Po celé dva dny se Lewis cítil příšerně nesvůj. Bál se, že Kyla zase zavřou nebo je muž v černém saku najde a zabije. Když dorazili ke staré továrně, brunet čekal, že se prostě vydají dovnitř a počkají na detektiva. Kyle místo toho poslal Zana s Kennym na protější střechu továrny a sám si s ním vylezl na jedno moc hezky kryté místo s výhledem na celý areál.
„Kyle proč sme tady?" Zeptal se nejistě Lewis po chvíli ticha. Černovlásek se na něj podíval a skepticky stáhl obočí. „Přemýšlej trochu princezno....Policie nikdy zbytečně neriskuje životy....Až dorazí bude to tu plný hlídky." Odpověděl trpělivě a přitáhl si ho blíž k sobě, brunet neprotestoval a lehce se přitulil.
Po chvíli opravdu dorazila policie minimálně se třemi auty, ze kterých vyšli nejen muži s pistolemi na krátkou vzdálenost. „Vidíš? Jen co by mě uviděli byl bych na mušce pro případ nouze....Nehodlám riskovat, že si špatně vyloží mé gesto." Řekl zamračeně a sáhl po speciálním telefonu.
„Matika nebyla vaše silná stránka že detektive?" Zeptal se posměšně, když se mladý zrzavý policista začal rozhlížet na všechny strany. „Nehledejte mě....nenajdete. Chci aby ty hlídky odešli....Na setkání s přáteli nebo pohovoru si taky neberete celou jednotku." Zavrčel nelibě s nakrčeným obočím.
„Jak mám vědět, že mě při první příležitosti nekuchnete?" Zeptal se detektiv zamračeně a pokynul rukou na jednoho z policistů. „Já své sliby držím....Jestli ale nemáte v plánu dodržet ty svoje, můžu se svými přáteli odejít." Felípe se cítil v pasti, jestli to teď podělá je v pytli s celou kariérou, je totiž velmi pravděpodobné, že se už Kyle nikdy neukáže.
„D-dobře..." Zašeptal nakonec se zavřenýma očima, černovlásek si nemohl nevšimnout strachu v celém jeho postoji. Felípe mávl rukou a odvolal všechny jednotky kolem továrny, na nepříjemné pohledy a řeči o tom, že je magor odpovídal stručně. Upevnil pistoli na opasku a vydal se do jámy lvové.
Kyle mávl na Kennyho, že mají jít za nimi a sám se s brunetem rozešel do továrny. „Takže jak to vypadá hijo?" Zeptal se Kenny z poza klobouku a schoval ruce do dlouhého kabátu. „Že se de vyjednávat...Buďte ostražití....je dost vyděšený a má zbraň." Varoval je Kyle ostře a rozešel se do místnosti kde čekal zrzavý muž.
Lewis by za všechno zlato na světě nedokázal popřít tu krásu s jakou se Kyle nesl. Eleganci a dominantní osobnost se s ním nesla a působila až mrazivým dojmem, kdyby brunet nešel vedle něj a jen se kochal, podlomili by se mu dozajista kolena. Felípe se podíval na čtveřici mužů a zhluboka se nadechl, měl pocit že mu srdce vypoví službu a dá si dovolenou.
ČTEŠ
Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)
AzioneVše co se naučíš je správné! Jednou si členem rodiny a nelze jí opustit! jediný pokus o přešlap a je to velmi trestané. Myslet a cítit je velmi rozdílné, to si mladý psycholog stihl uvědomit, až když se mu před dveřmi bytu ukázala zručná a velmi ne...