Proces byl víc, než jen složitý. Kyle byl několik měsíců v ochranné vazbě, aby se k němu nikdo nedostal a Lewis se Zanem pod kontrolou vlády, na vyžádání černovlasého mafiána.
Několik prázdných chvil, kdy neviděl světlo světa ani svého milovaného bruneta, si krátil čtením, sepisováním nebo psaním Lewisovi. Díky němu ovšem spoustu lidí dosáhlo svého osudu, někteří dostali na doživotí, jiní křeslo. Percy Morrison před svým trvalým uvězněním slíbil krutý osud za smrt syna i zmaření všeho co takovou dobu budoval.
Kyle nikdy nepřestal být ostražitý. Přesto se s Lewisem odstěhovali daleko od New Yorku a koupili si krásný domek u moře, zabydleli se a ač jim někdy karty osudu nepřály, měli překrásný vztah, který jim dost lidí závidělo. Policie se postarala o změnu totožnosti, takže nebyl problém kdykoliv nahlédnout zpátky do domoviny a navštívit dva náhrobky na malém, rodinném hřbitově za postarší chatou v horách.
Lewis po nějaké době zatoužil mít Kyle v trochu jiném vztahu, přesto nechtěl být ten kdo ho požádá o ruku. Dával černovlasému muži čas, jelikož věděl, že si Kyle rád užívá chvíle takové jaké jsou. Brunet nepocítil den, kdy by mu černovlasý muž nedával najevo svou náklonost a lásku. Časné snídaně do postele nebo laskání, kdykoliv se brunetovi zachtělo, nezapomínal ovšem svou náklonnost oplácet a pečovat o svého anděla tak jak si zasloužil.
„Nemyslíš že by byli hezčí ty zelené?" Zavrněl brunet, když spolu seděli za notebookem a vybírali záclony do ložnice. Kyle zamrčel a položil Lewisovi hlavu na rameno. „Já nechci zelenou....neříkám že není pěkná, ale nemůžeš mít v obýváku záclony černé a v ložnici svítivě zelené." Zaprotestoval černovlásek a překlikl na světlejší šedivou. „Tohle by šlo....máš to světlé, ale nekřičí to na tebe, že je neonka." Řekl a prohrábl mu vlasy.
„To je fakt....co bys bez tebe dělal..." Zavrněl Lewis a zaklonil hlavu dozadu. „Měl bys místo domu nesourodnou duhu." Zasmál se lehce Kyle a políbil bruneta na krk. Lewis potěšeně vzdychl a zaklonil hlavu, miloval, když se Kyle smál. Cítil se tak mnohem příjemněji a zvuk jeho hlubšího barytonu mu dodával příjemný klid v duši.
Nějakou dobu se jen laskaly a mazlili, než je oba vyrušil zvuk zvonku. Kyle nepříjemně zavrčel a narovnal se. „Dojdu tam." Hlesl smířeně a vydal se ke dveřím, otevřel a vyděšeně vyvalil oči.
„Morrison posílá vzkaz." Domem se rozezněl výstřel a dopad těla, poslední co mladý muž ucítil byla lehká štiplavá bolest, než se vše propadlo do temnoty,
ČTEŠ
Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)
AcciónVše co se naučíš je správné! Jednou si členem rodiny a nelze jí opustit! jediný pokus o přešlap a je to velmi trestané. Myslet a cítit je velmi rozdílné, to si mladý psycholog stihl uvědomit, až když se mu před dveřmi bytu ukázala zručná a velmi ne...