8- İki Kalp Tek Ritim

68.2K 4.5K 1.3K
                                    

Medya: Ekin Yakuz

Kısa bir sürede 1k okuyucuya ulaştık, sizi tek tek ısırırım🤍 Şaka şaka ısırmam, öperim.

Erez'in modeli aklımda ama hala kararsızım bu yüzden hala fikirlerinizi alabilirim. Tek isteğim bana daddyler atmayın çocuk 20 yaşında ndmdkslzjdmshxns

Keyifli okumalar!

Saniyeler geçti, iki adamda tek kelime edemedi. Ekin daha önce hiç hissetmediği bir korku tarafından esir alınmıştı, Erez ise ağızını açsa her yer alev alacaktı sanki.

Göz bebekleri sinirden titriyordu, elindeki telefonu sıkmaktan parmak boğumları beyazlamıştı ve ses kaydı durmadan tekrar oynuyordu. Erez kaydı kapatmak için bile uğraşmadı, büyük bir öfkeyle Ekin'e bakıyordu.

"Erez" dedi Ekin, bir iki adım atarak yanına yaklaştı. "Düşündüğün gibi bir durum yok" dedi ama Ekin'in de sesi titriyordu. Yanlış anlayabilmesi ölümüne korkutuyordu genç adamı.

Erez dudaklarını araladı. "Bu orospu çocuğu seni taciz mi ediyordu?" dediğinde Erez'in ölümcül bir sakinlikte çıkan sesi Ekin'in tüylerini diken diken etti.

"Bak ben konuyu çözdüm zaten" dedi ve telefonu tuttuğu ellerini iki eliyle sıkıca tuttu. Soğuk elleri alev gibi yanan tenine değdiğinde sertçe yutkunup telefonu sakince elinden aldı ve kaydı kapattı.

"Ekin" dedi Erez, hala bir şeyleri anlamlandırmaya çalışıyor gibiydi. "Öldürürüm Ekin, gebertirim" dediğinde Ekin korkuyla derin bir nefes aldı. Bir iki adım geri gidip kapıyı kilitledi ve telefonun ekranını kapattı.

"Erez, saçmalama ne olur. İyiyim ben, zaten artık bulaşamaz bana" derken tekrar büyük bir iki adım atarak yanına gitti, kendisinden beş santim kadar uzun olduğu için kafasını kaldırmak zorunda kaldı. Erez hala önüne bakıyor, öfkeden alev almış gibi parıldayan gözleriyle duvara bakıyordu.

Aniden büyük adımlarla kapıya doğru yürüdü ve önünde dikilen Ekini bileğinden tutup sağa doğru ittirerek yolundan çekti. Ekin sendelerken düşmemek için duvara tutundu. Erez kilitli kapıya ulaştığında hızla kiliti açtı.

Ekin kapıyı açan adamın iki kolunun arasından girip sırtıyla kapıyı aynı hızda geri kapattı "Erez, hayır!" diye bağırdığında ela gözlü adamın odaksız hareleri Ekine döndü.

"Çekil" dedi sıkılı dişlerinin arasından tükürür gibi.

Ekin ellerini kollarına koyup sıkıca tutarken yalvarır gibi gözlerine bakıyordu. Eğer Erez bir şey yaparsa hem yaptığı plan mahvolurdu hem de Adnan, Ekin hakkındaki her şeyi anlatırdı. Ekin dizlerinin titrediğini hissetti.

"Bak lütfen, ben hallettim diyorum. Dur yerinde Allah aşkına" dediğinde Erez yumruk yaptığı ellerini Ekin'in başının yanına, sertçe kapıya geçirdi. Ekin çıkan sesle beraber gözlerini bir anlığına kapasada derin bir nefes ile beraber tekrar araladı.

Erez geri çekilmek yerine kafasını Ekin'e doğru yaklaştırdığında sıcak nefesi yüzüne vuruyordu. "Sen ne dediğini farkında mısın? Sus otur mu diyorsun bana?" dedi dehşetle.

"Ne yapacaksın? Gidip vuracak mısın adamı?" dedi sinirle. Erez elini kaldırıp tekrar kapıya geçirdiğinde Ekin bu sefer sinirle dişlerini sıktı ama geri çekilmek için bir hamle yapmadı. "Vurup onu huzura erdirir miyim hiç hocam?" dedi iğneleyici bir tonla. "İçerideki o beş çocuğa bunu söylesem hepsi o orospu çocuğunun bir uzvunu kopartırlar" dediğinde Ekin "Söylemeyeceksin kimseye" dedi hararetle.

disiplinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin