Elimdeki Sigaradan son bir duman çekerek Küllüğe bastırdım. Kafam her zamanki gibiydi oldukça dolu.
Derin bir nefes soludum ve Balkonun kapısını kapatarak kendimi mutfağa attım.
Buz dolabını açarak ihtiyacım olan sıvıyı aradım fakat aradığım şeyi bulamamanın sıkıntısıyla Telefonumu ve cüzdanımı alarak evimin iki sokak ardındaki tekel bayi ye adımladım Her zaman içtiğim Biralardan dört tane alarak Boş sokakta Rüzgara karşı yürümeye Başladım. Ruhum daralmıştı içimde ufak zerzeleler oluşuyordu.Eve geldiğimde kapıyı hızla açarak Siyah poşetin içindeki biralardan ikisini ayırarak diğer ikisini Dolaba koydum.
Kendimi koltuğa bırakarak açtığım biradan büyük bir yudum aldım. Tek istediğim beynimdeki düşünceleri uyuşturmaktı.
Saatler ardından iki bira bitmiş yorgunluk çöken gözlerim ile uyumamak için savaşa girmiştim Tekrar Aynı kabusları görmekten kaygılıydım. Kaygılarım Uykumun önüne geçemiyerek beni Kabuslarım ile baş başa bırakmıştı...
Son zamanlarda olduğu gibi ter içinde gözlerimi açmıştım yine çok gerçekçi bir kabus olmuştu koltukta uyuduğum için tutulan bedenim ile zorlukla ayaklanarak Odama geçtim bir süredir ihmal ettiğim ilaçları içtim ardından hızlı bir duş alarak
Ünüformamı giyinerek Alaya gitmek adına evden ayrıldım.Alay evime bir o kadar yakın olduğu için yürüyerek gitmeyi tercih ediyordum.
Benzin fiyatları oldukça yüksek olduğu için yakın mesafe araç kullanımına ara vermiştim.Ankara her zamanki keskin Ayazını koruyordu serin Rüzgarı seviyordum.
Karargaha gelmem ile odama geçerek İmzalanacak evrakları hallettim daha sonra Arşive indirdim.
Dışarıdan gelen içtima sesleri
Kulağımda hoş bir tını haline gelmekteydi.
Çavuş sabah içtimasını yerine getirirek sayım gerçekleştiriyordu.Arşivdeki işlerim bitince mühimmat sayımı yapmak için Faruk Onbaşım ile mühimmat odasındaki eksiklerin tesbitini gerçekleştirerek Alayın silahları muhafaza ettiği Depoya indik. Eksik olan Mühimmatları hazırlatarak kontrollerini gerçekleştirmiştik.
Depo sorumlusu Asteğmen Kaya'nın uzattığı dosyaya Silahların benim kontrolüm altında Mühimmat odasına aktarıldığına dair imza attım.
"Komutanım zırhlı araçlarıda gözden geçirmemiz gerekiyor siz imzalasanız biz hallederiz eğitim öncesi yorulmamış olursunuz."
"Sağol Asker, Bu zamana kadar bütün silah ve araç kontrollerini ben gözlemledim görevimi kimseye devr etmedim etmemde.
Sen burada kal Tekrar sayım yap.""Emredersiniz komutanım" diyen Kaya ile
Kolaylık dileğinde bulunarak Depodan çıktım. Eğitim saatine iki saat vardı araç kontrollerini halledip geri kalan süremi yatakhaneleri kontrol ederek geçirecektim hiç bir kontrolün haberini kimse ile paylaşmamayı tercih ediyordum çünkü haber salınınca amaçsız bir kontrol olmaktaydı.Merdivenleri kullanarak Garaj katına çıktım.
Görevli askerler ile ufak bir selamlaşma faslı sonrası Alayda bulunan on sekiz cobra, yirmi iki Ejder, on dört tank ve bir çok aracın kontrolünü gerçekleştirdim.
Bir çok araç gözlemi yaparak sayfalarca dosya doldurmuştum. İşimi severek yapıyordum fakat dosya işlerinden haz etmiyordum. Saha içinde yer almak daha cazip gelmekteydi fakat neredeyse altı aydır sahaya inmemiştim, Doğu görevlerinde yer almak istiyordum fakat Tayinime bir buçuk yıl vardı.Büyük bir yorgunlukla dosyaları sisteme girmiş ve Arşive indirmiştim. Bir kahve tüketimi sonrası yatakhane kontrolüne başlamak için kışlaya geçtim.
Zemin kattan başlayarak yatakhaneleri kontrole başladım. Bir çok yatakhane Temizken bir çoğunun ortak kullanım alanları sigara izmaritleriyle doluydu Bu durum derin bir temizlik yapılması gerektiğinin işaretiydi. Kişisel eşyaların kontrolünü sahipleriyle beraber yapmayı tercih ediyordum, fakat her birinin ranzalarını duvarları ve yerdeki tahtaların kontrolünü özenle gerçekleştiriyordum.
Yönetmenliğin yasakladığı şeyler genellikle buralara saklanırdı. Şimdiye kadar sekiz telefon bulmuştum. Zemin kattaki işim biter bitmez üst kata adımladım.
Karşıma çıkan erin selamını alarak onu dinlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULYA
Teen FictionHayattan kendini soyutlamış bir kadındı Ulya geçmişinin karanlığından çıkmayı başaramamıştı. O sadece bir Bedenden ibaretti yaşamayı bilmeyen bir beden. Alaz ise bu kadına yaşamayı öğreticek olan adamdı. Onların hayatlarında tek bir kanun yer alıca...