26. Naimisiin

513 26 28
                                    

Aleksin pov:

Syömme pitsaa. Minun pitsassani EI OLE Ollin kyrpää. Vaan ihan normi täytteet. Vaikka kyllä sekin kävisi.

Time skip iltaan

Alinan pov:

Olemme olohuoneessa. Menemme kylla kohta nukkumaan koska kello on lähemmäs yhtätoista illalla.
"Mennään nukkuu" Aleksi sanoo samalla nojaten Ollin olkapäähän. Ovat he kyllä söpöjä yhdessä.
"Joo mennään" Olli sanoo. Nousemme ylös ja menemme nukkumaan suoraan. Olimme tehneet ilta jutut jo joten se oli mahdollista.

Tässä on Allun huoneen pohja piirrustus

Herään keskellä yötä kun kuulen Aleksin puhetta

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Herään keskellä yötä kun kuulen Aleksin puhetta. Käänyn häneen päin. Tajuan että hän nukkuu eli hän puhuu unissaan. Huomaan myös että Olli on herännyt. Nukumme siis minä toisella puolella lähempänä kaappia ja Olli ja Allu toisella puolella päällekkäin. Olli viestii katseellaan että kuvaa tämä tilanne. Otan puhelimeni yö pöydältä menen snäppiin ja alan kuvaamaan heitä. Video menee suurin piirtein näin.

"Mutku mä rakastan sitä" Aleksi mutisee
"Ketä" Olli kysyy pidätellen nauruaan
"Ollia, mun poikaystävää, se on liian ihana"
"Sen Ollin poikaystäväki on aika ihana"
"Mut Olli on ihanampi"
"Jaha"
"Tiiäkkö mitä"
"Tiiän aika paljonki mut kerro vaan"
"Me aijotaan muuttaa yhteen, mennä naimisiin ja hankkia lapsia"
"Millos sä sen päätit"
"En tiiä mut toivottavasti se sit alttarilla suostuu, eikä ikinä jätä mua"
"En jätä"
"Mä haluun nimetä mun lapsen Aino-Alinaksi"
"Miks"
"Koska se muistuttaa mua mun siskoista"
"Kyllä se käy mut entä jos se lapsi onki poika"
"Sit sen nimi on Olli"
"Selvä"
"Mut mä meen nyt nukkumaan, heippa"
"Heippa"

Olli katsoo minua kysyvällä ilmeellä. Nyökkään vain.
"Hyvää yötä" hän kuiskaa.
"Hyvää yötä" kuiskaan takaisin. Alamme nukkumaan.

Aamulla

Herään herätykseeni. Näemmä rakastavaiset ovat nousseet jo vaihdan päivä vaatteeni ja menen keittiöön jossa huomaan Aleksin ja Ollin syömässä. Menen heidän kanssa syömään.
"Muuten haluutko nähä mitä sä teit yöllä" aloitan.
"Joo" tämä vastaa.
"Oota" sanon ja nousen hakemaan puhelimeni. Pääsen takaisin ja avaan snäpin oli onneksi tallentanut sen videon. Näytän sen Aleksille.
"En muista tosta mitään" hän sanoo kun video loppuu.
"Aijot sitte nimetä lapsemme joko Aino-Alinaksi tai Olliksi" Olli sanoo ja katsoo poikaystäväänsä joka nyökkää.

—————

Sanoja: 331

Käykäö seuraa mun BC tik tok käyttäjää se on joelvitunh0kka

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliWo Geschichten leben. Entdecke jetzt