16. Mäkkäri

597 29 19
                                    

Aleksin pov:

Söimme herkkuja tarpeeksi joten menemme takaisin olohuoneeseen. Istun taas Ollin syliin koska vielä kerran se on MINUN paikka.
"Saanko mä nyt antaa tän" kuulen kun serkkuni Markus kysyy
"Saat" vastaan tälle. Hän tuo minulle kirje kuoren. Avaan sen siellä on itse tehty kortti joka on ihan sairaan hieno.
"Ooksä ite tehny tän" kysyn. Tämä nyökkää.
"Miten sä osaat" jatkan
"Piirsin badillä kuvan ja tulostin" Markus sanoo ihan kun tämä olisi sille arkipäivää.
"Selva kiitos" kiitän. Kirjeessä oli myös lahja kortti samaiseen musiikki kauppaan minhin olin saanut äiteiltä.

Time skip siihen ku kaikki on lähteny

Kaikki vieraat ovat lähteneet paitsi Aino ja tieteinkin Olli. Jätkien pitäisi tulla ihan kohta. Heti kun he ovat lähtenyt menemme mäkkäriin syömään kuudestaan ja tullaan tänne herkuttelemaan. Makoilemme Ollin kanssa sohvalla lusikassa. Kunnes ovikello soi. Kumpikaan ei tee ilmettäkään nousemisen merkiksi. Joku rämpyttää ovikelloa.
"Joonaksella meni hermot" sanon ja nousen ylös. Menen avaamaan oven. Siellä paha missä mainitaan. Oven takana seisoo turhautuneen näköinen Joonas Porko.
"Moi vaa sullekki" sanon vittuillakseni
"Hyvää syntymäpäivää" tämä toivottaa
"Kiitos" sanon ja lähden takaisin sohvalle. Joonas tulee myös. Ovikello soi taas.
"Mä en jaksa" sanon ja nousen ylös
"Onse raskasta olla synttäri sankari" Olli sanoo. Näytän tälle keskaria.
"Mäki rakastan sua" tämä vittuilee mutta en minä siitä pahoita mieltä. Avaan oven siellä on Joel, Niko ja Tommi. Hekin toivottavat hyvät syntymäpäivät.
"Voitas lähtee nyt sinne mäkkäriin" sanon kun olemme hetken istuskelleet sohvalla ja jutelleet. Kaikki myöntyvät idealleni. Olemme eteisessä lähdössä mäkkäriin syömään. Pääsemme ovesta ulos ja lähdemme kävellen kohti lähimpää mäkkäriä. Se on kävely matkan päässä joten kävelemme.

Time skip siihen ku noi on mäkkärissä ja tilannu ruuat

"Miks sä maksoit munki ruuan" kysyn poikaystävältäni kun pääsemme pöytään.
"Koska omat ruuat maksetaan ja sä oot mun oma eli sun ruuat on munki ruuat mut sä syöt sen koska sä oot mun" hän vastaa
(Joo en tiiä älkää kysykö)

(Muistakaa sit et Jojeli ja Tomppa on yhes)

Joelin pov:

Olli ja Aleksi söpöstelee taas. Vituttaa. Tottakai vaosin itsekkin mutta on vähän muutakin ajateltavaa. Nimittäin lainasin luvalla rahaa isältäni ja lupasin maksaa takaisin. Äitini on kuollut joten asumme minä, kaksi pikkusiskoani ja isäni samassa talossa ja isälläni on huono raha tilanne. Pyysin häneltä rahaa ja lupasin maksaa takaisin mutta eihän minulla ole mitään mistä maksaisin takaisin.
"Rakas ootko kunnossa" kuulen Tommin huolehtivan äänen korvissani. Pudistan vain päätäni.
"Mikä on" tämä kysyy
"Pyysin mun isältä rahaa ja lupasin maksaa takas mut ei mulla oo mitään mistä maksaa takas" avaudun poikaystävälleni
"Kuules nyt tehdään näin paljonko pyysit" Tommi kysyy
"kakskymppii" vastaan
"Okei" tämä sanoo ja ottaa puhelimensa. Hän avaa sieltä mobile payn.
"Mitä sä teet" kysyn ihmeissäni
"Siirrän sun tilille rahaa" hän vastaa pokkana
"Miks" kyselen
"Koska oot mun poikaystävä ja poikaystäviä autetaan" tämä vastaa
"Mut ei sun tarvi" sanon
"Kyllä tarvii en haluu et kuolet nälkään" tämä sanoo ja siirtää tililleni rahaa.
"Kiitos rakas" sanon ja vedän hänet suudelmaan.

Aleksin pov:

Puhelimeni soi. Se on Anni.

Anni: Moi

Minä: Moi

Anni: Ne sun kaverit voi jäädä yöksi me mennään äitis kanssa hotelliin

Minä: Okei heippa

Anni: Heippa

Joo meidän keskustelut on aina noin kiusallisia.
"Voitte jäädä yöks jos haluutte äiti ja Anni meni hotelliin" sanon. Kaikki vastaavat myöntyvästi. Tästä tulee kiva ilta.

—————

Sanoja: 530

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora