!ALERT CRINGE!
Po tej jakże interesującej rozmowie zaczęliśmy chodzić po całym parku, i przede wszystkim gadaliśmy, ale to raczej musi być przy każdym spotkaniu.
C (Clay) — W ogóle znacie pewny duet?
S (Susan) — Zależy jaki to duet.
C — Aleximandro, moje ostatnie odkrycie.
N (Neil) — O znam, i zgadzam się, są oni mega!
Trochę tak znajome zdanie "Aleximandro, moje ostatnie odkrycie" skojarzyło mi się bardzo z Dream'em, i mam podejrzenia że ten Clay to Dream.
A (Alan) — Ogólnie to może zajdziemy do mnie po głośnik? Mój dom znajduje się dosyć blisko.
Zaproponował Alan, zgodziliśmy się na ten plan i zaczęliśmy kierować się w stronę domu chłopaka.
S — Mam pytanie.
C — Jakie?
S — Od ilu lat, miesięcy, dni znacie?
N — Od około roku.
S — Dużo.
C — No niby tak, ale niedawno w irl się spotkaliśmy.
S — O, czyli poznaliście się przez neta.
C — Tak.
A — No ludzie już jesteśmy pod moim domem.
N — Ładny jest.
A — Dzięki, a teraz poczekajcie, szybko pójdę po głośnik i przyjdę.
S — Ok.
Alan poszedł do domu, a my zaczęliśmy gadać o wszystkim jak i zarazem o niczym.
Po piętnastu minutach chłopak przyszedł.
A — No hej, przyszedłem. O czym gadaliście?
S — O wszystkim i o niczym.
A — Spoko, to co puszczamy?
C — Hm... może najnowszą piosenkę Aleximandro?
A — Em, spoko.
Alan puścił tą piosenkę i zaczęliśmy iść z powrotem do parku.
A gdy byliśmy już w parku postanowiliśmy zajść na lody. Po kupieniu zaczęliśmy chodzić po całym parku. O godzinie dwudziestej zero jeden rozłączyliśmy się i poszliśmy do domów.
~~~~~~~~
Cześć!Kolejny rozdział który przeszedł korektę
Zmieniałam tutaj wygląd dialogów, usunęłam jedną część zdania które wypowiedziała Susan w pierwszym dialogu, no i błędy ortograficzne poprawiłamŻyczę miłego dnia/wieczora/nocy
CZYTASZ
SMS / DSMP Susan and Dream
FanfictionSusan- główna bohaterka Pewnego dnia życie Susan się zmienia, poznaje chłopaka o imieniu Clay, rodzice wyjawiają tajemnice. A to wszystko się zaczęło od przyjazdu byłego przyjaciela, poznanie Clay'a. A więc to moja kolejna książka, i zapraszam do c...