38)

42 4 0
                                    

Lewis se zkousl ret, aby vydával co nejmíň vzdychů a pevně uchopil peřinu mezi prsty. Kyle ho po chvíli nešetřil a nabral slušné tempo, přesto byl velmi opatrný a laskal ho kam jen dosáhl. Nelíbilo se mu ale, že brunet zadržuje všechny zvuky a pustí ven minimum. 

Lehce se zakřenil a plácl silně Lewise přes zadek. „Nezadržuj je....Jak si to mám pak užít." Zavrněl nevině, když brunet vykvíkl. Naklonil se a začal líbat holá záda. „Si tak úžasně uzký..." Vzdychl spokojeně Kyle a načervenalou půlku mu promnul. Lewis hlasitěji vzdychl a pokusil se zapřít aspoň o lokty, vůbec to ale nešlo, jelikož černovlasý muž našel citlivé místečko a zaměřil se na něj v plných přírazech.

 Pot se na obou rosil a lepil těla k sobě, přesto měli oba plno energie a ani pomyšlení na to, že by měli v nejbližší době přestat. Rty měli už oba napuchlé od věčného líbaní, přesto při každém druhém hlubokém nádechu se znovu chopili do dalšího polibku. „K-Kyle já....u-už budu." zavzdychal Lewis, když mu ruce kompletně vypověděli službu. „Já taky." Vydechl Kyle a ještě zrychlil. Jen co brunet ucítil tlak uvnitř sebe hlasitě vydechl a udělal se oboum na hruď.

 Černovlásek se pomalu vysunul, což se neobešlo bez několika vzdychů, a svalil se udýchaně vedle bruneta, natočil se na bok a položil ruku Lewisovi na zátylek, přitáhl si ho k sobě a s posledním vzduchem ho láskyplně políbil.

 I když pomalu docházel vzduch, nechtěl se ani jeden odtáhnout. Lewis otevřel pomalu oči, když se mu plíce roztáhly náhlým přísunem vzduchu, a usmál se na pomněnkové oči. „Tak strašně moc tě miluju..." Šeptl Lewis a lehounce se začervenal, toho si ovšem Kyle nemohl všimnout.

 Červený byl už i tak, jak se oba zadýchali a zapotily. „Já tebe taky." Usmál se lehce černovlásek a přitáhl si ho k sobě, co nejblíž to šlo. Oba usnuli nazí a ulepení, nijak jim to ovšem nevadilo, teplo toho druhého cítili a to stačilo.

 Ráno se Lewis zavrtěl a tiše zasykl, v pozadí ho lehce bodlo a probudilo do úplna svého pána. Brunet bolavě vydechl a opatrně se od černovlasého anděla odtáhl, zadíval se na hodiny, které hlásili půl jedné odpoledne, a pousmál se, když si ho Kyle stáhl zpátky do náruče. 

„Dobré ráno princezno." Zašeptal a pohladil ho od pasu, až k pohmožděné prdelce. Lewis se usmál a popřání oplatil, odhrnul přitom několik neposedných, černých vlasů z modrých očí.

 Nějakou dobu se jen tak tulili a hladili, než se pokojem rozeznělo tiché drnčení. Lewise to dost vyvedlo z míry, zatímco se černovlasý muž zvedl a hodil na sebe rychle oblečení. Nechal drnčení drnčením a rozešel se ven z pokoje. Lewis se přitom zimouřivě zachumlal do peřiny, jelikož na něj fouklo.¨

 Kyle se po chvíli vrátil s nic nechápajícím Zanem, usadil ho vedle Lewise a sáhl po zvláštně vypadajícím telefonu. 

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat