Tätä ei osannu arvata kukaan🤭
Aleksin pov:
Olemme katsoneet Ollin kanssa pikkulasten leffoja ja syöneet herkkuja.
"Voinko mä jäädä tänne yöksi" poikaystäväni kysyy söpöllä äänellä samalla kun hän makaa vieressäni.
"Tottakai rakas" vastaan tälle ja painan suudelman tämän huulille. Olli laittaa elokuvan pauselle ja tän tulee istumaan päälleni. Hän alkaa suudella huuliani, mutta lopetta kuitenkin kuin seinään. Katson häntä hämmentyneenä. Olli vain hymyilee minulle. Olen juuri avaamassa suuni ja kysymässä Ollilta mitä hän aikoo kunnes tämä laittaa kätensä paitani alle. Hän alkaa kutittaa minua ja alan kikattaa. Olli lopettaa kutittamisen ja katsoo minua hiljaa. Hän nousee ylös ja lähtee huoneesta. Lähden hänen perään. Olli kävelee keittiöön olohuoneen ohi ja avaa jääkaapin oven.
"Ei täällä oo mitään ruokaa ja mulla on nälkä, joten pitää syödä sut" hän sanoo virnistäen ja kääntyy ympäri niin että olemme vastakkain. Olli ottaa lantiostani kiinni ja vetää minua lähemmäs itseään. Hän taivuttaa päätäni vähän sivulle ja alkaa imeä kaulaani. Laitan omat käteni Ollin selän taakse. Kohta kuitenkin jääkaappi alkaa piippaamaan koska se on ollut liian kauan auki. Olli päästää minusta irti ja laittaa jääkaapin oven kiinni.
"Vittu se pilas mun ruokatauon" poikaystäväni parahtaa. Hymyilen vaan tälle.
"Onko sulla nälkä, voidaan me mennä kauppaan ostamaan ruokaa" kysyn Ollilta hymyillen.
"No on mulla oikeestikki vähän nälkä" hän kertoo ujosti ja hymyilee minulle.
"Mennään kauppaan ostamaan vaikka pitsaa" ehdotan. Hän nyökkää.
"Ensin mennään hetkeksi sun huoneeseen" Olli virnistää. Virnistän myös ja lähdemme minun huoneeseeni.—————
Sanoja: 309
Noni lol oikeesti kukaan ei olettanu et tää tarina viel jatkuu mut tottakai mun piti tulla kirjottaa lyhyt tämmöne random luku ja kertoo et oon alottanu uuden tarinan josta oon innoissani ainaki täl hetkel se löytyy mun profiilista ja nimellä 'Toinenkin asia mikä yhdistää'. Voidaan sopia et nää tarinat on tämmöne pieni come back.
Tää tarina saattaa jatkuu jos jotaki viel kiinnostaa tää. Kertokaa ihmees jos teitä kiinnostaa tää tarina vielä.
Ootte tärkeitä❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
De TodoTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...