Trochę ogarnęliśmy tą animacje, ja wyłączyłam cały komputer, zabrałam ze sobą telefon, i poszliśmy na dół na korytarz założyć buty.
Gdy już zamierzaliśmy wyjść z domu krzyknęłam że idę z Alanem do parku.
— Dobrze, ale może w końcu by chłopaki z wami poszli, i byście ich oprowadzili?
— Eh, dobra, ale niech się śpieszą.
— Jak twoi bracia mają na imię?
— Jeden Connor, drugi Jason.
— Ok. Connor, Jason! Chodźcie tu!
— Agresywnie.
— Wiem.
Zaśmialiśmy się.
Dobra jak tak myślę to powinniśmy trochę być dla nich milsza, znaczy Alan niezbyt, ale no ja powinnam, są starsi ode mnie, i powinnam jednak trochę nie pyskować. Zresztą do Connora raczej mogę, bo to mój brat bliźniak, i jest starszy ode mnie tylko o kilka minut.
Po kilkunastu minutach w końcu chłopaki przyszli. Jak założyli buty, dopiero wyszliśmy z domu.
— To jak się tutaj czujecie na Florydzie?
Zaczęłam jakąś rozmowę.
— Jak na pierwszy taki pełny dzień, to no fajnie, ale jest strasznie gorąco tutaj.
— No trochę jest tu gorąco.
Potwierdziłam.
— Trochę? Bardzo gorąco.
— Przyzwyczaicie się do tutejszej pogody.
— Idziemy na lody? — Spytał się Alan.
— Jasne, ale ty stawiasz, ja ostatnio płaciłam.
— Ok.
Skierowaliśmy się w stronę butki z lodami. Gdy już byliśmy koło niej spytał się Alan moich braci jaki smak chcieliby.
Odpowiedzieli, i przyjaciel poszedł zakupić lody.
Gdy na niego czekaliśmy dostałam wiadomość.
————CLAYI!————
Spotkamy się?
Jak wiem mieszkasz w stanie Orlando,
tak jak ja, więc może byśmy się w końcu spotkali?
Oczywiście nie naciskamTrochę zdziwiłeś mnie tą propozycją, ale...
——————————
|Aa |~~~~~~
Cześć!Kolejny rozdział z przeprowadzoną korektą
Zmieniłam tutaj wygląd wiadomości, dialogów no i oczywiście poprawiłam błędy ortograficzne
Życzę miłego dnia/wieczora/nocy!
CZYTASZ
SMS / DSMP Susan and Dream
FanfictionSusan- główna bohaterka Pewnego dnia życie Susan się zmienia, poznaje chłopaka o imieniu Clay, rodzice wyjawiają tajemnice. A to wszystko się zaczęło od przyjazdu byłego przyjaciela, poznanie Clay'a. A więc to moja kolejna książka, i zapraszam do c...