41)

37 4 2
                                    

Felípe automaticky položil ruku na pistoli, připraven jí kdykoliv použít. Kyle mu, ovšem ukázáním vlastního vybaveného pasu, tuto akci rozmluvil a došel až před něj. „Detektive....jak jsem slíbil jsem tu. Navrhuji zbraně nechat jen jako pojistku. Není přece nutné se tu sestřelovat." Ušklíbl se klidně a s lehce se uklonil na pozdrav. 

„Tak fajn já svojí často dohody splnil....je řada na vás dodržet co ste slíbil." Dostal ze sebe ustrašeně a prohlédl si blonďatého může, stojící vedle Kyla. Zane na něj jen konejšivě kývl a lehce se usmál. „Informace které mám vám pomůžou zavřít hromadu lidí...a teď nemluvím o zlodějích ze samoobsluhy, ale jednu celé mafiánské rodiny." Zrzavý muž polkl a přikývl, že rozumí. Kyle se zhluboka nadechl, že začne, když se zamračil a zaposlouchal se. 

„Co se děje?" Zeptal se Lewis nejistě a trochu víc se ke Kylovi přisunul. „Musíme zmizet..... Hned!" Křikl, když si všiml co je špatně. Popadl Lewise do náruče a rozeběhl se k nejbližší bedně přesně ve chvíli kdy na místo jeho stání začali padat kulky. 

Všichni tři muži neváhali a rozeběhli se rychle za ním, Zane se schoval za Felípem zatímco Kenny zmizel někam mimo dohled. „Co se děje?" Zeptal se nechápavě zrzek a roztřesenýma rukama sáhl po pistoli na boku. „To jsou ti kteří jsou tak nebezpeční... Nešetřete žádného jinak vás zabíjí." Křikl Kyle, aby přehlušil bordel a skryl tělem vyděšeného Lewise. 

„Máš u sebe vysílačku?" Zeptal se Zane, zatímco opatrně hledal muže, poschovávané po staré továrně. Felípe přikývl a sáhl po kapsičce, kde mu zběsile pípala vysílačka. „Weltne kurva co se tam děje?!" Felípe nejistě polkl, když na něj jeho nadřízený zařval. Vzpamatoval se a sestřelil jednoho, který měl zálusk na Kyla. 

„Všechno se prodělalo kapitáne.... Kyla Algera napadli a chtějí nás tu všechny zabít!" Vykřikl vyděšeně zrzek a natiskl se na bednu, za kterou se doteď krčil. „Hlavně se uklidněte detektive! Pošlu tam jednotku." Felípe schoval vysílačku a začal, stejně jako ostatní, pálit na poschovávané muže.

 Když dorazili posily, nešlo popsat jak se Lewisovi ulevilo, nenáviděl střelbu a už vůbec ne umírající lidi. „Lewi....lásko poslouchej mě...musíš se držet co nejvíc u země jasný? Zůstaň tady a kdyby něco schovej se." Poručil mu Kyle co nejhlasitěji dokázal, sám se přitom nadzvedl a chystal se odejít. „C-co to děláš nemůžeš mě tady nechat! Kyle prosím nedělej to!" Lewis zpanikařil a chytil pevně muže za rukáv, černovlásek si povzdechl a odhrnul mu pramen vlasů z očí. 

„Neboj...budu si tě hlídat, teď už je to navíc prořídlé, ustupují a já jim musím pomoc, aby odešli úplně." Vysvětlil klidně a vydal se pomoc Zanovi, Felípemu a nějakému muži s tmavší pletí. Lewis se v panice choulel ve svém úkrytu a pokoušel se uklidnit zběsile pulzující srdce.

 Rány postupně ustupovali a nadávky uklidňovaly, bohužel se celým komplexem rozezněla jedna jediná, poslední rána a křik, který by brunet poznal kdekoliv. 

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat