Od dnia w którym zaczęłam stremować minęło dwa tygodnie, i dzisiaj będę prowadzić transmisję na żywo wraz z Dream'em.
Zaplanowaliśmy razem że będziemy na początku odpowiadać na pytania, a później będziemy grać w minecraft 'a. Około godziny piętnastej mamy się połączyć na discordzie.
POV DREAM
Jest godzina dziesiąta, Nick i Neila który u nas nocuje zapewne już są na dole bo słyszałem już jakieś hałasy z dołu. Postanowiłem że przed pójściem do kuchni zobaczę powiadomienia na telefonie.
Po odłożeniu z powrotem telefonu na półkę nocną zacząłem myśleć nad tym jakie uczucia darzę Susan, często czuje motylki w brzuchu gdy ona lub ja do niej napiszę, jak i wtedy gdy sobie rozmawiamy w irl. Naprawdę też czasami chciałbym by było coś więcej niż przyjaźń z dziewczyną.
Wstałem z łóżka i skierowałem się w stronę kuchni. Gdy byłem w tym pomieszczeniu wyżej wymienionym zobaczyłem Neila i Nicka, tak jak myślałem.
— Co dopiero wstałeś? Jest kurde jedenasta.
Zaczął rozmowę w pomieszczeniu Sapnap.
— Wstałem o dziesiątej, ale przeglądałem media społecznościowe.
— Powiedzmy że ci wierzę, a właśnie! Neil popisał się swoimi umiejętnościami w kuchni i przygotował pyszne śniadanie
— Dzięki.
Nałożyłem sobie jedzenie na talerz, i zacząłem je jeść.
Gdy już zjadłem i odłożyłem talerz poszedłem z powrotem do pokoju.
Postanowiłem że teraz bym mógł trochę pograć w minecraft.
Całkiem dobrze mi się grało, ale gdy zobaczyłem godzinę zobaczyłem że wielkimi krokami zbliżała się godzina piętnasta.
Czas przygotować komputer do streama.
~TIME SKIP~
Jest już kolejny dzień, i dzisiaj się spotykam z Susan. Czasami jak myślę o niej to pojawia się też myśl że ona jak i ta Sophie z którą wczoraj grałem na streamie to ta sama osoba.
~~~~~~~
CZYTASZ
SMS / DSMP Susan and Dream
Fiksi PenggemarSusan- główna bohaterka Pewnego dnia życie Susan się zmienia, poznaje chłopaka o imieniu Clay, rodzice wyjawiają tajemnice. A to wszystko się zaczęło od przyjazdu byłego przyjaciela, poznanie Clay'a. A więc to moja kolejna książka, i zapraszam do c...