21)

58 6 0
                                    

Po dlouhém motání a schovávání, i pře vlastním stínem, se Kyle s polo vnímajícím Zanem dostali ven. Začínal pociťovat únavu jak táhl dvé těla z toho jedno ventilací, která si žádala o to víc síly. Tiše naložil Zana do auta, tak aby nešel vidět, a rozešel se pro Lewise, pro jeho smůlu na něho ze střechy někdo vystřelil. 

Jednalo se o varovný výstřel pod nohy, aby se Kyle zastavil. „Nemyslel sis že utečeš že ne? Vychovával nás společně máme tolik si podobnou mysl." Kyle zvedl oči k muži v černém saku a posměšně se zazubil. „Nevím jestli si tím teď urazil mě nebo sebe Tylere, ale my dva si nikdy nebyli podobní....ano známe se dobře ale si jiný...si nehumální, vyžíváš se v bolesti jiných." Tyler se zašklebil a pohodil ofinou padající do očí. 

„Dobře přiznávám, že nacházím jakési potěšení v bolestí zničujících výkřicích, ale proto tu teď nestojíš...porušil si Omertu Kyle... víš jaký je za to trest." Hlesl bezcitně bez známky lítosti. 

„Možná jindy bratříčku....jak jsem řekl jsme každý jiný a já své schopnosti vyvíjím." Řekl a cosi u opasku stiskl, celou budovu pohltila mlha a třas, bomby s plynem a časované molotovy získali Kylovi čas, aby rychle doběhl pro Lewise a zmizel s autem pryč, ve zpětném zrcátku zahlédl doutnající budovu a několik lidí, jak se snaží ničivý plyn rozdýchat.

Na vteřinu zavřel smutně oči a zhluboka se nadechl, pak otočil pohled ke dvěma mužům, z toho jeden promrzle ležel na sedačce a druhý s unavenými oddechy koukal ven. „Kam to jedeme?" Šeptl po chvíli Zane, Kyle se na něho podíval a sklopil oči. „Na jedno místo....kde nás nenajdou."  Blonďák po chvíli usnul v jakémsi polo sedu, Kyle se nad tím jen posmutněle pousmál a snažil si vybavit co nejkratší cestu k horám, stejně tam ovšem dojel až za hluboké noci.

Zaparkoval a došel se podívat do chaty, byla přesně taková jakou si jí pamatoval. Vevnitř to vonělo dřevem a vanilkou, jakoby se čas na místě zastavil, po tom co jeho majitel zamkl dveře. Kyle chvíli jen stál a se zavřenýma očima vdechoval vůni, kterou měl tolik rád, než rozsvítil a s rychlým otočením došel pro oba dva muže.

Usadil je na měkký a huňatý gauč, roztopil ve velkém krbu a přinesl si lékárničku s různými obvazy, náplastmi, dezinfekcí nebo jehlou a nití. Doufal, že poslední dvě věci nebude muset použít, když ovšem setřel Lewisovi zaschlou krev z ran, pochopil, že se bez jehly neobejde.

 Nejprve se vyhýbal zápěstí, které nebylo moc hezky vyhlížející, a věnoval se zbytku jeho těla, které bylo taky dost pochroumané a trpící. Nakonec zabalil Lewise do několika dek, aby se zahřál a šel se věnovat Zanovi, který celou dobu sledoval Kylovi starostlivé doteky a činy. Lhal by, kdyby řekl že ho nemrzí jak dalo Lewisovo srdce přednost černovláskovy před ním, nelitoval ovšem svého rozhodnutí nedržet u sebe zelenoočka násilím, věděl že by si dřív nebo později ke Kylovi cestu našel i zdravý rozum.  


Omerta =  Označení pro slib mlčení a věrnosti. V mafiánském slovníku je to velmi důležitý slib, při jeho porušení se neváhá postiženého zabít. 

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat