opovržlivý pohled s jasným varováním, aby mlčel. Detektiv byl ovšem trochu ten to a chytl Kylovi rameno.
Černovlasý muž se ohnal a loktem zasadil muži jednu dobře mířenou do nosu. „Nesahnejte na mě těma olezlýma pazourama!" Zavrčel a zhluboka se nadechl. „Půjdu s vámi....a řeknu vám vše co vím....Nejdřív se ale ujistím že tělo mého otce bude pochováno vedle bratra." Řekl přísně a odignoroval minimálně deset hlavní, mířící na jeho hlavu.
Lewis se narovnal a chytl Kyla za ruku. „O to se postaráme neboj... Kenny bude odpočívat vedle Tylera." Slíbil s drobným úsměvem brunet a líbl mu hřbet ruky. Kyle přikývl a s posledním pohledem na Zana, který stále s kloboukem na hlavě klečel u Kennyho, se vydal za doprovodu policie a Lewise k autu.
V půlce cesty se ovšem zarazil, cítil hlaveň, mířící na jeho hlavu. Chtěl se otočit a zareagovat, jenže se mu pohled zalil krví a tělo ochablo. Lewis hlasitě vykřikl, když muž ze střechy sestřelil jeho anděla. Felípe překvapeně zazmatkoval a posledního z mafiánu postřelil, než mu muž zmizel z dohledu.
ČTEŠ
Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)
ActionVše co se naučíš je správné! Jednou si členem rodiny a nelze jí opustit! jediný pokus o přešlap a je to velmi trestané. Myslet a cítit je velmi rozdílné, to si mladý psycholog stihl uvědomit, až když se mu před dveřmi bytu ukázala zručná a velmi ne...