Aleksin pov:
Olemme syöneet ruuat tai no herkut. Istumme tällä hetkellä sohvalla täällä on kaikki Ollin sukulaiset ne puhuu jostain ja Olli pitää taas kerran kädestäni huomaamattomasti kiinni. Kykaan ei ole kysellyt miksi olen täällä tai miksi en esim puhu mitään muuta kun Ollille. Linda se Ollin serkku on tuijottanu mua koko ajan. Se näyttää ihan semmoselta ärsyttävältä huora pissikseltä.
"Olli onko sulla jo tyttöystävää" joku Ollin sukulainen vanhempi naine kysyy. Taas se alkaa. Olemme Ollin kanssa molemmat joutuneet selittämään tämän niin monta kertaa että en pysy laskuissa.
"Ei ole, eikä tule olemaan" Olli vastaa ärsyyntyneesti. Kaikki on hiljaa. Olli nousee ylös ja lähtee kävelemään omaa huonetta kohti. Hän menee huoneeseensa. Kukaan ei sano mitään. Nousen myös menen tämän ovelle ja koputan siihen koska se on kohteliasta.
"Kuka" tämä kysyy.
"Aleksi" vastaan.
"Tuu vaan" hän sanoo. Avaan oven ja astun sinne. Olli makaa X-asennossa pari sängyllään. Laitan oven kiinni.
"Mä teidän et toi on ärsyttävää mut ei ne voinu tietää" sanon rauhallisesti ja menen istumaan tämän sängylle. Silitän tämän mahaa.
"No joo mutta kyllä ne ois voinu kysyä silleen että onko mulla joku" tämä tiuskaisee. Tiedän että Ollin tarkoitus ei ole ärsyttää joten en roivoa tälle vaikka hän tiuskii minulle.
"No joo" sanon koska en keksinyt parempaakaan sanottavaa.
"MIKSI VITUSSA KAIKKI OLETTAA ETTÄ MÄ OLISIN HETERO KUN EN OO JA MULLA ON MAILMAN IHANIN POIKAYSTÄVÄ!" Olli huutaa itku kurkussa nii kovaa että varmasti koko talo kuuli.
"No nyt ei ainakaan kenellekkään jääny epä selväksi se" sanon naurahtaen. Ollikin naurahtaa.
"Mennäänkö takas" kysyn. Olli nyökkää. Nousemme ylös. Seisomme vastakkain Olli ottaa poskistani kiinni ja suutelee mua. Irrottaudumme suudelmalsta ja katsomme toisiamme.
"No ni mennään" Olli sanoo ja ottaa kädestäni kiinni. Hän avaa huoneensa oven ja laittaa sen perässämme kiinni. Menemme istumaan sohvalle. Kaikki tuijottavat meitä.
"Kaikki varmaan kuuli eikä mun tarvi selittää enempää" Olli sanoo. Kaikki vastaavat myöntyvästi. Huomaan kun Linda tuijottaminua musta sukkaisesti.
"Linda tuijottaa sun poikaystävää musta sukkasesti" kuiskaan Ollille.
"Älä välitä siitä se kattoo kaikkia noi" saan vastaukseksi. Nyökkään.—————
Sanoja: 333
Elli <3
ESTÁS LEYENDO
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
De TodoTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...