64. Oota nyt hetki

349 24 8
                                    

Aleksin pov:

Äiti❤️: Me tullaan sinne niin näät sitte minne muutetaan

Minä: no okei nopeesti sitte

"Me muutetaan" parahdan vieressäni istuvalle poikaystävälleni.
"Mitä mihin" hän kysyy hätäisesti.
"En mä tiiä äiti sano et ne tulee tänne kertomaan" sanon turhautuneena.
"Asiasta toiseen meidän naapurit just muutti pois ja meidän naapurista vapautu talo" Olli selittää.
"Aattele jos me muuttettais teidän naapuriin" sanon innostuneena.
"Ei innostuta liikaa koska mikä toden näköisuus on että te muuttaisitte just meidän naapuriin" Olli muistuttaa.
"Totta" sanon taas haikeana.

Time skip siihen kun Aleksin äidit ja Alina tulee sairaalalle

Kuulen koputuksen ovessa.
"Sisään" huudan oven läpi. Ovi avataan. Sisään astuu äidit ja Alina. Makaan sairaala sängylläni ja Olli istuu tuolilla vieressäni.
"Kertokaa jo mihin me muutetaan" kysyn malttamattomasti.
"Oota nyt hetki" äiti sanoo. Kuulen uuden koputuksen ovessa.
"Sisään" huudan oven läpi uudestaan. Ovi aukeaa ja kaikkien rakastama Porko tulee sisälle.
"Aleksii" hän huudahtaa ja tulee halaamaan minua.
"No moi vaan sullekki. Eikö muut tullu" vastaan ja kysyn.
"Joo no tulee kohta. Onhan sulla kaikki hyvin ja mitä ees tapahtu" Joonas kyselee.
"Kaikki on hyvin ja joku juoppo vaan ajo mun päälle tai siis törmäs muhun" selitän tälle. Hän huokaisee helpotuksesta luultavasti. Kaikki -eli Joonas äidit ja Alina- tulevat istumaan ympärilleni Olli tottakai istuu jo.

Tos on toi huone ja siis noi ympyrät on tuolei ja ne on seinässä kii vaikka se ei siltä näytä

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tos on toi huone ja siis noi ympyrät on tuolei ja ne on seinässä kii vaikka se ei siltä näytä

Oveen koputetaan taas.
"Sisään" huudan vielä kerran oven läpi ovi aukeaa. Sisään astelee Joel, Niko ja Tommi.
"Moii" Joel huudahtaa. Niko ja Tommikin tervehtivät.
"Tulkaa vaan istumaan" sanon kuin oisin synttäri sankari jossain juhlissa mutta ei sillä niin väliä. Alina nousee ylös ja Joel menee tämän paikalle ja Niko hänen viereen. Alina menee halaamaan Tommia. Tottakai. He ovat kyllä aika söpöjä yhdessä. Hekin tulevat loppuen lopuksi istumaan.

—————

Sanoja: 288

Hahaa en vieläkää kertonu et mihin Aleksi muuttaa.

Mut mulla ois kysymy nimittäin hallutteko te että jatkan tätä kirjaa niinku sillee et 70. luvun jälkee tulee aikuisuus vastaan vai että en jatka tätä ollenkaan kertokaa mielipiteenne kommenteissa ku en mä turhaakaan tätä kirjaa haluu kirjotella.

Ja must tuntuu että tän kirjan lukiat ja kommentoijat on tippumassa

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliWhere stories live. Discover now