36)

40 3 4
                                    

V autě bylo hrobové ticho, nikdo nic neříkal ani nekomentoval. Zane se věnoval řízení zatímco lehce pokukoval po Kennym, který si až nebezpečně pohrával s dýkou. Lewis seděl s černovlasým mužem vzadu a pospával mu na rameni, Kyle přemýšlel.

 Hlavou mu šrotovalo proč to udělal, mohl jen policii zavolat a už nic neřešit. Místo toho jim připsal lísteček s okrajovým vysvětlením a prosbou o spojení skrz speciální číslo, které připsal ke vzkazu. 

Když dojeli k Motelu nechal Kennyho pořídit pokoje a vzal spícího Lewise do náruče. Pro dnešek se rozhodl ho nechat spát a nepřerušovat tolik potřebný spánek. Když muž s širokým kloboukem přinesl klíče od dvou pokojů Zanovi doteklo, že ho bude sdílet právě s Kennym. 

Odnesli kufry do přidělených pokojů a zůstali tam. Zane přemýšlel, že se dobrovolně přestěhuje pod postel a Kyle jak si lehnout, aby bruneta neprobudil. Stejně se nepovedlo a na něj po chvíli koukali dva zelené smaragdy. 

„Klidně spi....už sme na pokoji, jen sem nevěděl jak si lehnout." Zašeptal a přivinul si ho do náruče. Lewis něco tiše zamručel a přitulil se k němu co nejblíž. Ráno ho probudil hlad, který mu stahoval žaludek do nepříjemného uzlu a dával najevo odmítnutí tak dlouhé absence. 

„Nevrč...Zane se už pro jídlo vydal." Vydechl Kyle a schoval obličej ho hustých kadeří. Lewis přikývl a schoval se skoro celý pod peřinu. Nevšiml si toho, ale černovlasý muž ucítil, jak se Lewis pod jeho rukama třese. „Lewi co se děje?" Zeptal se starostlivě a donutil ho se mu podívat do očí. 

„Já....Mám lidem pomáhat....místo toho jsem zabil muže....on...jenom se podíval do skříně a já....bodl sem ho." Zašeptal a vzlykl. Kyle mu opatrně nazvedl hlavu a chlácholivě se usmál. „Chápu....ale nemusí tě to trápit...ten muž tě hledal, aby tě zabil...Kdyby si zaváhal využil by toho." Řekl s přísným pohledem a setřel mu palcem několik neposedných slz. 

„Nikdy toho prosím nelituj....Nevyměnil bych tě za žádný jiný život." Přiznal a pevně ho objal. Lewis věděl že trochu i lže, jelikož byl černovlásek pořád v jakési mlze smutku. Bruneta trochu udivilo Kylovo náhlé přiznávání a potřeba ho ujistit, jak ho má rád. 

Věděl, ale proč to dělá. Kyle se prostě bál, že už nebude mít nikdy jinou možnost mu to říct. „Borci jídlo." Zaklepal na dveře Zane a pozval se dovnitř, předal jim menší balíček s čínou a vydal se za Kennym s jejich porcí. Lewis neváhal ani minutu a na kuřecí s nudlemi se vrhl jako hladová šelma, Kyla upřímně pobavil pohled na bruneta, jak se cpe.

 Po jídle se oba uvelebili v posteli, Kyle opřený o peřiny a Lewis na černovláskově hrudi. „Co bude teď?" Zašeptal brunet po chvíli nejistě. „Zůstaneme tady....podle Kennyho nás správce nechá tak dlouho jak jen budeme chtít....Peníze to nestojí tolik, takže na chvíli máme vystaráno....potom uvidíme co dál." Přiznal klidně Kyle a začal Lewise hladit po rameni.

 Brunet chvíli seděl a koukal, než se vyšvihl do sedu a otočil se prudce na svého milého. „Co je? Mám snad omáčku na ksichtě?" Zeptal se Kyle nechápavě a setřel si hřbetem ruky začínající strniště. Lewis několikrát zamrkal, než se obkročmo usadil na černovláskův klín. 

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat