15

673 58 27
                                    

Oy+yorum unutmayalım!!

Sınır: 23 Oy 15 yorum

5206 kelimelik bir bölüm oldu hepinize iyi okumalar...🪬

Tüm sinirimi yerden çıkartmaya çalışırcasına attığım adımların sonucunda kışlanın merdivenlerini bitirmiştim.

O kadar söz sarf etmiştim ama içimde ufacık da olsa bir rahatlama bir hafiflik hissedemiyordum.

Yeterince içimdekileri mi dökememiştim bu yüzden mi hissedemiyordum.

"Komutanım."

Arkamdan gelen ses ile kafamı çevirerek arakaya baktım. Genç acami birliğinden bir Çavuş hızla yanıma gelerek önümde durdu;

"Çavuş Durmuş kutlu Kütahya bir maruzatım var komutanım."

Künye okumasına karşın bir şey demedim normel şartlarda bu cümleye takılır sonuna emredini de ekletirdim yoksa çok uğraşırlardı çocukla ama şuan hiç normel değildim.

"Söyle." Dedim

"Komutanım geceleri sesten uyuyamıyorum."

"Ne sesi çavuş."

"Çekirge sesi komutanım uyuyamıyorum."

Malmısın bir emoji olsa şuan ki bakışım olacağına yemin edebilirim.

"Oğlum sen benimle neyin maytabını geçiyorsun amına koyayım ne zırvalıyorsun. "

"Komutanım kusura bakmayın sizde burda kalıyorsunuz ya belki sesten sizde uyuyamıyorsunuzdurdur diye şey ettim. İlaçlatsanız mı? Napsak?"

Allahım sabır yarabbim.

"Lan dizime kadar karın içinde ne çekirgesinden bahsediyorsun bana."

"Komutanım yemin ederim duyu-"

"Çarpılcan şimdi ben göstericem sana çekirgeyi uyuyamıyormuş uykunu si-"

Gözlerimi sinirle sıkıca kapatıp açtım.
İyice ağzımı bozmuştum devrelerim yanmıştı iyice.

"Kaybol Çavuş."

Durmuş hızla kaybolurken arkamı döner dönmez acemi birliğinden başka bir çavuşla karşılaştım.

"Numan Baş Hatay Emredin Komutanım."

"Rahat." Diyerek yanından geçtiğim sırada benimle birlikte yürümeye başladı.

Allahım ben hangi kulunun günahını aldım da beni sınıyorsun yarabbim.

"Çavuş iki dakika içinde ya kaybol ya konuş aksi takdirde ikisinide bir daha yapamayacaksın."

"Komutanım bir maruzatım vardı arz edebilirmiyim?"

Sabır çekerek;

"Et Sende et."

"Komutanım bizim tuvaletler çok pis."

"Napayım millete tuvalet eğitimi de mi verelim. Başlatmayın tuvaletinizede çekirgenizede."

"Komutanım gerçekten çok p-"

"Depodan diş fırçasını alıyorsun alaydaki bütün tuvaletleri pırıl pırıl olana kadar çitiliyorsun yarın bütün tuvaletleri kontrol edicem Çavuş. Hoşuma gitmeyen bir manzara ile karşılaşırsam silopideki cami tuvaletlerini ellerinle temizlersin anladın mı?"

"Eemredersiniz Komutanım."

"Hepsinden burham burham çamaşırsuyu kokusu gelicek sakın zehirlenme aksi halde bunu kaytarmak için bir girişim sayarım. Bir dahada abuk subuk şeyleri hiç bir komutanınıza arz etmeyin uyar herkesi."

ULYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin