OY+YORUM
SINIR: 35 OY 20 YORUM
İnsan ağaca benzer, ne kadar yükseğe çıkarsa ışığı kendine siper ederse o kadar derin kök salar toprağa, karanlığa, derine kötülüğe. Peki insan;
Neden kötülük yapar?
Neden can yakar?
"Ulya hazırmısın?"
Kapının ardından gelen ses ile düşüncelerimden sıyrılarak;
"Geliyorum." Dedim.
"Toplantı başlamak üzere acele et."
"Peki." Dedim kadına.
Elimdeki puftan bir nefes daha çekip masaya bıraktım. Oturduğum koltuktan kalkarak aynanın karşısına geçtim.
Aynadaki yansımam yüzümde gülümseme oluştururken sprey boya ile siyaha boyanmış saçlarımı karıştırdım. Üzerimdeki kırmızı elbiseye çeki düzen vermemin ardından derin bir nefes alarak çantayı ve görev için verilen telefonu alarak odadan çıktım.
Bir hafta önce görevlendirme ile Ankara'ya gelmiştik. Mit ile ortak yürüttüğümüz bir operasyonun son demlerindeydik. Bir hafta boyunca gece gündüz neredeyse hiç durmadan toplantı yapmıştık şimdi ise son toplantıyı gerçekleştirip uygulama aşamasına geçecektik.
Toplantı odasına girdiğimde operasyon şefi Volkan Abi'ye kafa selamı verdim;
"Çok bekletmedim değil mi?" Diye sordum.
"Yeni başladık sayılır." Esra ve Merter'in arasına oturdum.
Buse ses sisteminin son kontrollerini yap seste kopukluk istemiyorum."
"Tamam Şef izninle."
Buse masadan ayrıldı;
"Eray bizde dış kordine sende Güven ve ekibi herşeyi ayarladı içeride tehlike olmadığı sürece müdahil olmayacaksınız."
"Emredersin Şef."
"Eray unutma sadece bizim ekibin yönetimi sende Güven'in senin üstün olduğunu sakın unutma fevri hareketler istemiyorum."
"Hiç merak etme Şefim."
Volkan Şef kısa ama tehtid dolu bakışları ile Eray'a kitlendi.
Sanırım arkadaş biraz sorunluydu.
"Merter Ulya'nın yakın korumasısın şaklabanlık istemiyorum. Herhangi bir sıkıntı olursa benden emir gelmeden müdahale etmiyeceksin."
"Can güvenliğinden emin olduğum sürece etmem Şef."
"Merter seni saf dışı bırakmak istemiyorum fakat beni zorluyorsun."
"Şef operasyona sadık kalacağımı biliyorsun fakat bu görevde can güvenliğimizi senin eline bırakırsak neler olacağını sende çok iyi bili-"
"Seni operasyonumda istemiyorum."
"Keyfin bilir."
Merter alayla ayağa kalkarken kolundan çekerek durdurdum.
"O yoksa bende yokum."
"Ne dediğinin farkındamısın?"
Tanıstığımızdan beri bana nefretle bakan kadına aldırmadan;
"Kafanıza göre kimseyi saf dışı bırakamazsınız genelkurmaydan bizim görevlendirmemiz çıktı. Sizin emirlerinizin de üzerinde bir emir olduğunu hatırlatırım."
"Beni şikayet etmeklemi tehdit ediyorsun."
"Volkan şefim ne olduğu gayet açık."
Diyen Merter'e
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULYA
Teen FictionHayattan kendini soyutlamış bir kadındı Ulya geçmişinin karanlığından çıkmayı başaramamıştı. O sadece bir Bedenden ibaretti yaşamayı bilmeyen bir beden. Alaz ise bu kadına yaşamayı öğreticek olan adamdı. Onların hayatlarında tek bir kanun yer alıca...