30)

44 5 3
                                    

Ráno se vzbudil v zajímavé poloze, jelikož ležel černovlasému muži na holé hrudi a s nohama zamotanýma ho objímal kolem pasu. Kyle spokojeně oddechoval a přes peřinu k sobě tiskl Lewise kolem ramen. Brunet nemohl popřít, že by se mu tahle poloha nelíbila, tlačil ho ale močák, proto se opatrně vymanil z Kylovy náruče a vydal se na záchod.

Tušil že muže vzbudil, jelikož Kyla vzbudilo i obyčejné zavrzání parket tři místnosti od něho. Lewis se musel nad tím pousmát, když si vzpomněl jak černovlasý anděl vylítl z pokoje, proč courá po bytě ve dvě ráno. 

Přesně jak očekával nemýlil se, Kyla v posteli už nenašel, trochu ho to zamrzelo, jelikož si myslel že by se s ním ještě aspoň chvíli mazlil. Když ho za pas chytli dvě silné ruce příšerně se lekl, nadskočil a dal tak možnost útočníkovy lépe manipulovat s jeho tělem. 

Kyle ho rychle hodil na postel a nad překvapeného bruneta se nahnul. „Ty si mi utekl na záchod." Zavrněl s drobným úsměvem a líbl ho na krk. „Možná...." Šeptl nevinně Lewis a natáhl se, že černovláska políbí, ten ale uhnul a přitiskl se mu na krk. Vytvořil malý flíček uprostřed šíje a usmál se nad svým výtvorem. „Ty si mi udělal cucflek?" Prskl trochu hystericky Lewis a po postiženém místě si přejel rukou. 

„Přesně...aby šlo vidět že si jenom můj." Zašeptal na svou obhajobu Kyle a konečně ho políbil. Lewis darovaný polibek mile rád oplatil a omotal mu ruce kolem krku. Černovlásek toho využil a posunul se s oběma na polštář, aniž by přerušil laskavý polibek. Přehodil přes ně deku a pevně objal Lewise kolem pasu.

 Brunet se zatvářil víc než spokojeně, nikdy dřív by to nepřiznal, ale Kyle byl opatrný a velmi pozorný, dbal na to, aby neudělal něco špatně a neublížil osobě pod sebou. „Tak strašně moc mě mrzí co se tam v bytě stalo..." Šeptl a zavřel studánkové oči, Lewis mu opatrně dlaněmi natočil tvář k sobě a usmál se. „Nemusí....vím že si mě chtěl chránit." Líbl ho na špičku nosu a už se k němu jen přitulil. 

Chvíli se ještě k němu ještě tiskl, než zvedl hlavu a stydlivě se pousmál, potřeboval odpověď na otázku, která ho trápila už delší dobu. „Kyle? já..." Začal s jasnou otázkou a cílem, hlas mu ale zadrhl a zarazil. 

'Měl bych se ptát na něco tak hloupého?' Pomyslel si nepřítomně. Černovlasý muž mu s ustaraným výrazem položil ruku na tvář. „Co se děje?" Zeptal se nejistě, obával se že ho teď Lewis pošle do kopru, a že ho předtím ujišťoval, jenom aby si získal nějaký čas. Kyle si musel přiznat, že třeba na Lewise tlačí a on s ním zkouší vydržet jenom ze strachu. 

Brunet sklopil oči a zhluboka se nadechl, to co z něho vylezlo Kyla dost šokovalo. 

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat