Ben hiç bir zaman duygularının farkında olan biri olmadım. Benim için duygu kavramı hatalardan ibaretti ve hatalar hasara sebep verirdi. Son zamanlarda bu ağır hasarlı duygularımı tahribattan kurtarmak için çaba gösteriyordum kendimi hapsettiğim kasvetli hayatımdan kurtulmak için uğraşıyor, hayatımda olan güzel şeylerin hakkım olmadığını düşünerek kendimi geri çekmiyordum en önemlisi ise.
Artık hislerime kroki çizmiyorum.
Yıllardır beni yıpratan göğüs ağrım henüz hafiflemedi ama ben bahçeme ektiğim umut tohumlarını sulamaktan vazgeçmeyeceğim.
"Ulya Uyandın mı kızım."
Kapının önünden gelen ses ile yüzümde istemsiz bir gülümseme oluştu.
Uzun zaman sonra ailemin yanında olmak bana iyi gelmişti.
"Uyandırılmaya ihtiyacım var." Dedim.
Aralanan kapıdan Yengem yüzündeki gülümseme ile içeriye girerken;
"Günaydın prensesim." Dedi.
Yatakta yana kayarken elimi yanıma vurdum.
"Sizede günaydın Minel hanımcığım. Bu kızı biraz sevmen gerekiyor." Dedim.
Yengem yüzündeki gülümseme ile yanıma uzanırken kollarımı ona doladım.
Saçlarıma öpücük kondurmasının ardından;
"Ne kadar özlemişim kızımı."
"Kızında sizi özledi canınımın içi."
"Nasıl gidiyor konuşulacak çok şeyimiz var gibi anlatmak istersen dinlemek isterim."
Derince bir soluk alırken kafamı göğsünden kaldırdım kendimi bir tık geri çekerken;
"İlk başta çok bocaladım zaten ruh hallerimi az çok biliyorsun biraz sancılı geçti hayatımın her döneminde sizin varlığınızı hep hissettim siz olmasanız bile Onur hep yanımdaydı zorlanmam sanıyordum ama sandığım gibi olmadı."
"Şuan ise kendimi oraya aitmişim gibi hissediyorum kendimin farkına vardım. Bu zamana kadar kendime çektirdiğim işgenceleri kestim."
"Ulyam canım benim yanında olamasakta kalben her daim yanında olacağımızı bil. Süreç bizim içinde zordu Dayın çok kararlıydı elimden birşey gelmedi belki bana kızacaksın ama iyi ki gitmişsin sana baktığımda o kız çocuğunun iyileşmeye başladığını görmek beni çok mutlu etti."
"İlk başta size çok kızdım kırıdımda ama artık kızmıyorum hatta ben de iyi ki diyorum eğer oraya gitmeseydim kendimle yüzleşemeyecektim yada belkide o hayatımda olmayacaktı."
"Onunla nasıl tanıştınız işler bu noktaya ne zaman geldi o demişken akşam geliyor değil mi?"
Güldüm;
"Gelicek, biz çok yeniyiz çok mu erken sence tanışma için yani ne bileyim işte darlamış gibi olmak istemiyorum."
Yengem güldü.
"Çiçeğim senin bir erkek arkadaşının olması beni çok duygulandırdı. Seni sanırım ilk defa bu kadar mutlu görüyorum ve erken olsa bile elinde sonunda tanışacaktık sadece biraz erkene çekilmiş farz edelim."
"Mutlu görünüyorum demek." Dedim alayla;
"Hemde çok gözlerinin mavisi bile bir canlı bak o derece."
Aptal aptal gülmemin ardından;
"Mutluyum hemde bayağı mutluluk da güzel duyguymuş ama."
"Sen hep mutlu ol canımın içi. Mutlu olmak senin hakkın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULYA
Teen FictionHayattan kendini soyutlamış bir kadındı Ulya geçmişinin karanlığından çıkmayı başaramamıştı. O sadece bir Bedenden ibaretti yaşamayı bilmeyen bir beden. Alaz ise bu kadına yaşamayı öğreticek olan adamdı. Onların hayatlarında tek bir kanun yer alıca...