Mitä helvettiä tää on 50. luku. Alotin tän kirjan siis läpällä ja nyt täs on viiskyt lukuu. Mut siis nyt viidenkymmenennen luvun kunniaks smuutii.
Nikon pov:
Olemme huoneissamme. Kävimme juuri syömässä ilta palan Tommi, Joel ja Joonas menivät vielä pihalle. Saan Minnalta viestin.
Rakass❤️❤️
Rakass❤️❤️: Nikoo🍆😏😍❤️
Minä: Minnaa❤️
Rakass❤️❤️: Soitan sulle videopuhelun nyt heti❤️
Minä: Okkkeei❤️
Henkilö Rakass❤️❤️ soittaa
Minä: Moi
Minna: Oon puutteessaa
Minä: ...
Minna: Voitko pliis vaikka mennä emmätiiä suihkuun tarviin jotain
Minä: Joo jos säki
Minna: Mielelläni
Puhelu ei loppunu mut Nikon pov:
Menen kylpyhuoneeseen. Lukitsen oven. Laitan puhelimeni pöydälle nojaamaan seinää vasten. Alan ottamaan paitaani pois. Nään puhelimessani Minnan laittavan kuulokkeita päähänsä.
"Mä käyn laittaa kuulokkeet kans" sanon ja menen hakemaan kuulokkeeni.
"Täällä taas" sanon ja alan ottamaan housujanikin pois. Huomaan Minnan tekevän samoin. Saan housuni ja boxerini pois. Astun suihkuun. (Sovitaan et ne kuulokkeet voi olla myös suihkussa lol)
Minnakin saa kaikki vaatteensa pois. Hän vain tuijottaa minua. Otan kiinni omasta miehiudestani ja alan vedellä sitä.
(Okei en enää ikinä kirjota tollast)Samaan aikaan toisaalla
Ollin pov:
Katson puhelinta maaten sängyssä.
"Ollii voidaanko mennä suihkuun" Aleksi marisee ja tulee istumaan syliini.
"En jaksa" vastaan enkä kiinnitä tähän sen enempää huomiota sillä tiedän että jos tämä huomiota hakee tietää hän miten sitä saa. Hän alkaa hieroa lantiotaan minun lantiooni. Aleksi sai mitä halusi joten hän veti puhelimeni kädestäni ja sammutti sen.
"Kuule rakas, tänään mä määrään" hän kuiskaa korvaani seksikäästi. Hän vie kätensä paitani alle. Aleksi ottaa paitani pois. Hän sujauttaa kätensä housuihini ja alkaa hieromaan -jo kovaa- kaluani. Aleksi painaa huulensa omilleni. Liikutamme niitä samaan tahtiin. Aleksi irrottautuu hetkeksi ja ottaa oman paitansa pois. Hän laskeutuu takaisin päälleni ja alkaa imemään rinta kehääni. Hän siirtyy siitä vain alas päin housujeni resorille. Aleksi alkaa vetämään niitä pois päältäni samalla painaen pieniä suukkoja sisä reisiini.
"Aah voitko vaan vittuh mennä jo asiaan" kysyn tuhautuneena. Aleksi vain virnistää reittäni vasten ja vetää housuni ja boxerini kokonaan pois ja nousee seisomaan. Huomaan että tälläkin seisoo. Hän ottaa omatkin housut pois ja kaivaa laukustaan luikkaria. Näemmä hän oli pakannut senkin. Aleksi tulee päälleni makaamaan ja hän painaa huulensa huulilleni into himoisesti. Aleksi vetäytyy kauemmas. Hän avaa luikkari purkin ja levittä sitä omalle kalulleen samalla vetäen pari vetoa. Aleksi asuttuu jalkojeni väliin ja katsoo minua kysyvästi.
"Oon valmis. Ollu jo kauan vittu en jaksa oottaa" huudahdan turhautuneena. Tämä taas vain virnistä. Ihme virnuilia. Aleksi ottaa reisistäni kiinni ja alkaa työntyä sisääni. Voihkin. Niinkuin myös Aleksikin. Hän työntyy mahdollisimman syvälle.
"Aamggh" huudan.—————
Sanoja: 4
Ensinnäki anteeks ku ei oo tullu hirveesti lukuja on ollu kiireitä ja toiseks kiitos melkein 8K lukiaa kolmanneks olin enkun tunnilla ja mun piti kirjottaa tonnikala ja kirjotin siihen sitte vittu Tommikala ja öö neljänneks mul alkaa huomenna loma nii pystyn kirjottelee paremmin sitte ja viel vikana sain hissan kokeesta 6 puol ja äitin mielipide oli et oon jääräpää ja samallainen ku mun äiti eli jos joku aine ei kiinnosta nii ei niihin kokkeisiin tuu luettua joo ei mul muuta
Elli <3
CZYTASZ
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
LosoweTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...