Sori tässäei nyt oo smuuttii mut te saatte sen kyl jossain vaiheessa
Joonaksen pov:
Pääsimme Mateloiden ovelle. Pimpotan ovi kelloa. Hetken päästä Ollin pikkusisko Oona tulee avaamaan oven.
"Jonsku ja Joeel" tämä huudahtaa hymyillen.
"Moikka" vastaamme tälle samaan aikaan. Pääsemme sisälle eteiseen. Otamme ulko vaatteet pois.
"Jonsku pääseekö syliin" Oona kysyy ja vääntää koiranpentu ilmeen naamallensa.
"Okei" myönnyn ja nostan tämän syliini. Tämä kiertää pienet kätensä kaulani ympärille. Menemme olohuoneeseen jossa sohvilla istuu Tommi, Alina, Olli ja Aleksi.
"Moi ja hyvää joulua" toivotan heille yhteisesti. He vastaavat samalla lailla takaisin.
"Jonsku muuten" Oona aloittaa ja käännän katseeni häneen. Nyökkään.
"Meidän pitää pussata" Oona sanoo.
"Miks" kysyn ihmetellen.
"Mentiin ton oksan alta samaan aikaan" tämä selittää.
"No mut ei me voida pussata koska oon Joelin kanssa parisuhteessa se voitais laskee pettämiseksi" vastaan tälle.
"Jos me ei pussata saadaan huonoa onnea loppu elämäksi" Oona sanoo.
"Mä en halua että jos joku kysyy sulta että mikä oli sun eka pusu sun pitää vastaa että sun isoveljen kaveri pussas sua jouluna mistelin oksan alla" selitän tälle näkökulmani asiasta.
"Ei tää olis mun eka pusu" Oona kertoo.
"Ooksä pussannu jo noin nuorena jotakin poikaa tai tyttöö" kysyn Oonalta ihmetellen.
"Joo yhtä tyttöö sen nimi on Moona" hän vastaa nyökytellen.
"Monesti me ollaan päiväkodissa pussailtu ja se on mun tyttöystävä mä tykkään siitä ja sekin tykkää musta ja se on kaunis me jopa kysyttiin saadaanko me nukkua päivä unet samassa sängyssä ja saatiin lupa" Oona kertoo hymyillen. Minä, Olli, Aleksi, Alina, Tommi ja Joel tuijotamme häntä yllättyneinä kun hän on sylissäni.—————
Sanoja: 257
Oon ollu koko viikon helsingis ja nyt meidän pitää ajaa takas Ouluun ja ollaan Jyväskylässä ja käytiin keilaamassa ja siis hävisin yllätys yllätys ja meidän viereisellä radalla oli jotain ehkä kolme ja viis vuotiaat lapset ja neki oli parempia keilaa ku mä😭
Ja sain kolme tosi hyvää one shot ideaa niin haluutteko te ne tänne vai laitanko one shot kirjaan. Mut joo ei muuta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
DiversosTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...