BU BÖLÜM MERSİNDE DÜZENLENEN HAİN SALDIRIDA ŞEHADETE EREN ŞEHİDİMİZ SEDAT GEZERE İTHAF EDİLMİŞTİR
RUHUNA FATİHA."Komutanım yetmez mi bu kadar."
Herkes yerde soluklanırken Merterin söylenmeleriyle çimlerden ilk kalkan Yüzbaşı olmuştu.
"Merter yüz üstü yat yere Baybars çık sırtına Ulya sende Baybarsın sırtına çık Alayın etrafını iki tur sürün Merter."
"Emredersiniz komutanım."
Merter bıkkınlıkla sırt üzeri yattığı çimlerde kendini yüz üstü çevirerek pozisyon aldı Baybars çimlerden yavaşça kalkarak elini kalkmam için uzattı elini tutmam ile beni hafifçe çekerek kalkmama yardımcı oldu ikimizde yerde ki Mertere doğru ilerlerdik Baybars Merterin sırtında yerini alırken aynı zamanda söyleniyordu.
"Komutanım benim ne suçum var bu herif yüzünden beli-"
Baybarsın sözünü anında kestim
"Bir dakika sen bana kilolu iması mı yaptın."
"Estağfurullah komutanım öyle demek istemedim."
"Ama dedin Baybarscım."
"Sen ne karışıyorsun abicim."
Reha ve Baybarsın konuşmasının devamını engelleyen Halil Abi olmuştu.
"Kesin didişmeyi."
Yerde pozisyon almış ikiliye kısa bir bakış atarak Baybarsın sırtına çıktım Merter kısık sesle küfürler savururken zorlukla sürünmeye başladı.
(OY VERMEYİ UNUTMAYIN)
"Merter on beş dakikan var geç kalırsan yemekhane için bugün yirmi dört çuval patates gelicek ona göre."
Soyarsın demek istemişti.
"Merter keyifler nasıl aslanım."
"Komutanım keyfi size sormak gerek şuan size bu bir ödül."
"Sana hak veriyorum on iki dakikan kaldı hızlan biraz ne bu yavaşlık."
"Komutanım bir kadına kilosu sorulmaz ama bağışlayın kaç kilosunuz."
Ellerimi Baybarsın omzundan çekerek kolarımı merterin kafasına doğru uzattım ellerim gözlerini bulurken parmaklarımla gözlerine baskı uyguladım.
"Bu soruyu sormadın varsayıyorum sen senelerdir buradasın bu da demek oluyor ki burayı gözün kapalı da gidersin Merter."
"Ellerinize sağlık Komutanım."
Merter zorlukla Alayın arka tarafına geçmişti sekiz dakikası kalmıştı.
Bu aslında Merterin siteminden dolayı verilmiş bir ceza değildi kimi zaman çatışmada yaralımız olduğunda bu şekilde çıkartmak zorunda kaldığımız çok zaman oluyordu bu nedenle eğitimlerde birbirimizi çok taşıyorduk biz arkamızda kimseyi bırakmazdık bunun içinde özellikle eğitilirdik.
Merter Alayın arka tarafını iki dakika içerisinde sürünmüştü süresi azaldıkça hırslanıyordu.
Dakikalar içinde timin önünden geçerken yüzbaşı atış için hazırlanan Oğuzun gözüne tuttuğu hortumu bize çevirerek ıslanmamıza sebep olmuştu.
Bu soğuk havada bizi ıslatması sinir bozucu olsada düşmanın eline geçtiğimizde el bebek gül bebek bakılmayacağımızı hepimiz biliyorduk.
Yüzbaşı eğlenen ifadesi ile Mertere baktı ardından"Haydi Merter son beş."
Merter pes etti edicekti Yüzbaşı da bunun farkında olduğu için keyifliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULYA
Teen FictionHayattan kendini soyutlamış bir kadındı Ulya geçmişinin karanlığından çıkmayı başaramamıştı. O sadece bir Bedenden ibaretti yaşamayı bilmeyen bir beden. Alaz ise bu kadına yaşamayı öğreticek olan adamdı. Onların hayatlarında tek bir kanun yer alıca...