61. Aleksi rakastaa sua

405 26 5
                                    

Ollin pov:

Istumme odotus aulan tuoleilla ja odotamme että Aleksin lääkäri tulee -toivottavasti- kertomaan että rakkaani herää.
"Vittu kuinka kauan sillä kestää. Ollaan ootettu varmaan tunti" jankkaan Alinalle samaa asiaa mitä olen viimeisen minuutin.
"Olli me ollaan ootettu kolme minuuttii" Alina vastaa.
"No sama asia" sanon dramaattisesti. Lääkäri tulee Aleksin huoneesta.
"Aleksia voitais alkaa nyt herättelemään joten ajattelin että haluaisitte tulla katsomaan kun hän herää mutta seillä saa olla vaan kolme ihmistä minun lisäkseni" tämä sanoo. Kaikki on hiljaa.
"Pitäiskö sun Olli mennä yksin" Aleksin äiti Mari kysyy hiljaisuuden jälkeen.
"En mä voi te ootte sille tärkeitä teidän on pakko tulla kans tai menkää pelkästään te" väitän vastaan.
"Kyllä sunki pitää tulla Aleksi rakastaa sua" Alina sanoo. Olen hiljaa. Aleksi tosiaan rakastaa mua. Luulin että se on liian aikaista sanoa mutta ei kai sitten. Minä rakastan Aleksia.

"Toki sittten kun Aleksi herää sinne voi tulla" lääkäri sanoo ja herään todellisuuteen. 
"Menkää te kolme mä jään tänne oottaa" vaadin.
"No okei mut me haetaan sut heti kun Aleksi herää" Alina vastaa. Nyökkään. Nuo kolme menevät huoneeseen.

Aleksin pov:

"Jos sä Aleksi kuulet mun ääntä purista mun kättä" kuulen nais henkilön sanovan. Puristan hellästi kättäni.
"Hyvä nyt voit yrittää avata silmät" sama nais ääni sanoo. Avaan silmäni. Ensimmäisenä nään lääkärin ja sitten äitini ja Alinan. Missäköhän Olli on. Eikö sitä kiinnostanut tulla kattoon mua vai eikö sille oo kerrottu vai onko sillekkin sattunut jotakin vai vai ja vielä kerran vai.
"Eikö Olli oikeesti tullu kattoon mua" kysyn säikähtäen murtunutta ääntäni.

—————

Sanoja: 295

Kävin tänää veri kokeissa ja kolme ihmistä yritti ottaa multa verta eikä ne saanu sitä nii mulle sanottiin et tuu viikon päästä uudestaan ja nyt mua on pyöräyttäny koko päivän. Että semmone päivä tänää. Mut isi osti mulle BC kuvia nii ei harmita onneks paljoo.

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora