"Hayır, Hayır sakın Merter va-"
Suratıma yediğim kar cümlemi yarıda keserken donan yüzümü hızla temizledim.
"Bu niye geliyor ki bizimle." Diye sordu Güven Abi
Merter Güven Abi ile laf dalaşına girdiği sırada yere eğildim ve avucuma aldığım karı sıkarak yuvarladım iyice sertleşmesi ile gözüne nişan alarak atacağım sırada beni fark ederek eğilmek için hamle yaptı tam o sırada attığım kar topu tam isabet gözüne ulaştı "SİKTİR." diye bağırmasının ardından yere eğilerek gözünü ovmaya başladı. Benim bir nişancı olduğumu hesaba katmamıştı. O yerde kıvranırken hızlı adımlar ile yanına ulaşıp dizinin arka kısmına ayağımı geçirdim ve ensesinden tuttuğum gibi yeni yeni yerleri kaplayan kara suratını gömmem ile benden beklenmeyecek bir şekilde hunharca güldüm. O debelenirken ayaklarımı harekete geçirerek ona kar fırlatmaya başladım.
"Bence ikisini de bırakmak için geç değil." Kaan ın cümlesinin ardından Güven Abi gülerek
"Seni de kendine benzetti ya ben daha ne diyeyim bu herife."
"Üzüm üzüme bakarak kararırmış be abi." demem ile ikiside gülerken Kaan söze atıldı.
"Ulya boğulur moğulur başına bela olur."
"Rekoru dört dakikaymış hiç bir şey olma
Merter in ayağımı çekmesi ile boşluğuma geldiği için yeri boyladım. Nefes nefes doğrulması ile sümkürmeye başlaması bir oldu "Dondum lan dondum Manyak." ayağa kalkmam ile üzerimi silkelemeye başladım o hala sümkürmeye devam ediyorken Güven Abi ve Kaan kınayan bakışlar atıyor ben ise sırıtıyordum.
"Burnuma kadar kar girdi anasını satayım."
Omzuna iki tane geçirmemin ardından
"Bizde rövanşlar peşin aslanım." Dedim
"Bizde de gecikmeli böylesi daha keyifli Badicim."
Ellerimin soğuktan karıncalandığını hissediyordum.
"Ben Ankaraya soğuk diyordum da buranın yanında Ankara yaz yaşıyormuş gibi geldi."
"Sen bir de dağları gör bir it sürüsünü dağıtmak için birde hipotermi geçirmemek için mücadele veriyoruz." Güven abinin sözlerinin ardından Kaan söze girdi;
"Dua edin de operasyon falan çıkmasın şu karlar eriyene kadar yoksa bata çıka yürür dururuz."
"Onu bunu boş verin siz Halil Abinin yanında sakın bu konuları açmayın bir söz eder iki ayı dağda geçiririz."
Merter Halil Abinin şom ağız oluşuna vurgu yaparak bizi güldürmüştü. Güven Abinin cebinden çıkardığı sigaraya hepimiz çökmüştük.
"Bitirdiniz amına koyayım."
"Abi biz sadece hakkımızı aldık hem sigaranın lafınımı yapıyorsun."
"Acaba benim sigaramda ne hakkınız var Merter."
"Göz hakkı Abi sen içerken biz bakacakmıydık." diye söze atıldım
"Sana sözüm yok be kızım bu dümbükler ile benim derdim."
Kaan ve Merter e ayrıcalıklı olmanın gururunu yansıtan bir bakış attım. İkisi de bana kınayan bakışlarını gönderirken sigaramdan derin bir nefes çektim. kendi aramızda dönen sohbet Alaz ın gelişi ile son bulurken hepimiz ejdere ilerledik Kaan sürücü koltuğuna geçerken Güven abi onun yanına geçmişti biz ise Alaz ve Merter le arkadaki yerimizi almıştık.
Kaan ın arabayı hareket ettirmesi ile Alaydan çıkış yapmıştık.
"Neden makam aracı ile gitmedik ki." diye sordu Alaz a Kaan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULYA
Teen FictionHayattan kendini soyutlamış bir kadındı Ulya geçmişinin karanlığından çıkmayı başaramamıştı. O sadece bir Bedenden ibaretti yaşamayı bilmeyen bir beden. Alaz ise bu kadına yaşamayı öğreticek olan adamdı. Onların hayatlarında tek bir kanun yer alıca...