45)

57 5 2
                                    

Stříbrné auto zaparkovalo před domem, otevřeli se troje dveře a malá zrzavá dívenka pospíchala s kouskem papíru za hnědovlasým mužem. „Tatí, tatí podívej! Tohle sem dneska kreslila ve škole." Pochlubila se s úsměvem a podala Lewisovi do rukou obrázek čtyř lidí. 

„Si šikovná zlatíčko...máš nějaké úkoly?" Zeptal se se smutným úsměvem a políbil holčičku na čelo. „Tobě se nelíbí tatínku?" Zeptala se lehce plačtivě. Lewis si beznadějně povzdechl a zadíval se na svého manžela, který ho přišel s jejich synem zachránit. „To víš že se tatínkovi líbí beruško....Víš...Dneska je jenom den, kdy umřel jeden moc vyjímečný člověk." Vysvětlil blonďák se smutným nádechem a pohladil dceru po zádíčkách. 

„Ten kterého měl tatínek moc rád? Znal si ho?" Zeptalo se děvče a vyškrábalo se brunetovi na klín. „Znal...byl moc hodný a tatínka měl hodně rád." Usmál se lehce blonďák a políbil manžela na spánek. „Pojedeme se tam dneska podívat....dám děti k našim." Šeptl a lehce se usmál. Lewis přikývl a políbil manžela s jasným smutkem. „Můžu jet taky? Prosím...Chtěla bych mu dát kytičku na hrobeček." Zaprosila dívenka a přitulila se k Lewisovi. 

„Ale jistěže můžeš zlato....určitě bude moc rád, když mu přineseš kytičku." Zašeptal Lewis a pohladil i svého syna, který se natahoval po jeho pozornosti a vykřikoval že chce jet taky.

 Když pak stanul před třemi hroby se svou rodinou nezbránil se slzám, při pohledu na hrob, mezi dvoumi muži. 

„Přivedl jsem ti rodinu Kyle.... Jak jsem ti slíbil ." Zašeptal a objal Zana kolem pasu. Děti koukali na hroby, kde ležel Tyler Morrison, Kenny Ginart a Kyle Alger. Mnohokrát slyšeli příběh o muži s vlasy černými jako noc a očima tak podmanivýma, že oproti nim byla každá, byť nejkrásnější, pomněnka jen obyčejnou modrou kytkou.

 Lewis nikdy nezapomene na ten den, kdy o svou lásku přišel. Navždy se mu bude v uších odrážet doznívání střelby. Před očima bude mít každou noc nehybné tělo ležící ve vlastní krvi a na ty nejkrásnější oči na světě, které hleděli do prázdna, bez života s poslední osamělou slzou na tváři. 

Vzpomínal na ty chvíle, kdy v dusivých vzlycích svíral tělo v náruči prosí ho, aby se nadechl a pevně ho objal. Vzpomínal si na to jak začal pít, aby zapomněl na to o co přišel. Pak našel ten dopis spolu s malou krabičkou v Kylově pracovním stole, dlouho se bránil černovláskově prosbě, nakonec ale povolil a dovolil Zanovi mu pomoc.

 Nikdy nezapomněl na svého anděla, i když si srdce našlo cestu k zapomenuté lásce. Blonďák ho neopustil, a stejně jako kdysi, mu byl oporou ve dne v noci, tišil jeho nářky i zlé sny.

 Lewis věděl že život ve kterém Kyle vyrůstal byl nebezpečný. Teď už chápal, že se černovlasý muž dávno smířil se svým osudem. A obsah krabičky nikdy nedal od sebe dál, než je deset centimetrů. Byl to jeho talisman, stejně jako Zanův černý klobouk, který dostal od umírajícího muže. 

Lewisi má lásko 

Jestliže tento dopis čteš, znamená to, že mě osud doběhl a já ti nikdy neměl možnost dát prsten s rubínem, který je to poslední co mi zbylo po matce. Chtěl jsem ti ho dát ve chvíli, kdy mi přislíbíš svou ruku. Nevím jestli budeš prsten nosit nebo ne, jen ho prosím při nejhorším daruj někomu kdo pro tebe bude hodně důležitý. Chci aby si nezapomněl na to co cítíš. Miluji tě celým svým srdcem a jediné co chci, je aby si byl šťastný, našel si laskavého a starostlivého muže, který se o tebe bude starat tak jak si zasloužíš, a i když to nebudu já, chci aby si ho miloval. To je mé jediné přání po kterém toužím, aby si se neuzavíral a netrpěl víc, než je potřeba. Ukázal si mi něco co nikdo jiný nedokázal. Ukázal si mi jak milovat a být milován. Vím že je to možná sobecké, ale nelituji toho, i když mi bylo jasné, co mě čeká. Celé mé srdce patřilo jen tobě a nikdy nikomu jinému nebude. Teď když tu vedle mě ležíš a spokojeně spíš, láme mi duši vědomí, že tě tu nechám. Nevím kdy, jestli to bude za rok, dva nebo za třicet, ale bude. Dovol svým nejbližším, aby ti pomohli a postarej se o náhrobky u staré chaty, nerad bych, aby bylo zapomenuto

S celým svým srdcem tvůj Kyle 

Za zdí myšlenek (Čkm na Korekturu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat